Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej dudes and girls!

Er ny på siden så bær over med mig hvis jeg laver fejl :D

Det er jo fredag imorgen og mig og en af mine bedste venner skal ses igen (han går på efterskole). Vi har aftalt og tage en tur på staden. Mit spørgsmål er så hvilket der giver mest grinern på. Jeg tænker lidt skunk hvor man bruger tobak pot som tobak (evt en lille smule ice i). Har i nogen ide hvad vi kan lave for at få griner på :D - har nogle forslår men hvis i kan finde på noget bedre kunne det være kanon :D

- Se Jackass, simpsons
- Spille fodbold

Tak for hjælpen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Af egen erfaring vil jeg fraråde at se tv/game, da man ofte bare synker alt for langt væk (Falder i søvn)..

Hardball er derimod sjovt, dog rigtig hårdt hvis man lige tager et ordenligt sug ;)
En "Appelsin kanon", med knæklys smurt over appelsinen, også skyde når det bliver lidt mørkt er også fantastisk!

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem

Fodbold er meget sjovt hvis man er nok mennesker. Der er dog den hage, at velviljen til at hente bolden når den ryger væk, falder proportionelt med tiden efter man har røget :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Spørg efter noget sativa pot/skunk, det skulle gerne give jer en god griner....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Vil også stemme på appelsinkanonen! :) De er virkelig underholdende især, når man har røget.. Altså så længe den er bygget ordentligt! :D Ellers UNO.. Det kan ikke siges nok gange, hvor fedt det spil er.. Kan også anbefales til druk ;)

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kreativ aktivitet kan også være fedt.
Ellers plejer jeg at køre rundt i byen med min ven på hans mountainbike og finde sjove steder at være. Det er nok de mest griner rygere jeg i mit liv har haft.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg kan bare godt lide at være sammen med en person jeg synes godt om, og så tale om alle mulige mærkelige ting,
se noget man begge finder sjovt i fjernsynet, eller tage på staden sammen og ryge en joint og drikke en bajer, tage ud og bade sammen
eller gå en tur i skoven, jage urter og planter, tegne, høre musik, bryde(for sjov), se en gyser... faktisk skal man bare lave alt det man normalt
godt kan lide at lave :D det er altid en sikker vinder ;)

Medlem

en ting vi tidligere har gjort der var helt ubeskriveligt grineren var at lege krig med bagerbrød. saml nogle gutter, weed og nak en helt masse af det gamle brød den lokale bager har smidt ud. find så et lidt afsides sted hvor i kan ryge og lege krig uden at blive forstyrret. en af de mest grineren rygere jeg længe har haft hvertfald.. bare lidt noia da de allesammen valgte at gå efter mig :P

Medlem
Brugeravatar

svømmehallen skulle vidst også være et MEGET udsøgt sted, bare vælg en dag hvor der ikke er så mange mennesker (crowded) - kunne forestille mig det ville være lidt sad med for mange mennesker ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
bomlee skrev:
En "Appelsin kanon", med knæklys smurt over appelsinen, også skyde når det bliver lidt mørkt er også fantastisk!

Du er jo et geni.. Det SKAL jeg simpelthen prøve! Men jeg skal først lære at lave en appelsinkanon, satans.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
HrKnudsen skrev:
bomlee skrev:

Du er jo et geni.. Det SKAL jeg simpelthen prøve! Men jeg skal først lære at lave en appelsinkanon, satans.

Det er sgu nemmere end man umiddelbart tror.. Tror min kostede for omkring 200 kr i den lokale træhandel.. Har faktisk tegninger til at lægge, hvis det har interresse :) Sorry for OT!

