Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 05:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Tja hvordan begynder jeg? :hm:
Jeg har lavet tror 1 eller 2 indlæg herinde før, om lovlige stoffer, og har været meget inde på psychedelia , for undersøgelse om lovlige 'rusmidler'. DEN ER MÅSKE LIDT LANG, HVIS DET IKKE KAN OVERSKUE AT LÆSES, SÅ BARE TJEK DE NEDERSTE SPØRGSMÅL.
--kort om mig og mit forhold til stoffer.
Første gang jeg prøvede var i Maj til en fest. Jeg havde gået i en periode og tænkt på at prøve det, men mig og mine venner har holdt sammen, og mindet hinanden om at vi skulle vente til sommerferien. Jeg blev så desværre pisse stiv, og havde lavet en aftale med en ven(før festen): ' At første gang, skulle være os sammen'. (han var ikke med i den der sommerferie regel). Han kom så hen til stive mig til festen, og sagde han var pisse skæv. Jeg tænkte så kun igennem alkohollen, og hev 50 kroner op af lommen, gav den til min ven, som 5 min efter stod med 0.8 g Luxus Kashmir, som vi røg, og jeg fik det af lort. Efterfølgende har jeg prøvet det 3 gange, 2 i sommerferien og 1 her sidste weekend. Det har kun været Luxus Kashmire, som jeg har delt med op til flere venner og blevet lam, og den sidste var noget stoner hash, som jeg ikke disederet syntes var grinern, som sidste gang.

Nå men nu til det med Skunk!
Mig og mine venner høre meget 'Westcoast - Gangsta rap' og er blevet meget facineret af den der griner høj følelse, istedet for en mix skæv/griner følelse som hash er så gavmild med. Også lige blunts også, de for cooL!

Nå, men jeg har researchet lidt, og fundet ud af at skunk, med størst Sativa procent,med hvide 'snefnug', lugter meget, smager stærkt og knækker nemt skulle være det bedste og til bedst griner (ret mig hvis jeg tager fejl).
For vi havde snakket lidt om, at vi (4 drenge) ville ryge os 'HØJE' også derefter spille computer hele natten.

Nå men nu har i hørt lidt om mig, og mine planer..
Her er mine spørgsmål:

1. Hvilke mærke skal jeg købe, hvis jeg vil have griner og spille computer, og ikke blive stoner?
2. Hvis vi er 3 der har røget 1-4 gange, og 1 der har røget 12 gange, ville skunk så stadig være en god idé?
3. Hvad med pot? ville det være et bedre alternativ?
4. Lidt ekstra tips ville være dejligt! og godt med råd , til en nybegynder!

Tak på forhånd , og go ryger! :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det lyder godt nok som om du roder lidt rundt i det.
Hvor gammel er du ?

Jamen køb noget skunk der er sativa domineret ? det er helt rigtigt at det er den slags urt der skal til for at gøre jer høje, man kan dog stadig risikere at blive tung og stener efter man har været "deroppe"

Hvad for et mærke ? hvilken sort ? prøv jer frem, der er meget god sativa røg derude.

Junior medlem

Hej, vil lige starte med at sige skunk ikke lige er noget jeg ved så meget om, men vil da lige prøve at komme med nogen råd som du måske kan bruge.
Det du skriver med du gerne vil have griner, det har imo ikke noget at gøre med hvad du ryger, men mere hvem du er sammen med og hvad man laver, man kan ikke bare sætte sig ned og forvente at dø af grin, det kan ske men for det meste handler det os om selv at fortage sig noget sjovt.

Altså hvis du gerne vil være Høj, så skal du havde Sativa skunk. Du kunne prøve at se om du kan få noget Haze, da det gerne skulle være en god sativa skunk. Hvis i er bange for at gå kolde kan i altid lave en joint, og starte med at ta en 3-4 puffs hver også ellers slukke den og vente lidt på effekten kommer. Hvis man skal sidde og game syntes jeg heller ikke det er godt at ryge sig alt for skæv for så kommer man tit til bare at sidde og stirre ind i skærmen.
Om i vil ryge pot eller skunk er helt op til jer selv, det handler bare at dosere efter styrke, selvom det os til tider kan gå galt, men ta det stille og roligt så i undergår at falde i søvn.

Og af gode råd vil jeg sige sørg for at havde masser af Slik, sodavand, chips eller hvad du nu bedst og ta det stille og roligt når i ryger, det handler om at lære at kende sin grænse.

Medlem

Jeg kan personligt selv få grineren, på næsten alt. Det går meget an på hvem man ryger med, og hvordan stemningen er. Jeg synes personligt at lyst hash ( pollum f.eks.) giver mig en lettere skævert, som gør at jeg ikke stener så meget. Er selvfølgelig blæst, men på en mere opkvikkende måde end f.eks. mørkt hash. Ang. skunk eller pot, så synes jeg ikke det gør den store forskel. Da i alle er relativ nye indenfor denne verden, kan i ligeså godt ryge pot, da det er billigere, og i vil med garanti blive skæve af en lille mængde. Så hvad i køber er faktisk ligegyldigt, så gå hellere efter smag. Jeg kan personligt bedst lide skunk, men pot er nu også okay.

Mit råd til jeres aften er at sørg nu for at i har fået mad og drikke, og tag den lidt med ro med joints osv. Da i skal game hele natten, og i skal jo ikke blive dårlige osv.

Ellers skulle i prøve at lave en kage, det plejer altid at give mig og mine venner den ondeste griner på. Men samtidig skal man selvfølgelig passe på med mængde osv. Og efter rusen kan man godt blive træt.

Lige hurtigt, plejer jeg at bruge 0.2 - 0.3g hash per person hvis jeg laver kage!. Mig og mine buddies ryger en del, og den mængde er altså nok til man bliver godt basket, vi ruller dog også lidt op undervejs. Så hvis i har noget godt tjald, så ro på mængden !:) God aften !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ryg med nogle gode homies og se evt. Ilmers corner. Hvis du begynder at grine, så ikke giv en fuck.
Ingen samvittighed. Hvis jeg ikke gir en fuck, plejer jeg tit at få helt hysteriske grineflip, så det gælder bare om at komme ud med det :)

1. Spille computer holder, men hvad skal I game? Det er tit fedt at lame, hvis man er high as fuck.
2. Skunk er altid fint.

De bedste tips jeg kan give, er moderation (ryg en gang om måneden max, specielt hvis du er 16 eller deromkring - det kan meget hurtigt tage overhånd) og ikke voldsuge joints. Bare sug stille og roligt, undgå at få en gigantisk glød. Du skal nok blive skæv af 3-4 sug, så bare lad det komme. Og hav frådern med...

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]