Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 18:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har en æske hvor jeg gemmer "skunk-rester"(0,1-0,2 g ca.)" fra hver gang mine venner og jeg ryger os en skunk joint.. Vi har tænkt os at nå vi når ca 4-5 g laver vi os en drengeaften hvor vi ryger nogle gode joints..
Mit spørgsmål er så: I og med at jeg har en masse forskellige slags skunk sammnen - vil det gøre min joint bedere eller ringere? vil det have nogen form for betydning ? :-)

Medlem

Jointen vil ikke blive dårligere. Det vil vel svare til, vis du købte en masse forskellige slags skunk og lavede en joint af det. Måske vil smagen blive lidt sjov vis det er mange forskellige slags, men ellers tror jeg ikke det vil have nogen betydning :D

Junior medlem
Brugeravatar

Ja, men mente også om; i og med at der komme mange forskellige slags skunk i, vil noget være sativa og noget være indica, altså hver for sig vil de jo give en forskellige "high" på.. men sammen, hvad vil der så ske? vil de udline hianden? eller vil sativa blive dominerende ? hvordan tror i det vil virke?

Medlem

Geografisk sted: La La Land
Altså jeg tror ikke de vil udligne hinanden og give en "neutral" high

Hvis en skulle dominere ville jeg sætte mine penge på indica jeg har dog intet grundlag for dette, min logiske sans fortæller mig bare således

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bannet fra Psychedelia
Det ville være bedre. Det kaldes en heks at at blande 2 slags hash sammen, men i dette tildælfde ved jeg det ikke helt lige. Men det vil have en smag hash blandet med skunk. Ikke det bedste.

Junior medlem
Brugeravatar

Du mere høj af det.

Medlem

TheHashGuru skrev:
Det ville være bedre. Det kaldes en heks at at blande 2 slags hash sammen, men i dette tildælfde ved jeg det ikke helt lige. Men det vil have en smag hash blandet med skunk. Ikke det bedste.

Jeg tror det afhænger af noget mere, jeg tvivler på at

sativa skunk + indica skunk = smag af hash

Derudover kan jeg ikke se hvordan det skal kunne gøre dig mere skæv bare fordi du blander nogle forskellige strains...

Junior medlem
Brugeravatar

PollenRygeren skrev:
TheHashGuru skrev:

Jeg tror det afhænger af noget mere, jeg tvivler på at

sativa skunk + indica skunk = smag af hash

Derudover kan jeg ikke se hvordan det skal kunne gøre dig mere skæv bare fordi du blander nogle forskellige strains...

Sativa skunk + hash = smag af hash

Man bliver mere høj ikke skæv af at ryge skunk blandet med andre strains

Junior medlem
Brugeravatar

men lugten af skunk

Medlem

Ah jeg ved ikke om du lige har rettet det eller om jeg har læst fuldstændig forkert

Hvis sidst nævnte, beklager jeg

Moderator
Brugeravatar

Jeg gør det nogle gange når jeg har, henholdsvis sativa dom. og indica dom. skunk, til rådighed. Synes det giver en mere fuldspektret virkning, også ift. en 50/50 hybrid. Det kan dog godt tage lidt af den 'rene' high der er ved rene sativaer, men ellers er jeg en fan. Det skal nok blive nogle gode joints i får på daværende tidspunkt. Husk at obevarer resterne ordentligt. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tror på at det giver en anderledes skævhed at blande sativa og indica. Men det ville ikke give mening hvis man bliver mere skæv af ½ gram white whidow og ½ gram orange haze end af 1 gram white whidow. Med mindre den ene sort selvfølgelig er blevet mere potent end den anden sort.

Jeg har da erfaret at jeg tit bliver meget skæv af troldmands joints. Men jeg tror det hænger sammen med at man ofte komme til at blande mere pot og hash i mixet end ved normale joints.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg er helt klart på BissManns beskrivelse af en mere fuldspektret virkning. Hver cannabis sort har sin helt eget blandingsforhold mellem de nogle-og-fyrre psykoaktive stoffer i cannabis, so jo flere man blander jo mere er man sikret lidt af hvert, og dermed en mere "solid" rus, der både er psykedelisk, afslappende og alt ind imellem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Når i snakker om, hvorvidt indica dominere sativa eller omvendt, har jeg da en klar teori om, at det er afhængigt af styrken på den givne skunk sort.. Altså den stærkeste skunk dominerer. Det virker hvertfald logisk for mig. F.eks hvis vi har en indica røg med en THC% på ca. 11%, og en sativa røg på 17%, så kunne jeg da snildt forestille mig at sativaen ville dominerer, taget i betragtning af at vi dosere lige meget af hver strain..

Peace

Cannabis entusiast

Junior medlem
Brugeravatar

thehashguru..
jeg vil ikke blande hash i boksen hvor jeg opbevare det. jeg vil udelukkende putte skunk rester i æsken. så tror bar du har misforstået :)..
tak for svar alle

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]