Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 21:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey.

Efter en +3 måneders periode hvor jeg kun har røget weed 2 gange, er jeg nu begyndt at ryge lidt igen. Den første gang hvor der blev røget igennem fik jeg det velkendte (og elskede) buzz osv., men så kom effekten lige pludselig snigende, og så sagde det bare spar 2. Jeg var fuldstændig blanket af, og den følelse kan jeg ikke lide, og derfor kom jeg til at tænke på følgende:
Findes der en form for "tripkiller" mod pot/skunk/hash? Altså, noget der lige kan tage toppen af rusen?

Mange tak,
yodawgyo

Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 10:01, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Mad, specielt sukker hjælper en del. Ellers synes jeg en stærk kop kaffe frisker en godt op. Af stærkere midler kunne man bruge en LILLE smule amfetamin(30-50mg), hvis du voldsomt ramt. Men kan selvfølgelig ikke anbefales på en HR-side. Men det hjælper ;)

Medlem

Geografisk sted: Århus
Spis en Snickers også du frisk meget hurtigt.

Medlem

Alright, tak. Havde mistet al min tolerance, og dum som jeg var, så røg jeg bare som jeg plejede at gøre :D og så var det altså en voldtægtsskunk der først kom snigende efter lidt tid :D
Havde hørt det med at sukker tog noget af rusen, så jeg fik drukket en masse cola. Senere på aftenen kunne jeg også godt ryge igen, og næste dag kunne jeg ryge rigtig meget, uden at det blev ubehageligt.
Men tak for rådene, kan være at jeg skal have en Snickers på mig, til nødstilfælde :P

Medlem

Citat:
tak. Havde mistet al min tolerance, og dum som jeg var, så røg jeg bare som jeg plejede at gøre

Så er det jo også klart lettere at gå ind på et forum, spørge om der findes en "tripkiller" til at slå cannabis rusen ned, fremfor bare at lade være med at ryge hvad du tydeligvis godt ved er for meget. er du gal her er mange kedelige tråde efterhånden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
sp2nky skrev:
eventuelt lukke øjne

DON'T do that!
Når du lukker øjnene så snurrer hele lokalet sku' da.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem

-

Senest rettet af sp2nky 29 apr 2021 10:01, rettet i alt 1 gang.

Medlem

BryGs skrev:
Så er det jo også klart lettere at gå ind på et forum, spørge om der findes en "tripkiller" til at slå cannabis rusen ned, fremfor bare at lade være med at ryge hvad du tydeligvis godt ved er for meget. er du gal her er mange kedelige tråde efterhånden.

Eftersom at du er typen der aldrig udfører en irrationel eller dum handling, og så bagefter kigger tilbage på den og tænker: "Der var jeg sgu dum!", så kan jeg lige forklare dig, hvordan det hænger sammen. Ser du, nogle gange udfører man visse handlinger, som egentligt strider imod, hvad den rationelle tankegang råder dig til - dette kaldes en fejl - og fra tid til anden er der nogle mennesker som laver disse. Det er utroligt svært at sætte ord på den nøjagtige grund til hvorfor at mennesker laver disse såkaldte "fejl", men noget tyder på, at disse i langt de fleste tilfælde er ganske uforvarende, og derfor ikke bliver foretaget for at deducere andre menneskers livskvalitet.
Det er heller ingen, der tvinger dig til at læse trådene makker ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Enten sukkerknalder eller allerbedst, juice.. Det går lige i blodsukkeret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
yodawgyo skrev:
BryGs skrev:

Eftersom at du er typen der aldrig udfører en irrationel eller dum handling, og så bagefter kigger tilbage på den og tænker: "Der var jeg sgu dum!", så kan jeg lige forklare dig, hvordan det hænger sammen. Ser du, nogle gange udfører man visse handlinger, som egentligt strider imod, hvad den rationelle tankegang råder dig til - dette kaldes en fejl - og fra tid til anden er der nogle mennesker som laver disse. Det er utroligt svært at sætte ord på den nøjagtige grund til hvorfor at mennesker laver disse såkaldte "fejl", men noget tyder på, at disse i langt de fleste tilfælde er ganske uforvarende, og derfor ikke bliver foretaget for at deducere andre menneskers livskvalitet.
Det er heller ingen, der tvinger dig til at læse trådene makker ;)

:lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2 genstande alkohol hurtigt tager tit toppen af en alt for hidsig skævert, for mit vedkommen...

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
sp2nky skrev:
HrKnudsen skrev:
DON'T do that!
Når du lukker øjnene så snurrer hele lokalet sku' da.

Har det på den helt modsatte måde, jeg finder ro når jeg har lukket mine øjne :)

Også når du er HELT væk? Der har jeg det på samme måde som ved alkohol.. Lægger jeg mig ned og slapper af snurrer det hele. :-D

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
OrangeLenny skrev:
Mad, specielt sukker hjælper en del. Ellers synes jeg en stærk kop kaffe frisker en godt op. Af stærkere midler kunne man bruge en LILLE smule amfetamin(30-50mg), hvis du voldsomt ramt. Men kan selvfølgelig ikke anbefales på en HR-side. Men det hjælper ;)

Pas på med at følge dette råd.. Stimulanser oven i en god omgang mind fuck hjælper sjældent! Hvis det bare drejer sig om, at du bliver for sløv/couch locked, kan det selvfølgelig hjælpe. Men pas på, det sætter nemt gang i tankeracet!

Medlem

Koldt vand eller koldt sodavand (cola for mig) plejer at give et forfriskende sus i hovedet og kroppen sådan at man lige kommer til sig selv igen ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Har ingen erfaring, men kunne da forestille mig en gang valium ville hjælpe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]