Njaga skrev:
Jeg er ikke kræsen på mad.
Jeg har bare lyst til at få det absolut bedste high den weed jeg har tilbage har potentiale for, men jeg ved bare ikke hvad metode giver bedst thc-udnyttelse
Du vil få den absolut bedste virkning ud af at opløse cannabis i et fedtstof, før du anvender det.
Det er fedtopløseligt, så ved at du anvender denne metode, får du langt større udbytte af dit pot, rent kvantitativt.
Man plejer at sige at ca. 50% af THC'en bliver spildt i en joint, hvorimod der ved oral administration nærmest ikke bliver spildt noget.
Ved at opløse THC'en i fedtstof og derefter blande det med noget væske af en art, har det en fordel, ved at du kan undgå unødvendig "fylde" i mavesækken i form af mad, hvilket vil sænke optagelseshastigheden.
Hvis du kan faste i flere timer, før du drikker væsken med THC, vil du optage det hele langt hurtigere, hvilket resulterer i hurtigere maksimal plasmakoncentration.
Denne formindskning i optagelsestiden, vil gøre rusen kraftigere, men teoretisk set (praktisk?) også kortere.
Edit: Jeg ved godt at størstedelen af mine pointer allerede er nævn i tråden. Jeg synes dog stadig det er relevant at skrive.