Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Opbevaring
Junior medlem

Jeg kunne ikke lige finde noget, der lige præcis opfyldte de informationer jeg gerne vil tilegne mig. (:

Men jeg har været på staden (fucking lækkert sted i øvrigt, så chill) og jeg købte mig lidt pot, eftersom det er umuligt at få fat i i Jylland. JEg har 5 g, jeg skal opbevare, og jeg går i gym, og ryger slet ikke hver dag. Det er bare lidt hygge 2-4 gange om måneden. Så der er jo til en del tid.
Så hvordan opbevarer jeg skidtet bedst?'
Jeg har poserne de orginalt kom i, men de er ikke just helt lufttætte. Men jeg har taget pot'en ud og puttet i noget af de der klare folie, kan fandme ikke huske hvad det hedder. Det er tyndt og gennemsigtigt, og godt til at tage udenom madpakken.
Så jeg har kommet pot'en deri, lukket det, og puttet det ned i posen igen. Tror i det er tilstrækkeligt?

Det skal lige siges, at jeg ikke ryger 2 g, når jeg skal ryge, jeg kan ikke lidt at være mega høj, bare sådan lidt semi, hvor man er lidt mere frisk, og alting er dejligt og sjovt. Så der er nok til et par måneder.

Men hvad siger i? Er det okay?

Og forresten, tak for hjælpen utallige gange, jeg har virkelig benyttet dette forum til en del informationssøgning. Det er et suverænt alternativ til regeringens skræmme kampagne.

Blackmail-me. (-:

Medlem
Brugeravatar

hvis det var mig ville jeg finde en lufttæt bøt så du kan give det noget frisk luft engang imellem. så der ikke kommer måg. men kan godt være jeg er helt ved siden af hehe.

længe leve staden!!

Junior medlem

Hov problemet er bare at det er forskellige sorter pot. :D

Medlem
Brugeravatar

så køb nogle flere hehe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
For det første.
Hold det tørt, køligt, mørkt og lufttæt, så kan det ikke gå helt galt, eftersom det ikke er specielt lang tid du skal opbevare det i. Du kan også komme det i fryseren, hvilket virker optimalt, men det ville jeg personligt kun gøre med større mængder som jeg skulle opbevare i længere tid.

For det andet.
Blackmail-me skrev:
jeg købte mig lidt pot, eftersom det er umuligt at få fat i i Jylland.

Ja, vi har det meget primitivt her i det mørke Jylland. :wink:

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

og da vi ikke har så meget pot her i jylland må man jo dyrke selv :p

Junior medlem

Haha, ja vi er jyder er lidt fucked. Det må vi erkende.
Jamen jeg har ikke tid til at gro selv, og så vild med planten er jeg dog ikke. Jeg kan bare godt lide, en anerledes syn på tilværelsen til tider. (:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
du kan også smide det i en pose ligesom du har gjort, to ja er nok det bedste, og så ned i en kaffebøtte. Der er det også mørkt og det kan tilmed heller ikke lugtes overhovedet (hvis det skulle blive et problem). Hvis du bare sørger for at have lukket fint til så går lugten ikke ind eller noget ;)

Junior medlem

Men hvad med det gennemsigtige madpapir der + posen? Er det okay nok? (:
Jamen lugten er intet problem, mine forældre ved ksma godt jeg har det. Min mor var med på staden, hun var dog ikke synderligt begejstret for mit fine indkøb. :-D

Junior medlem

Forresten.. Er det meget meget dumt, at indtage lidt hash (pot) engang imellem om aftenen? Jeg kan sagtens skjule en skævert, har sågar været til en spinning time, mens jeg var påvirket. Ikke lige det fedeste, men havde en aftale med fatter, og det havde jeg sgu lige glemt.

Men jeg ved godt, man skal holde det nede, jeg syntes bare det er så rart, jeg slapper af, og kan langt bedre engagere mig i tingene, og tage mig sammen til for eksempel lektier. Og jeg kan falde i søvn..
Det skal som sagt lige siges, at jeg ryger sjældent. Nogle gang 2-3 på en uge, så går der vel 3-4 uger før jeg rører det igen, og nogle gange flere måneder. Jeg har vel prøvet urten 20 gange, men har nok kun været skæv 8 gange. Ellers har jeg bare været under påvirkning. Jeg elsker bare det stille afslappede sus, hvor man bliver klar i hovedet, tænker meget nuanceret og bedre kan tage sig sammen. (-:

Er det meget unormalt?
JEg ved godt jeg lyder som en nap, men jeg forsøger blot at afspejle mig i andre, og finde ud af om jeg har et nogenlunde normalt forhold med urten, eller om jeg er ristet. :-D

Medlem

Lad det ikke blive en nødvendighed for at du kan højne dit arbejdsniveau

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]