Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psy, undskyld jeg ikke kunne komme med et billede eller to men kan ikke overføre billeder fra mit kamera fordi min ledning er væk

Men jeg er blevet lidt bekymret for min salvia plante, den er nu blevet over 1m høj og den forgrener sig smukt, så livskraften fejler ikke noget, men nogle af bladene er dog lidt gule i kanterne det er somom farven falmer lidt, derudover er der enkelte blade der er lidt deforme trods deres mørkegrønne farve, det ligner spidsen er visnet væk, men hvorefter bladet er healet igen, som et sår.. så at sige

Har tænkt på om det kunne være gødning den mangler, eller måske en større potte, planten er cirka 1,20 men potten er kun 30 cm bred, ved ikke om den skal have mere plads fordi rødderne vokser så hurtigt.

Håber i kan hjælpe mig, jeg er meget glad for min plante, og vil gerne have den overlever, har da heldigvis stiklinger hvis alt går galt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
det du siger med plantens størrelse, der har jeg forstået det sådan, at planter skal bruge ligeså meget plads under jorden som over :D

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Medlem
Brugeravatar

Den grønne Biobizz, altså den man bruger i vækstfasen til Cannabis : )
Hvis du aldrig har givet den gødning er det nok helt sikkert dét.
Jeg gør det at jeg klipper min ind imellem, inden jeg giver den gødning, så skyder den helt vildt. : )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]