Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 14:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: En masse HBWR
Junior medlem

Jeg har sammen med en kammerat overvejet at prøve nogle hbwr.

så køber vi 30 frø her i tirsdags, og går og glæder os og er godt psyched og det hele. Vi har begge læst om stoffet både før og op til vi skulle prøve det.

Så kommer de her frø så endelig og vi spiser 3 frø hver (pillet og skraldet med kniv) sådan omkring kl. 14.00 og så går vi os ellers en tur og ryger en fed og håber lidt på at der vil ske noget. vi kommer så hjem og overvejer om vi mon gjorde det forkert første gang og spiser 2 frø til hver som vi dårligt nok giver os tid til at pille.
klokken nærmer sig 16:00 så vi går lige over til en kammerat og ryger nogle smøger, kommer tilbage en halv time senere og så spiser vi 4 frø hver naturel. du kan tro vi undrer os over der ikke sker en skid!

klokken 18:00 siger vi fuck det, og så knuser vi 6 frø hver og hælder det i hver vores kop vand og så får det lov at stå en 40-45 minutters tid før vi bunder.

her kaster min kammerat så op 20 minutter efter indtagelse og det er vidst også det vildeste vi oplevede i aften.

nu sidder vi så her kl 00:20 og tænker om vi er blevet snydt?
vi fandt frem til at 14 frø var max. men vi har altså spist 15 hver over 5 timer..

Er der ikke en eller anden med lidt forstand på stoffet der kan fortælle os om det evt. er frøene den er gal med? eller om vi simpelthen bare havde sat forventningerne for højt?

Senest rettet af ecpers 01 nov 2011 12:48, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at nævne forhandlere

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det der er med HBWR er at de kan snyde som ind i helvede med potensen! Jeg har oplevet temmeligt meget det samme som jer, hvor jeg endte med at indtage 20 frø og fik et trip jeg endte med at sove fra, da jeg havde ventet så længe.

Men thumbs up for jeres fremgangsmåde, den er virkelig fornuftig! Mange havde bare delt frøene 50/50 og slugt dem med det samme (en smule overdrivelse fremmer forståelsen ;) ). Så respekt herfra! :)

Junior medlem

Okay tak for svaret!
Så det bedste vi kan gøre er at bestille en ny omgang?
eller vil det være smartere at vente til de får en ny høst hjem? (det var 2009 høst)

Og ja for pokker, psychedelics er ikke noget man skal fucke med :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

2009 høst - så havde jeg fundet mine frø et andet sted! Du må ud på det store internet for at finde andre brugeres oplevelser med frø fra forskellige shops, det må være mit bedste råd :)

Junior medlem

Jeg takker og bukker :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
De bedste er dem fra Hawaii, så se om du ikke kan få fat i sådan nogle ;) f.eks. frø fra Ghana derimod, kan være langt langt svagere, 20 % af virkningsgraden eller lavere. Så find helst ud af det før du køber (og spørg eventuelt (uden at nævne forhandler) herinde) :)

Junior medlem

hbwr - Hawaiian Baby WoodRose... De var fra Hawaii (:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

HBWR er bare det mest udbredte kælenavn for Argyreia Nervosa, den vokser mange steder i verden. At de frø du har købt, hedder Hawaiian Baby Woodrose er desværre ikke ensbetydende med at de er fra Hawaii (og/eller højpotente) :)

Junior medlem

Vil lige sige, at jeg havde et ok førstegangs-trip på HBWR her den anden dag - 2009 høst. Tog 3 frø, hvilket skulle være en lav dosis, men har tilsyneladende fået fat i nogle ret potente frø.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Jeg har også oplevet tankerejser, humørløft, og ja, mildere trips generelt, på 3 eller sågar 2 frø. Det kan sagtens lade sig gøre, de skal blot være potente nok :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Ingen grund til at gå på internettet for at finde frøene - de er skam helt lovlige i Danmark, og kan findes i diverse headshops.

Medlem

Jeg har personligt haft gode oplevelser med HBWR fra Madagascar. Mine erfaringer er dog også, at en ekstraktion med vand nedsætter potensen med omtrent 50% - i hvert fald føltes et ekstrakt af 8 frø nogenlunde som 3½ frø hakket og skyllet ned med vand. Der går dog kortere tid før det virker. HBWR er en blandet fornøjelse for mig - først er der lugten af frøene mens jeg hakker dem, som giver mig ekstreme brækfornemmelser. Så er der smagen når jeg skal spise dem, og så kvalmen som sætter ind efter en time. Sammen med kvalmen kommer come-up'en, som hos mig varer 2-4 timer og er karakteriseret ved vasokonstriktion, rastløshed, opkast, og en nederen følelse af *næsten* at trippe. Peaket mærker jeg fra 5-7 timer, og jeg tripper stadig dejligt ved 7-12 timer efter indtagelse. Jeg sover rigtig, rigtig godt efter sådan et trip, og er altid utrolig udhvilet og positiv næste dag. Spiser jeg mere end 4-5 frø er der også stadig lidt dansende mønstre på væggen de første 6-8 timer af dagen efter trippet. Det egner sig godt til hvis man er nogle stykker - jeg er begyndt at kalde det naturens ecstasy på grund af at euforien minder lidt om det, plus at jeg bliver utroligt social, i stand til at se objektivt på alting og får en imponerende indsigt i menneskehedens natur. Eller det er jeg i hvert fald overbevist om mens jeg tripper ^^
Cannabis kan klart anbefales mod kvalmen og come-up'ens ubehagligheder, men ryger du ret meget vil det nok sætte lidt af en dæmper på trippet.

Held og lykke!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]