Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gæt en urt
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Her på det seneste er der kommet et urtemix på gaden der bliver solgt som et alternativ til Cannabis - og det skulle efter sigende være lovligt. Jeg har røget det et par gange men er ikke så tryg ved det da jeg ikke ved hvad mixet indeholder. Det virker, rigtigt godt endda, hvilket vil sige at 0.1-0.25 pr mand i en joint er en passende dosis, herefter er man skæv i et par timer. I forhold til Cannabis så er den psykiske rus ikke særligt fremtræden men man får en meget god fysisk stener på som kendt ved indica domineret røg. Man bliver også utroligt træt i starten af rusen og man falder let i søvn hvis man ryger bare lidt for meget. Den eneste information jeg har kunnet få fra sælger er at det er et mix af forskellige urter. Hvilke ved han ikke.

Hvordan det lugter tør jeg knapt beskrive, men det lugter ikke dårligt i hvert fald. Faktisk så dufter det som noget jeg kunne finde på at krydre min mad med ;)

Nå men har i et bud på hvad mixet indeholder?

Billede

Billede

Mvh Farmand

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
JWH-073 Vil være mit bud, Da JWH-073 minder om indica røg, efter min mening.

Måske er det flere ting blandet sammen. Jeg ville holde mig fra det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

SteeLx^ skrev:
JWH-073 Vil være mit bud, Da JWH-073 minder om indica røg, efter min mening.

Måske er det flere ting blandet sammen. Jeg ville holde mig fra det.

Det er faktisk et rigtigt godt bud, det ville også forklare hvorfor ingen kan fortælle mig hvad der er i. Men vil syntetiske cannabinoider give udslag på en almindelig THC test? Har nemlig hørt fra en pålidelig kilde at en person skulle have røget dette mix hverdag i næsten 2 måneder hvor efter der blev taget en THC test der var negativ.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan huske jeg mødtes med en fra psy, der håndrullede en lille spliff, hvor han ganske fint dryssede lidt hvidt pulver i. Det var altså udelukkende tobak og det hvide pulver jointen indeholdte.. Han fortalte at pulveret bestod af ét syntetisk cannabiod - og altså ikke de 420 forskellige (eller hvordan det lige forholder sig), som naturlig ryger indeholder. Og det var til at blive skæv af, meget potent endda. Fik desværre ikke smagt på det, da jeg var i bil, og jeg er meget ansvarlig hæhæ.
- Endvidere fortalte han at det rent faktisk slet ikke var dyrt - tværtimod, men tilgengæld svært at opstøve for 'almindelige mennesker'. Det kunne jo være din helse-pusher har fundet en velsmagende urt, og tilsat lidt af dette pulver, eller noget tilsvarende?

Mit råd er selvfølgelig at holde sig fra det, indtil du ved præcis hvad det består af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Prøvede engang de der afgan incense, som skulle indeholde de kunstige canabinoler og havde ikke en særligt behageligt oplevelse med dem. prøver lige at blivære ædru før jeg giver mig i kast med at forklare om det. :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke om jeg bryder nogle regler nu? men jeg var i Lissabon i sommers, og der fandt jeg sammen med nogle venner en forretning der LOVLIGT solgte nogle små glas, med noget der hed Spice. Det blev solgt som Incense, men stort set alle i byen røg det sgu. Man kunne få det i forskellige smagsvarianter. Jeg prøvede ananas. der var også jordbær og al mulig andet fis..
Det smagte lidt som at ryge timian udsat for det yderste af en københavn stang is, men det virkede faktisk ret fint og opløftende. Mine venner blev ret stenede, men jeg endte med at kæfte op om alt muligt i ret lang tid. Men man måtte ikke bringe det Danmark, desværre.

Medlem
Brugeravatar

Nu ryger jeg ikke sådan, men min ven har fortalt mig om noget de sælger i den nærmeste headshop, de kalder det for "gødning", det skulle vidst ligne gødning til græsplænen, og der skal efter sigende 7 smøger til et gram, potent shit..

kan vi være inde på noget af det samme her?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Puma skrev:
Nu ryger jeg ikke sådan, men min ven har fortalt mig om noget de sælger i den nærmeste headshop, de kalder det for "gødning", det skulle vidst ligne gødning til græsplænen, og der skal efter sigende 7 smøger til et gram, potent shit..

kan vi være inde på noget af det samme her?

Muligvis det samme som når de sælger badesalt der indeholder Mephedrone osv. Det er ikke rigtigt gødning, de må bare ikke sælge det til menneskelig indtagelse. Det er sikkert et syntetisk cannabinod der er blandet op med et eller andet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]