Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 18:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hvor høj?
Dedikeret medlem

Hey derude,
Vi ved jo alle at man ikke sådan lige kan dø af indtagelse af cannabis, og jeg har heller aldrig selv prøvet at have det dårligt på nogen måde, under rusen. Jeg har så fået lyst til at eksperimentere lidt, og det har jeg tænkt mig at gøre, ved at lave en stærk omgang guldkakao, da oral indtagelse helt sikkert er rarest når man skal op i højere doser. Nu skal vi så til den del hvor i kan hjælpe mig. Jeg har skam prøvet er være virkelig høj før, men jeg er lidt i tvivl om hvor høj man enlig kan blive, og stadig have det rart. Sidder der nogen derude, som har prøvet at eksperimentere med at tage rusen til det næste level, som kan forklare mig lidt mere om, hvad jeg har i vente, og hvor meget i puttede i, for at opnå den rus som i havde. Er det muligt at få visuals og hallucinere, eller hvad sker der?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: LOLland
Yo iSmoke

Jeg har aldrig selv eksperimenteret, med ekstremt høje mængder af cannabis, oralt. Dvs. at jeg aldrig har indtaget mere, end jeg kunne finde på at ryge. Med hensyn til rygning, giver jeg dig ret i man opdager når man er nået grænsen, for hvad man kan kapere. Jeg synes cannabis-rusen er markant anderledes når man indtager den i fx. pandekager, i forhold til at sidde og ryge en hel aften... Jeg har endnu ikke indtaget cannabis i psychedeliske mængder. Spørgsmålet er så bare hvor meget man skal indtage, hvordan og hvornår? Jeg er stadig i tvivl om at alle mennesker kan nå et psychedelisk stadie, alene ved hjælp af cannabis-rusen :?

For jeg har da bekendte der mener de har oplevet visuals, under påvirkelse af cannabis... Men personligt tror jeg ikke selv på det, før jeg har oplevet det :o

Junior medlem

http://www.youtube.com/watch?v=9QGa3zdDA_k - Bam Margera forklarer om sin oplevelse med ekstreme mængder cannabis oralt:) lyder helt vildt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

1. Du skal ihvertfald være sikker på cannabisrusen
2. Være klar på at rive mange timer ud af dagen
3. Kunne forholde sig roligt og ikke gå i panik
4. Hvis rusen bliver ubehagelig må du stadig kunne holde roen og flyde med.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

slapithigh skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=9QGa3zdDA_k - Bam Margera forklarer om sin oplevelse med ekstreme mængder cannabis oralt:) lyder helt vildt..

Manden er jo også på coke og adderall http://en.wikipedia.org/wiki/Adderall plus han har drukket tæt, det er på ingen måde en ren cannabis rus han har været usat for. Derudover er historien fortalt ufatteligt stift i det.

Moderator
Brugeravatar

Til det eksperiment skal man nok have fat i en langtidsblomstrene sativa sort uden ceiling/loft på hvor skæv man kan blive, men hvor man bare bliver skævere og skævere jo mere man indtager.

Dedikeret medlem

Nu nævner du et loft, hvordan fungere det, er det når receptorene i hjernen simpelthen ikke kan opdage mere af gangen, eller hvordan foregår det, og hvorfor har nogle sorter et loft, kontra andre uden, hvad sætter det loft?

Moderator
Brugeravatar

Jeg ved desværre ikke hvad det skyldes, jeg har en meget begrænset viden indenfor hjerneforskning. Jeg ved bare af egen og andres praktiske erfarring, at der ved nogle sorter ikke sker en øget rusfølelse, når man når til et vist punkt/dosering, og at det ikke er tilfældet med andre sorter hvor man bare bliver højere og højere. Måske (kun egen hypotese) skyldes det indhold af THCV, og andre cannaboider der findes i større relativ mængde i rene sativa linier, end hybrider og indica linier, hvor THC, CBD og CBN er mere fremtrædent. Der er et hav af forskellige cannaboider, som begrænser og forstærker hinanden indbyrdes og som hver i sær, i forskellig grad præger den rus man opnår.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Er det alle langtidsblomstrende sativasorter, som ikke har et "loft" på rusen - eller er der nogle specifikke strains du evt. kunne nævne :)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hm.. Det lyder lidt som et dårligt eksperiment. Kan man egentlig ikke bare regne med at man enten falder i søvn, eller også at man får det ekstremt dårligt? Ubehagelig hjertebanken etc. Hvis det er visuals du er ude efter, så er THC nok det dårligste middel til formålet! Der er jo nogle der påstår at have set syner på THC, men... Come on. Det er jo ikke det det er beregnet til. Hvis du endelig vil prøve det, mon ikke det er smartest at ryge det så? Så kan du bare blive ved med at ryge, indtil du simpelthen ikke kan holde til mere. Hvis du indtager det oralt, kan det godt nok blive en laaaaang og ubehagelige tur.

