Forresten.. Er det meget meget dumt, at indtage lidt hash (pot) engang imellem om aftenen? Jeg kan sagtens skjule en skævert, har sågar været til en spinning time, mens jeg var påvirket. Ikke lige det fedeste, men havde en aftale med fatter, og det havde jeg sgu lige glemt.
Men jeg ved godt, man skal holde det nede, jeg syntes bare det er så rart, jeg slapper af, og kan langt bedre engagere mig i tingene, og tage mig sammen til for eksempel lektier. Og jeg kan falde i søvn..
Det skal som sagt lige siges, at jeg ryger sjældent. Nogle gang 2-3 på en uge, så går der vel 3-4 uger før jeg rører det igen, og nogle gange flere måneder. Jeg har vel prøvet urten 20 gange, men har nok kun været skæv 8 gange. Ellers har jeg bare været under påvirkning. Jeg elsker bare det stille afslappede sus, hvor man bliver klar i hovedet, tænker meget nuanceret og bedre kan tage sig sammen. (-:
Er det meget unormalt?
JEg ved godt jeg lyder som en nap, men jeg forsøger blot at afspejle mig i andre, og finde ud af om jeg har et nogenlunde normalt forhold med urten, eller om jeg er ristet.