Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 06:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Hello people :).
Har kigget i forummet, men har ikke fundet noget svar til mit spørgsmål. Spørgsmålet er måske dumt, men lyder: hvordan ryger man skunk rent i en joint? Prøvede at ryge rent White Whidow skunk i en joint, men gløden gik hele tiden ud? hvad er der galt? Jeg har set en masse videoer hvor folk ryger rent skunk, og hvor det ryger rigtigt godt? Hvad med pot? har kun prøvet det én gang med tobak, er det nemmere? Har ikke så meget erfaring med skunk og pot..
Håber der er nogle der kan give mig et svar :).

Medlem
Brugeravatar

ikke tørt nok - du kan enten tørre det bedre eller to kan blande med noget tobak evt. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skunk alene brænder ikke så godt, så det er derfor, at gløden hele tiden gik ud. Derfor blander man det med tobak. For mit vedkommende ville jeg aldrig ryge skunk rent i joint. Jointen ville jo blive minimal, jeg vil have noget fylde, så den rent faktisk kan ryges ordenligt. Pot brænder generelt godt, så det kan du godt ryge rent i en joint. Det er heller ikke så potent som skunk, så din joint vil blive større. Ren skunk egner sig mere til bong, pibe eller lign.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svar :).
Kunne godt lige have nævnt hvordan skunken var, synes nu selv den var ret tør? hvordan tørrer man det bedst?

Junior medlem
Brugeravatar

Ja sad også lige at tænkte på pot, da jeg skrev indlægget. Tror jeg vil prøve med det næste gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gwizd00e skrev:
Kunne godt lige have nævnt hvordan skunken var, synes nu selv den var ret tør? hvordan tørrer man det bedst?

Hvis du har købt skunk, som ikke er tørt nok, plejer jeg at tage det ud af posen i 12-24 timer, så plejer det af være en del mere tørt end før. Det er jo væsken, der skal fordampe, og det sker ikke så godt isoleret i en zipbag.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak, har nok at prøve nu :D

Medlem
Brugeravatar

Vær sikker på at skunken er grindet så fint som muligt, for at undgå store stykker der får jointen til at brænde uregelmæssigt. Det er også vigtigt at jointen er stampet nok til at være fast hele vejen igennem.

Medlem

jeg hader jer hehe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Du kan også sagtens ryge rent skunk i en joint, og det er dejligt!
Bare prøv at finde et sted hvor der forholdsvis vindstille :)

Medlem

Geografisk sted: hulen
:D  skrev:
Gwizd00e skrev:

Hvis du har købt skunk, som ikke er tørt nok, plejer jeg at tage det ud af posen i 12-24 timer, så plejer det af være en del mere tørt end før. Det er jo væsken, der skal fordampe, og det sker ikke så godt isoleret i en zipbag.

de skal lige siges at de ikke er så tætte igen xD glemte et mix og udenfor og morgen efter havde den suget pænt meget vand -.- :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Man kan også grinde det, og hælde det op i en skål og lade det stå 1 til 3 timer, og så er det normalt ret så tørt :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
det burde være forbudt at blande noget så lækkert som skunk sammen med tobak.

Junior medlem
Brugeravatar

Emilios skrev:
Du kan også sagtens ryge rent skunk i en joint, og det er dejligt!
Bare prøv at finde et sted hvor der forholdsvis vindstille :)

Ja, ved godt man kan ryge det rent, havde bare problemer med jointen.. Røg også indenfor men det hjalp ikke, tror problemet var skunken ikke var grindet ordenligt.
Nu mangler jeg bare at købe skunk ind, så jeg kan ryge rent uden al den tobak :P

Moderator
Brugeravatar

det lyder som en god idé! :D

Medlem

.................

Senest rettet af BryGs 15 nov 2011 23:00, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ding ding ding!! 10 point til BryGs for ét velformuleret svar ud af mange! Seriøst, har du været på kampdruk eller har du bare været ekstra dum at høre på idag?

Cannabis entusiast

Moderator
Brugeravatar

BryGs skrev:
Buttkraken skrev:

jeg kan se mange grunde til at blande skunk med en smule tobak. EN SMULE. jeg snakker en kvart smøg til en to mands joint.

1. det virker som om røgen bliver meget varm hvis man ryger det rent. Man kan slet ikke mærke at man inhalere det, hvilket for mig er irriterende! Når man så endelig har inhaleret, kan man alligevel godt mærke røgen, og begynder at hoste som en gal. Så er det dejligt lige at balancere det med noget tobak. Det er som om det giver en rundere smag og følelse.

2. Det smager bedre. IMO er røgen så varm når man ryger rent, at man slet ikke føler den gode aroma fra skunken. hvis man blander lidt tobak i bliver røgen lidt "rundere", og det smager 1000 gange bedre. Igen, jeg bruger kun en meget lille smule, så det smager ikke af tobak på nogen måde.

3. Hvis din skunk er af ordentlig, rygbar kvalitet, så bliver du skæv af 2 hvæs, hvis du ryger rent. Hvis du så ryger en hel joint, oplever du ikke engang den fede høj, du bliver bare mega lam og træt.

4. Det brænder bedre. Jeg er ligeglad med hvor godt skunken er tørret og curret, det brænder en million gange bedre med lidt tobak i.

Igen, jeg går ikke ind for at putte ligeså meget tobak i som i en hash joint, blot en lille bitte smule, den må stadig gerne gå ud en gang imellem hvis man ikke ryger på den i noget tid, men lidt tobak hører hjemme i en joint. Vi er ikke snot-dumme amerikanere her.

det burde også være forbudt at blande hash med tobak.

Medlem

Buttkraken skrev:
BryGs skrev:
Buttkraken skrev:

jeg kan se mange grunde til at blande skunk med en smule tobak. EN SMULE. jeg snakker en kvart smøg til en to mands joint.

1. det virker som om røgen bliver meget varm hvis man ryger det rent. Man kan slet ikke mærke at man inhalere det, hvilket for mig er irriterende! Når man så endelig har inhaleret, kan man alligevel godt mærke røgen, og begynder at hoste som en gal. Så er det dejligt lige at balancere det med noget tobak. Det er som om det giver en rundere smag og følelse.

2. Det smager bedre. IMO er røgen så varm når man ryger rent, at man slet ikke føler den gode aroma fra skunken. hvis man blander lidt tobak i bliver røgen lidt "rundere", og det smager 1000 gange bedre. Igen, jeg bruger kun en meget lille smule, så det smager ikke af tobak på nogen måde.

3. Hvis din skunk er af ordentlig, rygbar kvalitet, så bliver du skæv af 2 hvæs, hvis du ryger rent. Hvis du så ryger en hel joint, oplever du ikke engang den fede høj, du bliver bare mega lam og træt.

4. Det brænder bedre. Jeg er ligeglad med hvor godt skunken er tørret og curret, det brænder en million gange bedre med lidt tobak i.

Igen, jeg går ikke ind for at putte ligeså meget tobak i som i en hash joint, blot en lille bitte smule, den må stadig gerne gå ud en gang imellem hvis man ikke ryger på den i noget tid, men lidt tobak hører hjemme i en joint. Vi er ikke snot-dumme amerikanere her.

det burde også være forbudt at blande hash med tobak.

Newsflash: du er en dumpap, sikkert fordi du har et hashmisbrug. Ta DEN

Moderator
Brugeravatar

uhadada

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]