Hejsa Psychedelia.
Dette er mit første indlæg, men har over det seneste år været en aktiv læser, men denne gang fandt jeg desværre ikke hvad jeg søgte i forummet, så måtte man jo selv til at lave et emne
Nå men som titlen siger, hvad har i af idéer til hjemmelavet bong´er, erfaringer eller andet? Spørger fordi jeg en dag prøvede at lave en og syntedes fakiskt det var lidt sjovt at lave og mangler noget at tage mig til. Har i lang tid røget på en glas bong, så lad være med at skrive "køb dog en ordenlig bong" for sådan en har jeg.
Det jeg har prøvet indtil videre med succes er:
Sørg for at bongen abselut ikke suger "falsk" luft ind, altså luk den altid alle steder med lim pistol eller lignende (har fået min til at smage næsten som en købt acryl bong ved at lukke den ordenligt af).
Har forsøgt med at lave et iskammer til isterninger i sådan en, og det smager også en del bedre.
Bruger selv merskums hoved lige nu, men vil gerne lave et selv der holder så jeg ikke ska skære gulleroder vær dag, har tænkt på at skære et i træ og lakere det, nogen ved om det er en god/dårlig idé?
Håber der er nogle derude med sjove/skøre/gode idéer, jeg har redskaber til at skære i jern/glas/træ/penge (Hvis nu noget skal købes) osv så bare kom med andre idéer end en plastik flaske, eller det må meget gerne være en plastik flaske men hva så mere?
Undskylder for stavefejl, og skriv hvis noget af det jeg har skrevet forvire.