Tja hvordan begynder jeg?
Jeg har lavet tror 1 eller 2 indlæg herinde før, om lovlige stoffer, og har været meget inde på
psychedelia , for undersøgelse om lovlige 'rusmidler'. DEN ER MÅSKE LIDT LANG, HVIS DET IKKE KAN OVERSKUE AT LÆSES, SÅ BARE TJEK DE NEDERSTE SPØRGSMÅL.
--
kort om mig og mit forhold til stoffer.Første gang jeg prøvede var i Maj til en fest. Jeg havde gået i en periode og tænkt på at prøve det, men mig og mine venner har holdt sammen, og mindet hinanden om at vi skulle vente til sommerferien. Jeg blev så desværre pisse stiv, og havde lavet en aftale med en ven(før festen): ' At første gang, skulle være os sammen'. (han var ikke med i den der sommerferie regel). Han kom så hen til stive mig til festen, og sagde han var pisse skæv. Jeg tænkte så kun igennem alkohollen, og hev 50 kroner op af lommen, gav den til min ven, som 5 min efter stod med 0.8 g Luxus Kashmir, som vi røg, og jeg fik det af lort. Efterfølgende har jeg prøvet det 3 gange, 2 i sommerferien og 1 her sidste weekend. Det har kun været Luxus Kashmire, som jeg har delt med op til flere venner og blevet lam, og den sidste var noget stoner hash, som jeg ikke disederet syntes var grinern, som sidste gang.
Nå men nu til det med Skunk!Mig og mine venner høre meget
'Westcoast - Gangsta rap' og er blevet meget facineret af den der griner høj følelse, istedet for en mix skæv/griner følelse som hash er så gavmild med. Også lige blunts også, de for cooL!
Nå, men jeg har researchet lidt, og fundet ud af at skunk, med størst Sativa procent,med hvide 'snefnug', lugter meget, smager stærkt og knækker nemt skulle være det bedste og til bedst griner (ret mig hvis jeg tager fejl).
For vi havde snakket lidt om, at vi (4 drenge) ville ryge os 'HØJE' også derefter spille computer hele natten.
Nå men nu har i hørt lidt om mig, og mine planer..
Her er mine spørgsmål:
1. Hvilke mærke skal jeg købe, hvis jeg vil have griner og spille computer, og ikke blive stoner?
2. Hvis vi er 3 der har røget 1-4 gange, og 1 der har røget 12 gange, ville skunk så stadig være en god idé?
3. Hvad med pot? ville det være et bedre alternativ?
4. Lidt ekstra tips ville være dejligt! og godt med råd , til en nybegynder!
Tak på forhånd , og go ryger!