Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skæv :P
Junior medlem

Hej alle :P
Jeg ville bare lige hører hvordan i bliver når i er skæve? Fordi alle mine perker venner kan bare stå helt normalt og sådan men jeg dør virkelig af grin og jeg kan sidde og grine uafbrudt i 5 minutter. Og jeg når jeg skal sige noget til folk kommer jeg med sådan en mega lang forklaring fordi jeg virkelig vil have de skal forstå det også siger de bare "jeg fattede ikke en skid af hvad du sagde" Min søster bliver også sådan mærkelig så vi har det mega sjovt når vi ryger sammen :D .
Og så når jeg står helt normalt så kommer der altid en idiot og siger "DU HEEEEEEEEL VÆK MAN!! :D" og det er jeg jo ikke en skid når jeg bare står normalt?

Titel: Re: Skæv :P
Medlem

det der med at kunne stå normalt når man er skæv er ikke underligt....det kommer an på om man har prøvet det nogle gange men i særdeleshed også om du er nød til at virke upåvirket....hvis du er bange for at blive opdaget og kan se alvoren i at blive bustet skal du VIRKELIG være væk for ikke at kunne tage det seriøst....men hvis man er afslappet og ikke har noget at bekymre sig om kan man jo nyde skæverten og være fjollet :)

men det med at der er en der siger at du er helt væk når du står normalt....enten tror du at du står normalt men er pikke skæv alligevel eller også må det jo være ham der er skæv :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alle reagere på deres egen måde når de bliver påvirkede. Om det så er rusmidler, voldelig tv, fart, larm etc.

Det er også meget forskelligt for mig hvordan jeg reagerer når jeg ryger, alt efter hvilken set og settings det er under.

Medlem

Nogle gange ligger jeg bare og "har det godt" og tænker over ting, andre gange snakker jeg med mine venner og "har det godt", og andre gange bliver jeg nærmest hyper-aktiv, farer rundt, mosler med mine venner og "har det godt".

Junior medlem

Det du siger med at du skal forklare ting grundigt kender jeg alt for godt.
Jeg føler virkelig aldrig jeg får udtrykt mig grundigt når jeg er skæv, og det er selv om mine forklaringer og argumenter kan starte godt.. Jeg ender altid langt ude, hvor jeg selv synes det giver mening.
Derfor er det ikke bare "Jeg åbnede køleskabet og tog mælken".. Det er "Jeg var nede i køkkenet, og der var sådan ret mørkt, du ved, gadelampe mørkt, sådan rigtig hyggeligt, og jeg havde mega meget lyst til mælk. Jeg tror det er fordi jeg dehydrerer hurtigt eller spiser stærk mad. Det er så irriterende, nå men ja, jeg havde lyst til mælk, og så var jeg nede i køkkenet, og så gik jeg hen til køleskabet, du ved, det står jo helt ude til højre i mit køkken, og jeg åbnede det... osv.."
Damn jeg hader det :-D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har det på fuldstændig samme måde! Man kan sidde i 30 minutter og forklare de mest simple ting. Jeg har så også fået at vide at jeg er mere logisk tænkende end jeg er når jeg er "sober". haha Det bedste er når man tror man har siddet og haft en samtale med sin fellow smoker, men man har egentligt bare siddet og tænkt det. Det er ret sjovt når så forventer et svar den anden ;)

Junior medlem

Eller når man tror man har haft en samtale med en fellow smoker, og føler man har udtrykt sig helt korrekt. Og personen bare ikke har fattet en brik. Det er faktisk vandvittigt irriterende :-D

Junior medlem

Hmmm. Når jeg har røget almindelig hash, sidder jeg altid og stirrer på et lys, og jeg kan bare ikke overkomme at snakke.
Når jeg har røget skunk - Bliver jeg tit lukket ind i min egen verden. Men kan stadig sagtens snakke, men jeg får til tider grineflip, og det er virkelig træls, men samtidig rart, for man kan helt få kramper i maven. :-D

Og min ynglings - når jeg har røget pot, er det som om, jeg slapper helt af i mig selv, jeg er stille og rolig, men kan sagtens tage i byen og sådan. Så er jeg bare virkelig chill, og hviler i mig selv. Griner gør jeg også en del, men når jeg får for meget, bliver jeg bare fucking træt.

