Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 22:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Nu har jeg fået 100g fantastisk god hash, det vildeste af det vildeste, hæhæ..

Jeg plejer normalt at ryge skolejoints, alm. joints og hjemmelavede bonger..

Jeg vil gerne høre hvad der giver det vildeste kick i rusen, ved at ryge på? Er det spand, tjubang, joints etc..?

Hvis det overhovedet giver en anden rus ved rygning anderledes?

Hvad ryger i af - og hvorfor?

Titel:
Junior medlem

jeg ryger bong pga. bekvemmelighed, jeg har indrettet mig sådan at jeg har min mikrobølgeovn ved siden af min pc......så kan jeg lave et bong mix mens jeg spiller poker, og suge hoveder mellem hænderne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
af dem du nævner der så er spanden vildest. ryger personligt kun selv joint men jeg ryger også for at nyde det. ikk bare for at blive hammerskæv selvom det da er det der sker til sidst:D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bong slår hårdest (og spand, men er det ikke lige overdrevet nok?). Men hvis det er så god hash, plejer mange gerne at ryge det i joints og på chillum i stedet for, da det er meget ondt på bong. Jeg ryger pibe, ford det er bekvemt.

Pokerface: Prøv at skrue lidt ned for selvrealiseringen. Folk er altså ligeglade med, hvor meget poker du spiller, og du bliver alligevel ikke kendt som "pokerspilleren, helt sikkert!", men kendt for at skrive ligegyldige ting.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Bong slår hårdest (og spand, men er det ikke lige overdrevet nok?). Men hvis det er så god hash, plejer mange gerne at ryge det i joints og på chillum i stedet for, da det er meget ondt på bong. Jeg ryger pibe, ford det er bekvemt.

Pokerface: Prøv at skrue lidt ned for selvrealiseringen. Folk er altså ligeglade med, hvor meget poker du spiller, og du bliver alligevel ikke kendt som "pokerspilleren, helt sikkert!", men kendt for at skrive ligegyldige ting.

:yeah:

noget Af det rigtig gode HAsh er faktisk slet ikke til at lave bong mix af eftersom det er svært at få nulret ordentligt ind i tobakken. men derimod er det rigtig godt til joints da det jo skal være lidt større klumper (vidst noget med brændetiden at gøre mener jeg)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg vil sige, at det ondeste af det ondeste jeg nogensinde har røget på, er sådan én af de der store læder-tjubanger fra Staden til 700-1000 kroner med et af de store 5-grams hoveder..

Det er ligefør jeg ikke kan anbefale det.. Men også kun ligefør :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Helt klart spand, lige efter lædertjubang som Chanders også skriver :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja det må være spanden der slår hårdest! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sundi skrev:

ja hvis ikke vaporizer og jordhugga er med:D så i forresten det der alternativ for spand en vidste i et topic her inde? prøvede den og den slår sgu næsten lige så hårdt som spanden men var meget mere handy.

Titel:
Medlem

Hvis det er rigtig god hash, ville jeg syntes det ville være synd at lave bongmix af det. Men det er vel smag og behag.

Min sprit-bang plejer at kunne gøre tricket.
Ellers kan jeg anbefale dig en kop guldkakao. Du kan også smelte en chokoladebar, noldre hash i og lade det størkne.
Jeg syntes virkningen er markant anderledes når jeg indtager mit fed oralt, og er næsten altid garanteret en rigtig god griner :lol:

Bare husk at der skal en del mindre til hvis du indtager det oralt. Specielt hvis det er rigtig god hash :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det kommer sgu også an på hvad man går efter IMO. Hvis man bare skal være skæv og slam´e bongen eller lign er det jo true nok..

Men jeg synes der noget måske mere socialt ved at ryge en dejlig pind, der gerne må ta lidt tid at ryge, og bare chille helt ned og være nice.

Ved godt det var en stenet beskrivelse.. Men synes måske bong, spand lign. ting er meget fokuseret på bare at lamme sig hurtigst muligt.

Men man kan selvfølgelig ryge nogle pinde en dejlig sommerdag i haven og lave en jordhugger ved siden af.. Np.. :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg synes ekstremme ting som spand er mere sådan noget man prøver for at prøve dét, end det er særligt fedt. (Og så selvfølgelig hvis man vil være herre kvæsted). Bong ligger lidt i samme boldgade for mit vedkommene, ikke noget jeg rigtig gider, Tjubang troede jeg var lign. det samme, men er gået hen og blevet ganske glad for tjubang :) Men klart mest joints en gang imellem Blunts og lidt sjældnere philly's. Btw. wuhu at min pause er færdig imorgen :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg syns nu at bong er bedst og det der slår hårdest. Syns ikke at spand er så vildt igen, det er nok bare mig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvis hashen er så god, som du siger. Så skal den ryges i joint eller phillys, eventuelt chillum. Lidt bang/bong kan også ryges, hvis du vil være ekstra skæv. Som BisMann siger, så er spand noget man bare prøver og kan gøre når man er samlet med vennerne engang imellem, det skal ikke blive den foretrukne rygemetode.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: i et træ
extanor skrev:
Sundi skrev:

ja hvis ikke vaporizer og jordhugga er med:D så i forresten det der alternativ for spand en vidste i et topic her inde? prøvede den og den slår sgu næsten lige så hårdt som spanden men var meget mere handy.

Hmm lyder spændende med mere handy spand :D fortæl mere om det her alternativ

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg kan godt blive mega skæv af en rigtig god joint, ellers et rigtig godt bonghoved. Syntes oralt er svær at styre da virkningen kommer en del senere end ved de andre 2, især hvis man er lidt utålmodig som mig :)

Just my 5' cent..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

jeg synes ikke det er bong der slår hårdest,

efter min mening KLART tjubang, men foretrækkre dog bong!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Der er intet der slår en 5L vandspand med 2g merskumshovede og skunk/skunkryst mix

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
G e n e t i c skrev:
Jeg syns nu at bong er bedst og det der slår hårdest. Syns ikke at spand er så vildt igen, det er nok bare mig.

Har sgu heller aldrig rigtig kunnet se, hvorfor spand har så ondt et rygte..
Synes slet ikke man bliver så skæv, men det er måske fordi jeg ikke står på hænder samtidig? Hehe..

Titel:
Medlem

Fordi du kan presse luften ud af en "spand" hurtigere end i en bong. Plus der er større volumen i 1,5 colaflasker end de fleste alm. bonger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]