Cannabis entusiast

Junior medlem

Jaaz kan jeg ikke få de tegninger og instruktioner? :D kunne være for awesome

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Jerkinator skrev:
Jaaz kan jeg ikke få de tegninger og instruktioner? :D kunne være for awesome

jeg vil også have! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
http://www.wonderhowto.com/ søg og du skal finde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tegninger behøves ikke ;)

110mm PVC rør, 50cm
75mm PCV rør, 100cm
Samle-muffe fra 75-110
Prop til 110mm
2 bolte og møtrikke
Grill starter eller en af de lange lightere
Evt. noget lim :P

1) Tag bundproppen og sæt den fast på 110mm røret (Evt. med noget lim som pakning).
2) Bor 2 huller igennem proppen som er sat på 110mm røret, og sæt derefter bolte og møtrikke på.
3) Bor et hul til din lighter/grill starter i 110mm røret ( hvor det nu er bedst, min er i midten af 110 røret)
4) Tag samle-muffen og lim den fast til 75mm røret (Sørg for at bruge rigeligt)
5) Når limen er størknet, sæt da en appelsin i 75mm røret (Hele appelsinen skal være i røret), i den ende hvor muffen er selvfølgelig ;)
6) Tag noget hårlak og sprøjt 3sek ned i 110mm røret og sammensæt de to dele (Jo hurtigere jo bedre)
7) Sæt lighteren i dit borede hul (med mindre du har brugt en grill starter, så tryk på knappen) og tænd
Ps. husk at holde de 2 dele sammen, ellers flyver de fra hinanden. Husk også at hvis du bruger en appelsin der er for stor, er risikoen for eksplosionen af PVC rørene større ( Er aldrig sket for mig, og hvis jeg er i tvivl om en appelsin er for stor giver jeg den noget olie :P )

Dette er ikke legetøj og kan sagtens slå ihjel!! Den perfekte kombination af hårlak og ilt fyre en appelsin 250-400m væk

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan kan det på nogen måde være sikkert, når man er skæv? :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Syntes ofte at de sjove ting er farlige ;)

Medlem
Brugeravatar

bomlee skrev:
Tegninger behøves ikke ;)

110mm PVC rør, 50cm
75mm PCV rør, 100cm
Samle-muffe fra 75-110
Prop til 110mm
2 bolte og møtrikke
Grill starter eller en af de lange lightere
Evt. noget lim :P

1) Tag bundproppen og sæt den fast på 110mm røret (Evt. med noget lim som pakning).
2) Bor 2 huller igennem proppen som er sat på 110mm røret, og sæt derefter bolte og møtrikke på.
3) Bor et hul til din lighter/grill starter i 110mm røret ( hvor det nu er bedst, min er i midten af 110 røret)
4) Tag samle-muffen og lim den fast til 75mm røret (Sørg for at bruge rigeligt)
5) Når limen er størknet, sæt da en appelsin i 75mm røret (Hele appelsinen skal være i røret), i den ende hvor muffen er selvfølgelig ;)
6) Tag noget hårlak og sprøjt 3sek ned i 110mm røret og sammensæt de to dele (Jo hurtigere jo bedre)
7) Sæt lighteren i dit borede hul (med mindre du har brugt en grill starter, så tryk på knappen) og tænd
Ps. husk at holde de 2 dele sammen, ellers flyver de fra hinanden. Husk også at hvis du bruger en appelsin der er for stor, er risikoen for eksplosionen af PVC rørene større ( Er aldrig sket for mig, og hvis jeg er i tvivl om en appelsin er for stor giver jeg den noget olie :P )

Det gode ved ikke at bruge lim er at kanonen altid vil gå fra hinanden i det svageste punkt.
Og det ville jo være smart hvis det var samlingen, så undgår man måske at kanonen i aller værste tilfælde eksplodere helt :)

OT: Jeg synes oftest, at de aller sjoveste ting man kan lave når man er skæv, er ting man finder på helt tilfældigt i situationen :)
Ellers kan jeg godt lide at komme uden for, evt i skoven og på lege pladser.
Men pas på!! legepladser kan faktisk også godt være ret farlige, tror at jeg har været tæt på at komme meget tilskade et par gange eller 2 efter hånden. Specielt en episode på en "tunet" vippe dims husker jeg som ret vild :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Tag ud og fisk ;)
Så sent som den anden dag var jeg ude og fange krabber med et net på en pind.

Max griner :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]