Men jeg elsker virkelig pot, man hviler så godt i sig selv, alt er rart, og man fungerer normalt. Hverken mine venner eller forældre kan mærke hvis jeg har røget.
Det skal nok også lige siges, jeg ikke ryger mig FUCKING skæv, men putter 0,1 - 0, 4 g i en bomkarl. Så jeg både holder mit forbrug nede, sparer penge, og ikke bliver helt blæst, og så mit hovede stadig er klart dagen efter. Jeg røg torsdag, fredag, lørdag, uden at være det mindste træt, var i byen hver aften, og helt klar i hovedet dagen efter. Det er satme nice. Jeg syntes også man får en ret god virkning af pot + lidt alkohol. Hvis jeg drikker når jeg har fået hash eller skunk, går der et eller andet galt. Det skal lige siges, når jeg har røget, drikker jeg IKKE hjernen ud, men måske 4-8 genstande. (-:

Medlem
Brugeravatar

Selvom du står normalt, trådstarter, kan du stadig ligne en der har fløjet fra sit legeme.

Jeg har med tiden udviklet et besynderligt forhold til cannabis, der gør, at jeg sjældent ryger med andre end mig selv. Efter et par hiv af en joint kan jeg mærke markante ændringer i min tankegang, som desværre har det med at føre til social tilbagetrækning og manglede lyst/evne til at formulere mig. Jeg bliver utilpas, en smule paranoid og jeg føler mig som ''en hund blandt kegler'' eller ''en elefant i en glasbutik'' eller ''indsæt metafor for akavethed og klodsethed'' hvis jeg er skæv blandt andre.

Hvis jeg har røget store mængder cannabis er det umuligt for mig at fastholde tanker/ideér. Det er nærmest som om at jeg trækker mig tilbage fra min rolle som ''modtager'' af tanker, og i stedet betragter dem fra tredje person imens de hver især hastigt fylder, og forlader mit sind. Det er en mærkelig fornemmelse som er svær at beskrive med ord.. Lige for tiden, kan jeg ved næsten nul tolerance opnå en semi psykedelisk effekt, der kan give mig CEV's og ''mindfucks'' der nogen gange føles som værende af samme kaliber som dem psilocybin kan diske op med.

-Men der er nu også gode ting ved urten..

Junior medlem

når jeg er skæv plejer jeg altid være afslappet og tænke mere og de ting jeg tænker i mit hoved og ved ikke om det kun er mig men min smagsløj bliver nærmest 10 x bedre kan smage alle ingredienserne i noget man normalt ikke kunne

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Når jeg ryger indica, skal jeg være i beroligende omgivelser. Jeg kan ikke sidde nede i den pisstinkende pavillon i parken,
jeg skal helst være indenfor, i trygge omgivelser. Eller bliver jeg helt vildt paranoid. Hvis jeg er i trygge omgivelser så sidder
jeg ellers der spacer out, og får et dejligt fantasiudvidende rus. Billede

Sativa kan jeg ryge hvorsomhelst, nårsomhelst :mrgreen: Jeg laller bare rundt og har det pisse sjovt, men kan samtidig også
være heelt cool når parkvagten eller hvem det nu skulle være, kommer forbi. :)

Uanset hvad, bliver jeg meget filosofisk og fredfyldt. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Når jeg ryger en god indica røg så begynder jeg og tænke helt åndsvvagt meget. Plejer og kalde det tanke myler.
Tror aldrig jeg har røget en god sativa.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Fordi alle mine perker venner

Billede

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Det er meget forskelligt ..

Nogen gange får jeg KÆMPE griner på og andre gange falder jeg i søvn eller får stener på .. Jeg kan os ende med af sidde og sige intet overhovedet, eller snakke Non Stop ..

Det er an på om jeg ryger hash, pot eller skunk , og hvor kraftigt det er samt selvskabet (hvis jeg ryger med andre) ;D

Junior medlem

jeg får ikke så tit grineren på (det kommer selvfølgelig oss an på hvad du ryger) men tilgengæld bliver jeg meget opmærksom på detaljer på ting jeg ser. Så smager alt mad og snacks på en helt anden måde. Men jeg kommer mest bare helt nede på jorden!

Dejligt!

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis jeg er alene begynder jeg næsten altid at nynne/synge Og danse småt. Jeg tænker over nogen mærkelige ting og hvordan jeg ville gøre hvis det var mig der var i den "drøm" det er jeg tænker på. Jeg kan blive helt barn igen lege med en lighter eller andre små ting. Også griner jeg af de mærkeligste ting. Tiden begynder at gå langsomt eller virkelig hurtigt.

Når jeg er sammen med nogen venner taler vi om ting og bare chiller. griner lidt som man altid gør sammen med venner. Men der er en ting man lægger mærke til og det er at man har det godt.

Jeg ved godt det er lidt dårligt skrevet men det er sku svært at forklare :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]