Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSA og druk?
Junior medlem

Jeg skal snart til en festival hvor jeg meget muligt skal tage LSA igen (HBWR), men der skal man jo også nok få hældt nogle bajere indenbords :cheers:
Sidst jeg tog LSA med to venner, og vi langsomt kom ned igen og kom ind i en dyb filosofisk samtale ( :gud: Gaia), røg vi også en god skunk-joint, men jeg kunne på ingen måder mærke en effekt af den.

Så er der nogen som kan anbefale eller fraråde mig at ryge eller drikke inden jeg tager LSA?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Det frarådes generelt at drikke når man indtager HBWR da folk ofte oplever kvalme i forbindelse med disse, og dette kan forstærkes af alkohol. THC kan være en fordel, da dette er kvalmestillende, men man skal samtidig være opmærksom på at det kan forstærke effekten af LSA'en.

Du kan i øvrigt selv prøve at søge lidt rundt i forum, det er blevet diskuteret et utal af gange, og det kan være du ender med noget viden du ikke vidste du gerne ville have.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke hvor erfaren du er, men jeg vil fraråde dig både at ryge og drikke inden du indtager lsa'en, hvis du er nybegynder!

Giv LSA'en lidt tid til at virke, og se hvordan du reagere på det. Derfor kan du tage stilling til om du har behov for at smide alkohol eller THC oven i trippet. THC forstærker trippet en del, så her skal du passe på! Lad være med at ryge lige så meget som du plejer. Alkohol på den anden side plejer som regel at sløve trippet mere. Nedsætter dine tanker osv. Men det behøves ikke at være en dårlig ting, da det er et fest setting :)

Junior medlem

@ flak, det er da egentligt meget logisk at det giver kvalme kan jeg godt tænke mig til nu og daym ja, forummet har ret så meget om HBWR, det havde jeg ikke lige indset. my bad (:

@ Arthur, Tusind tak for info. Jeg tog 3 frø sidst (hvilket var første gang også) og jeg havde en knapt så psykedelisk oplevelse, men jeg havde det for fedt alligevel, så jeg tror jeg vover mig op på 5 den her gang.
Men er der noget man skal vide hvis man f.eks. har psykiske problemer og skal prøve LSA første gang? Min veninde og jeg skal prøve det sammen og hun lider under depression og nogle andre ting så jeg er lidt bekymret for hende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har god grund til at være bekymret for hende! Det er en rigtig dårlig idé at psykisk ustabile personer indtager psykedelika. Især til en festival! Jeg vil på det aller kraftigste fraråde det! Der er en grund til at hun er depressiv!

Forresten. Vær lige sikker på at det er de samme frø du får fat i! Frøene variere i styrker alt efter hvor de kommer fra. Med de rigtige frø, kan 3 stk. sagtens give et meget psykedelisk trip.

Junior medlem

så skal den date vidst lige overvejes igen :S, men frøene er købt fra samme sted som sidst så jeg regner med at det sagtens går med flere frø den her gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psykedelisk stoffer kan sagtens have en positiv virkning på psykiske lidelser som f.eks. en depression, men så skal det foregår under de rigtige forhold! Det kan man vidst ikke lige frem kalde en festival. Chancen for at få et badtrip er meget større, hvis man i forvejen går og døjer med nogle ting og i forvejen er ked af det. Trippet forstærker nemlig disse følelser en del!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSA er ikke noget festivaldrug. Kvalmen og evt. opkast kan ødelægge din festival.

Måske vil du ikke engang være i stand til at stå oprejst, og hvis du så blander det med alcohol???

Junior medlem

Så blev den date lige aflyst for at være på den sikre side. Tusind tak (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gaia skrev:
Så blev den date lige aflyst for at være på den sikre side. Tusind tak (:

God beslutning ;) Thumps up for at du lytter til folks råd! Du bør overveje en ekstra gang, om LSA egner sig til en festival :)

Junior medlem

det er vel det hjemmesider som denne er til for og jeg tror nok lige at jeg vil have lidt mere erfaring med LSA'en inden jeg begiver mig ud til sådanne arrangementer (;

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]