hej der ude

.
igår modtog jeg så min growbox og 1 gram salvia 5x og tænke self YES!
Jeg ringer så til min ven m for at spørge om han er klar og det er han da.
Mig og min dame får os et bad og noget at spise og sætter så kursen mod m meget spændte !.
Vi ankommer hos m og begynder hurtigt at snakke om salvia og sætter noget darkpsy på anlæget og bliver enige om at prøve det mens der var lyst.
Vi finder frem til at vi bare hælder vandet ud af en af hans bonger og forsøger os den vej. Der står på bøtten at dosen er 1/10 af et gram og tænker hmm ja det er sku ik meget nå men min ven m prøver først meget lidt i hovedt INGEN virkning! så min tur lidt mere i hovedet stadig ingen virkning !
Nå jamen så måtte vi jo tage kraftigere metoder i brug vi begynder og side og fylde hvad der svare til et ret stort bonghoved der i og bruger stormlighter stadig uden virkning !

.
Eller jo man fik lige sådan 1 min hvor man lige vrøvlede og egentlig følte sig lidt fuld men MEGET kort tid jeg blev i meget dårligt humør over at lortet ik virkede og var egentlig blevet lidt sløj vælger at tage hjem.
Senere på aften ringer min fætter og spørg om ham og hans ven ik skal komme og ryge et par hoveder og jo da det skulle han da !

(gratis hash

) spørg så om de ville prøve det ville de gerne de får så lov til at suge den harske røg gennem en tjubang STADIG INGEN EFFEKT
eller jo igen lidt grin og vrøvl i 10 sek.
Hva er det lige som går galt her er det bare dårligt salvia eller er det mig som har misforstået et eller andet totalt ! ? Håber i kan læse hva jeg skriver er lidt morgen skæv