Hey all. Jeg har et meget atypisk problem når jeg ryger den fede. Jeg får helt vildt ondt i ryggen. Så ondt at jeg hele tiden er nødt til at skifte stilling, rette ryggen til det 'knaser' lidt, og hvis det er rigtig slemt er jeg nødt til at ligge på maven. Det indtræffer ca. 15-20 min efter jeg har røget, og fortsætter et par timer til jeg bliver nogenlunde sober igen. Det er lidt forskelligt fra gang til gang hvor hårdt det mærkes, men nogle gange går det lidt amok. Andre gange bemærker jeg det ikke rigtig.
Hvad fanden kan det skyldes? Jeg har ikke hørt om lignende tilfælde. Jeg har hørt at cannabis rent faktisk skulle modvirke rygsmerter, så det giver ikke rigtig mening for mig. Kunne forestille mig det har noget med nerverne at gøre? Det ligger jo solide nervebaner i ryggen.
Smerten ligger omkring lænden og lidt længere oppe. Smerten er lidt svær at beskrive, det er som om det dunker lidt, og jeg er meget øm - ikke selve musklen, men længere inde. Jeg er nødt til at vride ryggen lidt og rette den hele tiden, men det hjælper ikke det store.
Jeg ryger ret uregelmæssigt, mest i perioder.
Mvh. Shamb
_________________ Ain't nothing to it, but to do it
|