Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 07:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg har ledt meget herinde efter noget infomation om hvordan man ryger disse frø, og hvad for en virkning man for af dem hvis de ryges, men kan intet finde.
Mangler også noget info om dosering, og metoder at ryge det på ? bong ? pipe ?

Jeg går ud fra at man tilbereder dem sådan:
Rister dem i en gryde ved svag varme til de popper, så tar man dem ud og lader dem køle lidt og piller skallen af.
Så pulverisere man resten.. og så kan det bare ryges ?

ville være glad for lidt hjælp tak :mrgreen:

mvh eskapisme

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Lav det til yopo snus i stedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er ikke så meget for at sniffe sådan noget, hvis jeg kan komme til at ryge det først.
Syndes det lyder lidt ubehageligt at sniffe det, folk herinde beskriver kvalme og ubehagelig snurren i arme og ben osv osv..
Derfor tænkte jeg om der var nogen effekt ved at ryge det istedet ?

Så vil lige slå fast med 7 tommer søm at jeg ikke vil æde eller sniffe det :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
eskapisme skrev:
Så vil lige slå fast med 7 tommer søm at jeg ikke vil æde eller sniffe det :)

Jamen så må du nok også acceptere at der ikke er så meget at komme efter.. tror ikke du skal regne med nogen effekt ved at ryge det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Læste om een herinde fra, som fik effekt ved at ryge dem (kig i triprapporterne)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kvart - Jeg har bare hørt en masse andet, og kom her for at få det bekræftet af jer, da jeg gik ud fra der var nogen der havde prøvet det.. men har du prøvet det ?
Eller siger du bare der ikke er noget at komme efter fordi du ikke selv ved det ?

Luftkaptajnen -
Tak jeg prøver lige at kigge lidt igen så.

Medlem
Brugeravatar

Nogle forsøg med indianer-frø

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for det fly :)

Jeg tror bare jeg prøver at købe lidt frø, pulverisere 10 stk, og prøve at ryge det hele på bong i træk hvis det kan lade sig gøre.
( altså hvis 3 frø ikke virker øger jeg bare dosen, og sådan bliver jeg ved ) jeg er hardcore bongryger, så er vandt til at hoste lidt ;)

og måske skal det ryges med meget høj flamme ? måske en stormlighter eller noget ?
Er der nogen der virkelig ved at det IKKE virker ? og har prøvet at indtage så meget som jeg har tænkt mig ?
og er det måske ikke muligt at lave et mere koncentreret ekstrakt ud af dem og ryge det istedet ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
eskapisme skrev:
Kvart - Jeg har bare hørt en masse andet, og kom her for at få det bekræftet af jer, da jeg gik ud fra der var nogen der havde prøvet det.. men har du prøvet det ?
Eller siger du bare der ikke er noget at komme efter fordi du ikke selv ved det ?

Luftkaptajnen -
Tak jeg prøver lige at kigge lidt igen så.

Hvad jeg har fået at vide er at det en sej kamp at få nogen effekt ud af de her frø, og den eneste metode jeg kender til er yopo hvilket vil sige at det skal op i næsen. Men du har ret jeg siger det fordi jeg ikke selv ved det, sorry for pissemismen :peace: .. men hvorfor udelukke den nasale indtagelse, er det et princip eller hvad?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har prøvet at putte et par frø i nogle joints med andre alternative produkter, så er ikke til at sige hvad der virkede hvordan, men en joint med drømmeurt, lidt spice og cebil virker, dog på en anden måde end man ellers er vant til. Ikke til at sige hvor meget placebo havde at sige. Prøv dig frem, og meld tilbage hvad du gør og om det virker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kvart -
Fordi jeg helst undgå at putte ting op i min næse... det er vel ikke så mærkeligt ?
Lissom jeg heller ALDRIG kunne finde på at sniffe MDMA :) det er ubehageligt og virkningen når det indtages oralt er så også langt bedre syndes jeg :) men det en anden snak.
Undskyld sproget nu, men det er altså ikke os alle der er vildt glade for alt det snifferi, og jeg er bare en smoker hehe
Og som nævnt tidligere, så syndes jeg at det lyder ubehageligt at sniffe, og direkte ulækkert faktisk...

