Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 04:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa alle sammen!

Mig og en ven skal prøve at ryge hash for første gang her snart.

Så var det jeg tænkte på hvis man ikke lige ligger inde med noget papir til at lave sin egen joint, kan man så godt bare tømme en cigaret for tobak, mixe tobakken med noget hash, og så putte det tilbage i cigaretten?

Eller skal vi riste noget tobak og mixe det, og så putte mixet ned i en tømt cigaret?

Hvad anbefaler i? Skal jeg få skaffet noget papir til at rulle mine egne med, eller kan denne metode godt bruges?

I må undskylde hvis dette allerede står et eller andet sted på forummet, men jeg kunne ikke lige finde noget relevant, som svarede på mine spørgsmål.

Medlem

I kan godt rulle en skolejoint, som det hedder når man tømmer en cigaret og fylder sin mix deri. Det er bare lort IMO. Jeg ville anbefale jer at anskaffe noget jointpapir og evt. nogle filter chipss (det gør det meget nemmere når i skal lave en cone), det er jo ikke fordi det er svært at skaffe og det gør jeres joint MEGET bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
eller bare få fat i nogle færdiglavet cones, eller hvis i har en ven der ryger, spørge om han ikke lige gider at rulle et par stykker til jer.

ryg ikke skolejoints, ad ! det ville da være syndt.

Junior medlem

Super, tak til jer begge to :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
HVIS i nu beslutter jer for at rulle en skolejoint alligevel - så husk at erstatte filteret med et papfilter, ellers virker lortet ikke...

Junior medlem

Snoezel skrev:
HVIS i nu beslutter jer for at rulle en skolejoint alligevel - så husk at erstatte filteret med et papfilter, ellers virker lortet ikke...

Altså sådan en hvor man laver et slags M i filteret?
Kan man bare bruge normalt pap til det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan du godt, men helt ærligt.. Når det er jeres første gang, så gør lidt ud af det.
Sæt det hele op med Cola, rar belysning (lol), fråder og gode film eller what ever. Og så brug 2-3 timer på at rulle 2-3 joints, det tager jo lang tid for newbies.

Og prøv at gøre det så ordentligt som muligt. Man beder jo heller ikke folk tage et helt mærke LSD (hvis vi antager styrken er på fx 300µ), bare fordi de ikke har en saks til at klippe det over.

Måske en lidt grov sammenligning.. :D

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

John Doe skrev:
Det kan du godt, men helt ærligt.. Når det er jeres første gang, så gør lidt ud af det.
Sæt det hele op med Cola, rar belysning (lol), fråder og gode film eller what ever. Og så brug 2-3 timer på at rulle 2-3 joints, det tager jo lang tid for newbies.

Og prøv at gøre det så ordentligt som muligt. Man beder jo heller ikke folk tage et helt mærke LSD (hvis vi antager styrken er på fx 300µ), bare fordi de ikke har en saks til at klippe det over.

Måske en lidt grov sammenligning.. :D

Ja kan godt se hvad du mener :)

Regner også med at gøre lidt ud af det, det skal jo gerne blive en god oplevelse, som skal gentages regelmæssigt :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det håber jeg nu du mener mest for sjov.

Lad mig også høre, hvor gammel er du?
Et lille råd på forhånd - hold det til 1-2 gange om måneden. Jeg har et par venner som gør det op til 7 gange om ugen, og det er ikke det værd.

Forresten, velkommen til psychedelia.dk :- )

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Junior medlem

John Doe skrev:
Det håber jeg nu du mener mest for sjov.

Lad mig også høre, hvor gammel er du?
Et lille råd på forhånd - hold det til 1-2 gange om måneden. Jeg har et par venner som gør det op til 7 gange om ugen, og det er ikke det værd.

Forresten, velkommen til psychedelia.dk :- )

Bliver 18 år her om 2 måneder, og ja har også en ven der ryger flere gange om ugen, og synes også, at det er lige i overkanten.

Mange tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Np, det er bare nemt at falde i. Også selvom man synes man har styr på lortet, så ender der tit med at ryge lort på styret (eyy skal vi ikke lige mødes til en lille en/klokken er kun 18, gogo etc).

Men nyd det, og husk at indtage sukker (sodavand/slik/chokolade<3) - både fordi det er luxus men I vil samtidig heller ikke besvime.. Gør I nok heller ikke..
Nå ja, og væn jer til at ryge god tjald.

Junior medlem

Ja lige præcis. Min ven sagde også, at han bare ville ryge en gang i mellem men nu ryger han flere gange i ugen.

Men tusind tak for alle de gode råd :)

Medlem

Som Kuma også siger, nu når i ikke har den helt store erfaring med at rulle joints burde i måske købe de der færdigrullede cones. Så skal i bare riste, nuldre og fylde mixet i. Nemmere bliver det ikke, og de cones er også OK :)

Junior medlem

Tjums4Life skrev:
Som Kuma også siger, nu når i ikke har den helt store erfaring med at rulle joints burde i måske købe de der færdigrullede cones. Så skal i bare riste, nuldre og fylde mixet i. Nemmere bliver det ikke, og de cones er også OK :)

Okay :) og dem kan man bare købe i kiosken?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Formentlig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nooben skrev:

Nu har jeg ikke kigget hele tråden igennem, men hvad med at tage op og kigge? Det er ikke alle kiosker der sælger dem, men i storbyerne gør de rigtigt mange steder.

Junior medlem

Halose skrev:
Nooben skrev:

Nu har jeg ikke kigget hele tråden igennem, men hvad med at tage op og kigge? Det er ikke alle kiosker der sælger dem, men i storbyerne gør de rigtigt mange steder.

Smutter lige derned i morgen :-)

Medlem

Ja du kan købe paper og filter i næsten alle kiosker

Junior medlem

Kan godt huske dengang man røg "Secret Agents" .. det er sgu godt nok ikke det vær, ville ønske jeg havde læst på et forum som dette inden! :)
Find hellere et lækker stykke raw paper, og nyd jeres første hoster ;)

- enjoy..
kig evt. på linket herunder, måske er der et spot i nærheden af hvor du bor, som skal lægge rammer for din første gang..

Junior medlem

Geografisk sted: Helt ude i hampen!.
Jeg gir de andre ret. Skaf jer noget bob marley - pure hamp paper og nogle flitrechips . I ville få meget mere ud af det . Go Ryger :-)

- Mvh Doggydogg..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]