BryGs skrev:
Synes at folk herinde lægger alt for meget i det der sativa/indica. Det har noget at sige, men da slet ikke så meget. Jeg er tit blevet helt færdig af at ryge sativa skunk, og opløftet af at ryge indica. Det er en lille pointer, ja, men der spiller enormt mange faktorer ind, f.eks. hvor udhvilet du er, hvornår du sidst har spist, hvilket humør/stemning du er i, hvor meget du ryger... I forhold til de ting, tror jeg at det har meget lidt at sige om din skunk er sativa eller indica domineret.
Selvfølgelig spiller der flere faktorer ind. Hvis du ikke har sovet i 48 timer og ryger noget sativa, så virker det selvfølgelig ikke som en bane amfetamin.
Men jeg synes nu tydeligt man kan mærke forskel på indica og sativa, men synes derimod at høst tidspunktet spiller en rimelig stor rolle.
Derfor jeg tror at du har oplevet sativer der har gjort dig stoned, og omvendt.
Har du prøvet at ryge en ren sativa, samt ren indica?
Mange de sorter man finder i dag, er jo hybrider, så selvom din pusher kalder det en sativa, kan det sagtens være indica i også, eller faktisk slet ingen sativa. De gør og siger hvad de vil, for at sælge produktet.
Den eneste måde du kan vide dig sikker på, er ved at dyrke skidtet selv, og så er jeg slet ikke i tvivl om at du ville kunne mærke en tydelig forskel på indica og sativa.