Obama
Yes jeg har tænkt mig at få skaffet mig en masse frø :)
Og så ellers bare ryge en hel del af dem hehe, på bong.

Igen hvis nogen har en ekstrations guide og en måde at ryge det på, tages det imod med kyshånd

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke hvor godt dit engelsk er, men her står alt https://dmt-nexus.com/forum/default.aspx?g=topics&f=55 og lidt til

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for linket !
Har nu læst en masse, har været helt nede og finde tråde fra 2002 her på psychedelia.
Læste et sted og en gut der vist nok krystaliserede pulveret og gav det den rette PH værdi, og så sniffede... ja fandens meget ?
Han opnåede ikke helt det han ville, men blev fandens dårlig.
Har nu læst ret mange negative oplevelser om folk der indetager det ved snifning, ondt i næsen, snurren i arme og ben der føltes klamt.
Følelse af transportsyge / voldsom kvalme - og mest CEV visuals.

Jeg prøver at bestille 3 g hjem, ved ikke hvor mange frø der ca er der, men jeg regner da med der er over 15 stk ?
Nå men, det første jeg vil prøve er at proppe dem 8stk ned i en gryde ved svag varme og vente på de popper.
Så piller jeg skallen af, og tager det inden i ud, og pulverisere det.

Først vil jeg prøve at gå forsigtigt frem, ligge meget lidt oven på et lille bonghoved med admindelig tjald,
bare lige for at prøve det af og se hvordan det smager, eller om der måske bare skulle være den mindste effekt.
Jeg ryger det når jeg er skæv i forvejen, mere for ikke at sige ( woow ) når jeg tager det første bonghoved med det,
og få ren placebo effekt kun, selv om jeg syndtes selv jeg er ret god til at mærke efter i min krop hvis jeg virkelig mærker noget.

Virker det ikke ? så laver jeg et bonghoved med mindre bongmix og mere yopo, måske et kvart frø ?
og hvis det ikke virker tager jeg en masse små bonghoveder kun med yopo til det virker, og holder røgen nede så længe jeg kan.

Jeg håber det vil virke :) hvis det ikke gør, laver jeg en streg yopo fra et frø præcist og sniffer den.
Vil der egentlig ikke ske noget ved at æde det ?

Medlem
Brugeravatar

Hvad er det du vil have ud af de frø ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KeepOnFlyin skrev:
Hvad er det du vil have ud af de frø ?

Jeg vil åbne en grillbar :stupid: ;)

Medlem
Brugeravatar

Well held og lykke med dét, så er der da et fornuftigt formål med det.
Kunne ikke se hvorfor du er så opsat på projektet når ingen andre har fået en virkning, ud over ondt i æ' nais', og der ikke er nogen særlig virkning ved at ryge det ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KeepOnFlyin skrev:
Well held og lykke med dét, så er der da et fornuftigt formål med det.
Kunne ikke se hvorfor du er så opsat på projektet når ingen andre har fået en virkning, ud over ondt i æ' nais', og der ikke er nogen særlig virkning ved at ryge det ?

Nej for jeg kan jo godt se det overhovedet ikke er fornuftig at eksperimentere...
Selv om det er sådan jeg har fået mit livs bedste tid :lol:
Jamen jeg har skam fundet massere nu om folk der har fået noget ud af det ved rygning :)
Det er ikke det der er problemet, og jeg regner ikke med at få ondt i næsen :) måske i lungerne og halsen?
men det er jeg jo så vandt til.

jeg syndes ikke vi skal diskutere hvor vidt jeg skal gøre det eller hvorfor jeg gør det.
jeg prøver det for at teste, det kan jo være de andre der har røget ikke har kunne holde det nede lang tid nok,
eller bare ikke har kunne indtage nok af det, jeg kan ryge ret meget :) så nu får vi at se.

som sagt før er jeg ikke så interesseret i at sniffe stadset da der er tråde om ubehag.
Men modsat ved rygning, på nogle engelske forumer ( som jeg ikke kan linke til ) taler folk om en vild oplevelse.
prøv at søg lidt selv..

