Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Neverneverland
Jeg røg noget White Widow igår.
Lovely trip!
Anyways.

Efter lidt søvn, måske 7-8 timer, stod jeg op.
Nu er der 3 timer siden jeg stod op, og ting bliver mere og mere underligt.
Mens jeg ikke føler mig så skæv som igår, føler jeg alligevel at jeg er mindre ædru end da jeg vågnede op. Alt jeg har gjort er at stene 'puter og drikke Cola-zero, samt spise et par æg.

Jeg føler mig som sagt ikke direkte skæv, men definitivt ikke ædru, og det mere underlige er at det føles om som det bliver stærkere.

Any thoughts?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Er det første gang du ryger? Det kan evt. være noget placebo.
Men der er nogen der føler sig en smule medtaget også dagen efter. Hvor meget røg du?

Junior medlem

Tja, måske lidt mindre end det, der tilsvarer størrelsen på mit yderste lillefinger-led.

Dette var langt fra første gang jeg ahr røget, og heller ikke første gang jeg har følt mig "efterskæv", men der plejer nogen gange at gå et godt stykke tid mellem hver gang jeg ryger.

Medlem
Brugeravatar

Tror det er ret normalt at være lidt "tåget" dagen efter man har røget en god mængde cannabis. No worries :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det er slet ikke unormalt at være lidt tung i skærmen dagen efter også. Det er heller ikke en genert skunk du har røget.

Njaga skrev:
og det mere underlige er at det føles om som det bliver stærkere.

Jeg tror det er fordi du dyrker det, altså dit fokus er på at du er lettere baske idag også, og at du muligvis bliver lidt usikker omkring det?
Medmindre det har ødelagt nogen pligter eller aftaler for dig idag, så synes jeg bare du skal nyde at du også er lettere omtåget idag.

Medlem

Hvis du ikke er daglig ryger er det ikke unormal og ha en lille efterskævert dagen efter. Jeg har røg i over 15 år dagligt, men har lige holdt en pause på 3 mdr. Da jeg røg første gang efter min pause var jeg også sådan lidt halv skæv dagen efter. Så ingen problemer der!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Den følelse som han prøver at forklare, tror jeg ikke i andre skal forstå som "Dagen-efter-tung-i-hoved"..

Ved ikke præcis om det kan kaldes noget ved navn, men somme tider kan jeg også få det lidt "underligt".. men det er nu ikke dagen efter en skævert, det kan være et par timer efter skæverten burde have lagt sig.

Så kan jeg få en slags fornemmelse af at jeg har drukket 6 øl og at mit synd bliver noget langtsom reagerende.
Om det kan forklares hvad det er eller ej, så tvivler jeg på at du skal være bekymret.. der er folk som har haft det værre af at ryge ;)

og som nogen af de andre pointere, så lad vær og fokuser for meget på at du føler dig lidt efterskæv.. for så lige pludselig bliver det til placebo og så begynder en underlig angst fornemmelse for at det aldrig holder op.

Så tag det roligt ven ;) ville jeg ihvertfald sige!

Junior medlem

Bare rolig, I'm riding the buzz ;)
De gange det har sket, på dage hvor jeg skal arbejde har jeg bannet lidt, men på en dejlig sommerdag som dette er der intet at klage over :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Du virker da til at være positiv.. og ikk som visse andre der har nøjer over det mindste!

men fint du lige "undersøger" sagen, det er sku altid rart at få noget feedback fra andre levende væsner ;) god sommer ven!

Junior medlem

Ja, jeg er lættet over at vide hvad, det var, jeg var meget nysgerrig.
Jeg får MEGET sjædent noia når jeg ryger, det er sket to gange, og begge gange var det fordi jeg røg for meget til det forkerte tidspunkt, helt og holdent mine egen skyld.

Ny sommeren! :D

Medlem

Det er normalt, nok .. Sker tit for mig , det er ikke særlig rart når man arbejder i kundeservice , men har givet nogen sjove sætninger til kunderne xD ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Sådan er jeg altid dagen efter :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Du er bagskæv. Længere er den ikke.
Ligesom når du drikker, får du tømmermænd. Bortset fra at "hash-tømmermænd" er behagelige (IMO) så nyd dem, de varer ikke for evigt! ;)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]