Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 07:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia.
en veninde og jeg har aftalt at købe en omgang hash til en hyggelig aften( Altså med god mad musik og godt selskab.) hun har røget en del gange lyder det til, men det er min første. det skal lige siges at jeg stoler 100% på hende og mener at jeg har sat mig godt ind i virkningen osv. og jeg har det lidt sådan at når jeg skal ryge første gang skal jeg have en god aften :) og vi har snakket om at dele et gram Kashmir/cashmere, eftersom hun har haft rigtig gode oplevelser med det, men jeg tænker også lidt om det ikke er lidt Stærkt for en førstegangsryger.
Så ville det være en idé at købe et gram til en 50'er eller ville det blive en bedre oplevelse hvis det var en god kvalitets hash? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dele et gram kashmir? Altså i én joint til to personer? Det er en sgu en rigtig stor dose selv for garvede rygere. Hash af god kvalitet skal der de 0,1 til 0,3 gram pr. person til. Hvis det er din første gang, skal der maks 0,1 gram til, før du får en stærk effekt.
Der er ALDRIG grund til at købe dårligere kvalitet. Bedre kvalitet er ikke bare mere potent, men giver også en bedre effekt. Du skal simpelthen bare bruge mindre i forhold til dårligere kvalitet.
Fiks noget kashmir som du selv nævner eller andet af god kvalitet, lav en joint med 0,3 til 0,4 gram til ca. 3/4 dele af en smøg (det er selvfølgelig en smagssag) til to personer. Så starter du bare ligeså stille, tag fx 3 sug og et par minutter. Første gang skal der ikke meget mere til. Jeg har set flere tage 2-3 sug af en skunkjoint og efter et minut ligge og skraldgrine. Hvis de første par sug ikke nok, tager du bare nogle flere.

Medlem
Brugeravatar

Er lidt skæv så ta' jeg ikke af, hvis der er lidt stavefejl.

Som sagt så skal du ikke købe en billigere og dermed dårligere hash. Ryg Kashmir'en, det er langt bedre at få en ren og bedre cannabisrus end "hovedpine hash". Som sagt skal i bare bruge mindre hash end med dårligere hash. Man behøver desuden ikke ryge en joint færdig, så hvis du føler dig godt skæv og har en god rus, så bare sig nej til at ryge mere og slap af og nyd rusen.

Det lyder som om du har en god plan for, at ryge første gang. Man forstår jeg det rigtigt, at I er en gruppe på ca. 4 mand og ikke kun dig og damen?

God ryger!

Junior medlem

Ja, vi er sådan set tre, men den sidste har sådan set tænkt sig at agere tripsitter, hvis en af os nu skulle få det dårligt, så er hun der til ligesom at få lagt os i seng osv. så et halvt gram til en aften ville være passende for to mennesker?
Btw. Tusind tak for de hurtige svar :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EminemSlimMarshall skrev:
Ja, vi er sådan set tre, men den sidste har sådan set tænkt sig at agere tripsitter, hvis en af os nu skulle få det dårligt, så er hun der til ligesom at få lagt os i seng osv. så et halvt gram til en aften ville være passende for to mennesker?
Btw. Tusind tak for de hurtige svar :)

Et halvt gram til to personer, hvor den ene aldrig har røget, og den anden ikke ryger så tit, er nok. I det tilfælde ville jeg lave to joints af det, altså 0,25 gram i hver. Så skal du nok få en sjov aften. :)
Go' ryger!

Junior medlem

Det lyder nu meget fornuftigt :)

Også Go' ryger til jer når i en gang for tid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Hvis i starten tidligt og er sammen i 4-5 timer minimum, så køb et gram, ryg en til at starte med og så ryg en godnatter ;)
Det er en sikker vinder!
Som de andre siger, så aldrig dårlig hash frem for god hash, uanset erfaring :)

Men der er altså ikke brug for nogen tripsitter, i får det ikke dårligt af sådan en dosering, det er i hvert fald yderst sjældent! :)
Hvis det var første kan du røg, og du sad og sugede bonghoved efter bonghoved kunne vi snakke om at anskaffe en tripsitter ;)

Junior medlem

Well, det er nu fordi at hun ikke vil ryge, men gerne vil nyde vores dejlige selskab (; Min veninde har nu fået købt 2 færdig rullede med 0.5 gram i hver. men har hørt at man skal holde sig fra færdig rullede joints? er der hold i det eller?

:offtopic: Kan man bruge de færdiglavede cones der kan købes på de fleste tankstationer, eller bliver det noget Cr*p?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ja, hold dig fra færdig rullede joints :)

- Ja det kan man sagtens :)

Junior medlem

Damn, men heldigvis kender hun dog Sælger ret godt, så tror ikke han snyder hende eller noget (;

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved ikke om andre har skrevet det, men synes ikke I skal dele det, så der slavisk bliver 0,5 til jer hver eller derhen af.

Ryg derimod et par hvæs af en joint med kvalitetshash i (- du vil altid ryge god hash fremfor lortehash), og afvent et par minutter, og se om du ikke bliver basket.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
For en sikkerheds skyld, så hold dig fra færdigrullede.. :)
Du ved aldrig hvad du får, og hvis du selv laver det hele, kan du tilpasse alt som det passer dig bedst :)
og ja selvfølgelig når du er førstegangs ryger, så køb da nogle færdigrullede, men lær dig selv at rulle hurtigt, det er nemmere at have en pakke paper liggende end, at skulle stresse over at man ikke har nogen cones ligepludselig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]