Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 05:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej alle sammen :)

Jeg er endt med lidt af et problem, jeg har høstet og ligger nu inde med en større mængde skunk :)

Det lyder måske ikke som et problem, men når vi er oppe i 3 cifret gram, så føler jeg at det er et stort problem.
Jeg har ikke tiltro til at lade andre folk holde det for mig, og jeg er blevet helt vilde paranoia på alt og alle...

Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt med at løse dette problem, og NEJ jeg kan ikke bare ryge det, da jeg går i skole for tiden og ikke vil fuck det.

Medlem
Brugeravatar

Grav det ned ude i en skov i en lufttæt boks, også tag lidt op af gangen. Desuden, hvis det er et forsøg på salg så er det ulovligt her på psy.

Medlem

Jeg tror Jeg vil gør det MEGET klart at jeg ikke ønsker at sælge, da jeg er paranoia nok, og jeg stoler ikke en gang nok til at lade min venner holde det for mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Så vær flink ?
gem det du kan som zoede siger ved at bevare det steder kun du kender til, og hvis du nu ikke vil
sælge det, jamen så giv det da væk til folk du kender der står og mangler lidt røg...

hvad er problemet ?

Moderator
Brugeravatar

Du kunne også trække nol/lave ryst/ice på det, så det rent fysisk fylder mindre og er nemmere at gemme af vejen.

Medlem

Ned i lufttæt kasse. Kig dig om i dit hjem. Kig dig for udenfor dit hjem. Gem pisset det bedste sted du kan finde! Sådan så løste jeg lige den for dig :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Som BisMann skrev, træk nol eller lav noget ice på det.
Det er jo den mest geniale måde, at gøre mængden mindre på + du kan jo stadig have masser af skunk liggende til eget forbrug, og ja giv noget til vennerne.
Engang når det slipper op, så bliver du ikke ked af, at du har givet ud til dine venner, hvis de er dine rigtige venner, har de det på samvittigheden, at de er forpligtet til at gøre gengæld når det er dig som står og mangler :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Forstår ikke hvad problemet er? Du burde lige tage og få styr på din paranoia.

Kan du ikke bare opbevare det i lufttætte beholdere, hjemme ved dig selv?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
SteeLx^ skrev:
Forstår ikke hvad problemet er? Du burde lige tage og få styr på din paranoia.

Kan du ikke bare opbevare det i lufttætte beholdere, hjemme ved dig selv?

Jeg vil nu hellere kalde det sund omtanke end paranoia - i disse puritanske tider.
Better safe than sorry, end bagefter at sidde og sige "det skulle jeg sgu aldrig have gjort". Også selvom det "kun" er et cannabis-produkt.

Hvis du kender et godt spot i en større skov, så udforsk stedet på forhånd, gå ind på Google earth og noter koordinaterne ned i "dit eget sprog" og gå ud og grav den vand- og lufttætte pakke ned en regnfuld dag, hvor færrest personer færdes i området...evt nu hvor der stadig er blade på træerne...lav endvidere en skitse, hvor du bruger træer som fixpunkter ift. opbevaringsstedet...brug fantasien...
Hvis du selv synes du har gjort et godt job, så ligger du og griner dig i søvn hver aften i stedet for at være nervøs...
...jeg kunne kun forestille mig at ovenstående har været udført i praksis :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude i hampen
Bag'n'Box poser kan købes hos vejers storkøb spar, der kan du også købe boxen til det også, det er jo ikke ulovligt at have hjemmebrygget vin stående :rocking:
har selv været hjemmebrygger, og de er aromatætte.

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg - Denmark
jeg forstår ikke hvordan du kan dyrke det og ikke opbevare det.

Hvis du bor hjemme burde mutter da have bemærket dem efterhånden og det da ikk underligt at man har skunk til at ligge når man nu har dyrket det... ?

Junior medlem

Lyder umiddelbart som et lækkert problem! Men hvis du kan skjule et køleskab i en garage og har en sylte glas, er det en optimal opbevaring, dog ikke så skjult, som mange af ovenstående forslag :)

Medlem

Et kilo skunk fylder da ikke ret meget?
Ellers så lav ice af det? eller så ryst det og træk på det bagefter og så bland det sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]