Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 18:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey stonner peps har længe haft lyst til at være så væk som muligt i ved ligesom dengang man begyndte at ryge hvor man blev herre lam og fik god griner på, : ) synes efterhånden at en joint bare er blivet rutine ...

Så ja her er mit spørgsmål
nogen der ude der har den sygeste idé til en joint du bliver godt ramt og dræbt af :DDD

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
den joint man ryger efter en pause?

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror der er nemmere måder at dø på end ved indtagelse af cannabis.

Men hvis du bare gerne vil nyde en god skævert, så tror jeg Snoezel har fuldstændig ret. Hold dig en god lang pause :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Pause i mindst en måned.

Junior medlem

Har tænkt på det med at holde en pause men det sku ligesom om det er lidt svært for mig xDD

Site Webmaster
Brugeravatar

BenjaminGlud skrev:
Har tænkt på det med at holde en pause men det sku ligesom om det er lidt svært for mig xDD

Så burde du måske indse at du har et problem.

Dagligt indtag af cannabis er ikke sundt eller sejt. Overhovedet ikke.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
^^ +1

Som de andre også skriver, hold en pause på en måned og du vil få samme effekt igen (Eller næsten).

Ellers udskift tobakken med skunk og fyld den samme mængde hash i som normalt ;)
Den plejer at rykke tænder ud :rocking:

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Lav guldcacao.

Junior medlem
Brugeravatar

fedt conen ind i nol. lav en troldmand hvor du putter nol i også god ryger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Ryger du dagligt?
Hvis ja, så prøv bare at hold en pause i en uge - og se den store forskel. Så kan du selv tænke over hvad der sker hvis du f.eks. holder pause i en måned.
Jeg røg tidligere hver dag, men eftersom jeg er begyndt at studere igen, så ryger jeg kun i nogle weekender og aldrig i hverdagene. Og hver eneste gang, hvis der bare går 2 uger mellem jeg ryger, bliver jeg overrasket over hvor skæv jeg bliver... ;-)

Junior medlem

Jeg syntes en god morgen pind plejer og slå meget hårdere end vis det er længere op af dagen man ryger:) :peace:

Medlem
Brugeravatar

den bedste 2smøgs ever = ryst,120kr ryger,dyr skunk,smøger,drikkelse,æder,stener....! slå dig selv og en ven ud...

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hash paper jointen, kalder vi den ultimative joint. Det kræver omkring 3 - 5 gram at fremstille den. Tag ca 3 - 4 gram god kvalitets hash og rul det ved med en kage rulle indtil det bliver virkelig papir tyndt. Skær nu et stykke "hash papir" ud og gør klar til at hånd rulle den. Lav et stort og bredt filter så jointen har sammen tykkelse hele vejen(Minimum lille fingers tykkelse). Fyld med næsten rent skunk ca. et enkelt gram og bland med en smule tobak. Håndrul jointen med fyld. Klister et enkelt eller to gennemsigtige papir sammen og wrap uden på for at holde det hele sammen. Tænd og ryg - De brænder gerne i en times tid. Kunsten er at holde samme tykkelse hele vejen igennem da det ellers har tendens til at sjatte så meget at det stopper filteret til og du har ødelagt det hele.

Man kunne måske tro at det er total overdrevet, men den fungere og smager helt i top. Jeg har selv set ideen til High Times Cannabis Cup tilbage i 2008, og siden da har det været Los Grande. Kan kun sige, prøv!

Medlem

Personligt så kan jeg ikke lide at ryge næsten lige når jeg er stået op.. Jeg ryger kun joints skal det lige siges og jeg plejer først at ryge en enkelt ca kl 17.00 minimum.. jeg synes jeg bliver meget træt i kroppen og lad hvis jeg ryger for tidligt om dagen.. jeg plejer at tage en pause på en uge og hvergang jeg ryger bliver jeg meget skæv.. jeg ved godt jeg udvikler tolerance men hvergang jeg ryger så bliver jeg meget skæv og i lang tid af gangen.. jeg har røget i ca 5-6 år med et tidligere bong forbrug der måske gik lidt over grænsen.. har så skåret drastisk ned til et par gange om ugen med 2-3 joints på de dage.. det føles ekstremt dejligt at kunne nyde røgen og ofte få følelsen af de første år man røg.

Lad hampen smøre din sjæl i fremtiden :peace:

Junior medlem

Som mange siger, tag en pause. Og start så eventuelt efter pausen med en kop guldkakao eller et slice hashkage (:

Junior medlem

du skal prøve noget der hedder ¨spice¨ det er for sinsygt det er som og prøve og ryge tjald for første gang der skal kun 0.2 i for at du bliver fucking skæv

Site Webmaster
Brugeravatar

Andersll skrev:
du skal prøve noget der hedder ¨spice¨ det er for sinsygt det er som og prøve og ryge tjald for første gang der skal kun 0.2 i for at du bliver fucking skæv

Spice og relaterede produkter indeholder ikke cannabis, men et reseach chemical som JWH-018 eller HU-210.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Kan følge din tanke omkring spice, Andersll, men det er i min optik stadig for nyt til at jeg vil anbefale det til nogen.

Anyway, her et par tip i forhold til at opnå den rus du så inderligt længes efter:
1) Brug lækker røg. Ice: Du bliver super steneren og ser både alt og intet. Skunk: Du får den ledeste noia, men belønnes/straffes med at blive ultimativt stenet i kroppen. Da der hverken skal særlig meget ice/skunk i en joint, kan du jo evt. tage en mere alm. (90-130) kval hash som filler. Pot er også en løsning som filler - det giver i hvert fald en mere behagelig rus = en god bund.
2) Sørg for at have det sociale i orden! Hvad er værre end at have en sur mor/ven/kone/whatever der lige har raget over at du ikke rydder op? Det er bare nemmere at glemme det, hvis andre ikke minder én om det.
3) Tag dig god tid - det er altid et vigtigt element i forsøget på at genskabe den "gamle" stemning. Dengang var man sgu for møghamrende baskelade til at sætte sig ind bag efter uden at se døden i øjnene - bliver du muligvis også at denne tur.
4) Tag lidt let proviant med så du ikke giver op pga. tørst/sult. Dette hænger selvfølgelig sammen med punkt 3.
5) Dno? Byd selv ind, forberedelserne er lige så sjove som det at ryge, når man er en gammel hund.

Ønsker dig god ryger, og håber at du i min tråd finder lidt af den inspiration, der kan, omend for en stund, tage dig tilbage til en verden hvor det er sjovt at udforske og reflektere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]