Hmmm. Når jeg har røget almindelig hash, sidder jeg altid og stirrer på et lys, og jeg kan bare ikke overkomme at snakke.
Når jeg har røget skunk - Bliver jeg tit lukket ind i min egen verden. Men kan stadig sagtens snakke, men jeg får til tider grineflip, og det er virkelig træls, men samtidig rart, for man kan helt få kramper i maven.

Og min ynglings - når jeg har røget pot, er det som om, jeg slapper helt af i mig selv, jeg er stille og rolig, men kan sagtens tage i byen og sådan. Så er jeg bare virkelig chill, og hviler i mig selv. Griner gør jeg også en del, men når jeg får for meget, bliver jeg bare fucking træt.
Men jeg elsker virkelig pot, man hviler så godt i sig selv, alt er rart, og man fungerer normalt. Hverken mine venner eller forældre kan mærke hvis jeg har røget.
Det skal nok også lige siges, jeg ikke ryger mig FUCKING skæv, men putter 0,1 - 0, 4 g i en bomkarl. Så jeg både holder mit forbrug nede, sparer penge, og ikke bliver helt blæst, og så mit hovede stadig er klart dagen efter. Jeg røg torsdag, fredag, lørdag, uden at være det mindste træt, var i byen hver aften, og helt klar i hovedet dagen efter. Det er satme nice. Jeg syntes også man får en ret god virkning af pot + lidt alkohol. Hvis jeg drikker når jeg har fået hash eller skunk, går der et eller andet galt. Det skal lige siges, når jeg har røget, drikker jeg IKKE hjernen ud, men måske 4-8 genstande. (-: