Nu passer denne tråd rimelig godt med et spørgsmål jeg har, så jeg poster bare mit spørgsmål herinde.
Jeg var til LAN her i sidste uge hvor vi købte lidt hash og røg nogle af aftenerne.
Nummer to aften vi røg var vi tre om en joint efter aftensmad, men så inden vi gik i seng tænkte mig og en ven vi lige ville ryge en lille smule.
Så vi røg ca. en halv joint sammen, den var ikke mixet stærkt.
Da vi kommer op i sengen og lægger os falder min ven i søvn på 2 sekunder mens jeg ligger og ikke kan sove, jeg var ikke særlig skæv eller havde det dårligt på nogen måde, følte jeg i hvert fald ikke.
Jeg fik så lys i øjnene og tog min arm over mit ansigt, hvor det hele blev lidt underligt.
Jeg hørte pludselig, meget svagt, en baby græde lige uden for huset, og det var som om det langsomt blev til flere babyer der græd højere og højere, hvis i har set filmen "Trainspotting" så var det lidt ligesom der hvor Mark (hovedpersonen) går på kold tyrker og hans ven tager en bid af en småkage hvor lyden klinger igen og igen og højere og højere.
Til sidst sætter jeg mig op i sengen og kigger om de andre reagere på lyden, som blev svagere idet jeg satte mig op. De ligger stadig og bobler upåvirket.
Jeg lægger mig ned igen og lytter nu efter hvor jeg svagt kan høre gråden stadig...
Efter 4-5 minutter hvor jeg VIRKELIG koncentrerede mig om at lytte fandt jeg ud af det var en eller anden fugl der sad i nærheden og pippede så lavt jeg kun lige kunne høre det hvis jeg lyttede godt efter.
Spørgsmålet er så (delvist besvaret af tidligere posts), om jeg kan have nået at falde lidt i søvn og drømt de her lyde, eller om hash virkelig kan fremprovokere auditive visuals (ja, jeg ved godt visuals er noget man ser, men kunne ikke lige ordet for når det er lyd, og det var ikke hallucination for jeg tænkte det ikke kunne være rigtigt, og tænkte alle praktiske ting igennem såsom at det ikke kunne være barn da det er sommerferie så de ikke skal tidligt op i skole osv. osv.)
SORRY for langt post.