Insane psychedelia user!

Arthur Spooner skrev:
Der er jo nogle der påstår at have set syner på THC, men... Come on. Det er jo ikke det det er beregnet til. .

Hvad er det så beregnet til?

Medlem

Jeg har faktisk fået visuals før i tiden, bare ved at have røget. F.eks. revner i træ som udformede sig til forskellige figurer o.lign. Det krævede dog at man ligesom hvilede blikket lidt på det, men de var der, og de var meget tydelige. Udover det, kan jeg huske en af de første gange jeg røg, hvor huse og lign. i et øjeblik "bølgede" lidt, mindede om når jeg har taget HBWR frø, bare ikke ligeså kraftigt. Så det er ikke bare en skrøne!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
jeg har også en enkelt gang fået visuals men det var et dårligt trip efter for meget bong og jeg troede at jeg så skygger overalt, ikke en god aften (:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kræver enormt meget erfaring og man skal kunne kende cannabisrusen bedre end sine egen baglomme. Er du helt sikker på du har lyst til at gå ind i et heavy dosis cannabis?

Kunne forstille mig følgene sker:
Du bliver kridhvid/grøn i hovedet
Kaster op
Følelse af komplet udmattelse
Ligger dig ind i seng hvor alt snurre rundt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Moderator
Brugeravatar

Hank Hill skrev:
Er det alle langtidsblomstrende sativasorter, som ikke har et "loft" på rusen - eller er der nogle specifikke strains du evt. kunne nævne :)?

Meao Thai, Colombian Gold, Acapulco Gold, Kali Mist/Western Winds, Oldtimer's Haze, Laughing Buddha, Destroyer, Punto rojo, Columbian Black.
En del af disse er sværre at finde, men kryds med dem skulle være muligt, bare så vidt muligt hold dig fra kryds med indica dominerede sorter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Har hørt at white rino også skulle give visuals og har selv oplevet milde visuals på blue cheese og lemon haze, og sweet haze, det har som regel altid været efter en længere pause fra cannabisen, blue cheese skulle vist også have et højt CBN, CBD, CBC -(CBN) indhold, vist nok på 1,5 eller mere, prøvede at undersøge hvor meget der var i lemon haze, men på de fleste sider stod der bare unknown.

Nå men jeg synes at alle (især sativa domineret arter) giver en eller anden form for visuals, i mere eller mindre grad mange gange ligger man simpelt ikke mærke til dem fordi hjernen spinder om så meget andet, men sætter man sig ned og kigger op i den blå himmel, eller sidder på en stor grøn græsplæne, vil jeg da mene at de fleste ville kunne "se" en smugle forskæld på før og efter de røg.

Måske kan man ikke altid kalde det visuals men milde synsforstyrelser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Arthur Spooner skrev:
Der er jo nogle der påstår at have set syner på THC, men... Come on. Det er jo ikke det det er beregnet til. .

Jeg mener bare at visuels/hallucinationer ikke er en almindelig bivirkning/virkning af THC. Jeg udtrykte mig dog forkert. Det er jo beregnet til mange forskellige ting alt efter hvem der ryger det. Men hvis man ryger det for at se syner, så har man i hvert fald fat i det forkerte rusmiddel.

Junior medlem

Jeg synes oralt er det fedeste måde at blvie skæv på så her den anden dag spiste jeg 4 g 120ryger bare for at prøve det , og det kan jeg love jer for man ikk skal, det føles man er ved at blive sindsyg hjernen kan ikke tænke på noget osv .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Killuminati2011 skrev:
Jeg synes oralt er det fedeste måde at blvie skæv på så her den anden dag spiste jeg 4 g 120ryger bare for at prøve det , og det kan jeg love jer for man ikk skal, det føles man er ved at blive sindsyg hjernen kan ikke tænke på noget osv .

Det var da også idioti.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!

Arthur Spooner skrev:
Dr. Phibes skrev:
Arthur Spooner skrev:

Jeg mener bare at visuels/hallucinationer ikke er en almindelig bivirkning/virkning af THC. Jeg udtrykte mig dog forkert. Det er jo beregnet til mange forskellige ting alt efter hvem der ryger det. Men hvis man ryger det for at se syner, så har man i hvert fald fat i det forkerte rusmiddel.

Hvorfor skal du bestemme det?

Jeg nyder, når jeg indtager cannabis oralt, de CEV's jeg får. Og det er blandt andet en af grundene til jeg indtager cannabis oralt, når jeg gør det. Ellers kunne jeg lige så godt ryge en joint.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]