Jeg skriver igen når det er prøvet.

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:

jeg syndes ikke vi skal diskutere hvor vidt jeg skal gøre det eller hvorfor jeg gør det.
jeg prøver det for at teste, det kan jo være de andre der har røget ikke har kunne holde det nede lang tid nok,
eller bare ikke har kunne indtage nok af det, jeg kan ryge ret meget :) så nu får vi at se.

Vi diskuterer ikke, jeg spørger dig pga nysgerrighed, hvad du forventer at få ud af det, så slap lige af :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KeepOnFlyin skrev:
Vi diskuterer ikke, jeg spørger dig pga nysgerrighed, hvad du forventer at få ud af det, så slap lige af :)

Undskyld :D jeg syndes bare du virker så pissemistisk at det smitter.
Men jeg forventer vel en tilstand der kan kaldes ikke værende normal.
Om det så er godt eller skidt finder jeg nok ud af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fandt noget meget interessant læsning jeg lige ville dele med jer, og det kunne evt være et svar på hvorfor det ikke lige har virket for folk..
Problemet her er at de taler ikke om yopo seeds ? :( hm..
Men om dmt... altså " ren dmt " tror jeg.

kan desværre ikke poste linket til siden jeg har det fra, for gider ikke at tjekke om det har noget med forhandler links at gøre :)
Citat:
DMT, N,N-dimethyltryptamine is not orally active (by itself), and must be smoked to experience its effects. Tolerance for the drug builds almost immediately. If you don't get enough in the first 30 seconds, smoking more will not put you into the far out visionary DMT state, but will only result in a more "ordinary" hallucinogenic state. If on an attempt, you don't get enough, you must wait at least one hour before trying again (smoking multiple doses within the hour can result in you seeing the patterns but it is almost impossible to break through to the extreme states described below). Furthermore, the actual mechanics of smoking DMT can be quite tricky. In our experience, without careful attention to technique, about half the DMT shots misfire. Therefore, it is essential to use effective technique in order not to waste the drug. In this paper we offer three different tested techniques in an easy to follow step-by-step format; We have also included our description (however inadequate) of what a DMT trip is like.

We are well aware of how scarce a substance DMT is. We had to undertake a long, intensive search to secure a supply of this marvelous drug in the smokeable, freebase form. The search was well worth it! One of the reasons for writing this paper is, hopefully, to increase the demand for DMT. If this paper intrigues you, we suggest that the you seek out a supply of your own. Look for DMT in the smokeable freebase, not hydrochloride form. You will not be disappointed.

Getting Ready

1. We recommend a uniformly, though not brightly, lit room. Unlike with mushrooms, in total darkness the DMT visions are rather drab. In full sunlight the colors are unbelievably intense with red and gold predominating but we feel that bright sunlight tends to obscure some of the intricate detail so characteristic of DMT visions. We usually do it during the day in a room that is brightly lit with indirect light.

2. Get comfortably seated where you can lie back and rest your head during the trance. If you smoke DMT standing up, you will almost certainly fall on your ass if you get a good hit!

3. We recommend a dosage of about 40-50 mg. The dosage should be weighed out and not eyeballed. Dosages below 25 mg yield only physical and threshold psychedelic effects. Dosages between 25 mg and 40 mg are usually not enough to display the full range of the unique DMT effects described below. Dosages in excess of 55 mg, particularly if you are successful in holding all of the vapor in your lungs, can be VERY heavy and are not recommended for f irst time users.

Method One: The "Freebase" Method

4a. Obtain a "freebase" airpipe such as the one illustrated below. Use with the largest funnel type bowl you can find. Insert the largest fine mesh stainless steel screen that will fit into the bowl. Then sprinkle the DMT uniformly over the center of the mesh screen. Make sure to keep thE DMT away from the edges of the screen so that when it melts it does not run over the edge of the screen.

5a. Hold a match or torch above the screen and inhale deeply and slowly. Do not let the flame touch the DMT as this will destroy much of the drug. DMT melts and vaporizes easily so the point is to let the hot air rushing by the flame into the pipe vaporize the DMT. It is quite easy to vaporize the DMT and end up with the airchamber full of white DMT vapor.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]