Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg sad på chatten tidligere her i aftes og fangede små brudstykker af folks snak om skolejoints.
Lagde mærke til at en eller anden nævnte at han ikke fjernede uldfilteret fra hans cigaret hylstre, når han lavede skolejoints.

Tænkte så straks, hvorfor i alverden dog bruge uldfilteret, når det jo egentligt er en joint man laver. Selv ville jeg aldrig drømme om at bruge et filter fra en cigaret i en normal joint. Og har aldrig selv lavet en skolejoint med et uldfilter i. Har altid lavet mit eget filter og brugt det i stedet for ulden.

Men for at spare jer for alt det pladder som i nok næppe gider læse, så vil jeg gå direkte til sagen..

Så her er den bette guide fra mig til dem der vil prøve min måde af, og se efter om jeg ikke har ret i at en skolejoint let kommer til at ligne en alm smøg ;)

Find "guiden" her

Vil da gerne høre jeres mening om denne lille (og måske meget latterlige) guide til at forklæde en skolejoint som en alm smøg.

//NiEEAL/sublimal

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
+1 :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Nice nok guide... Men føler ikke at jeg behøver at skjule mit forbrug :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
ville hellere lave en joint og så bare stille mig et hemmeligt sted:)
Men nice guide.. Skal da prøves hvis jeg løber tør for joint papir... XD

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er da alligevel lidt nice at gå ned ad strøget en varm fredag eftermiddag sugende på sit gode røg uden den mindste kval om at blive busted! :D

Titel:
Dedikeret medlem

I skal da for guds skyld ikke gemme jeres joints! Vis dem da frem, protester offentligt.

Titel:
Medlem

Startede faktisk ud med at ryge skolejoint i et halvt år inden jeg gik over til joint, de holder godt nok ikke så lang tid som en jay men hvis du ryger 3 skole vil du blive ligeså skæv. og så er de skide gode til familie komsammen (og meget mere), hvis man lige skal ud og trække lidt frisk luft og ryge en Enkelt "cigaret" ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Ayers Rock skrev:
I skal da for guds skyld ikke gemme jeres joints! Vis dem da frem, protester offentligt.

Så meget som jeg er enig med tanken bag det du siger tror jeg ikke det er vejen for cannabis legaliseringen. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
nej men det bliver nok ikke legaliseret i vores generation.. man kan lige så godt provokere resten af samfundet.. og tænke, fuck dem ! jeg nyder det.

Titel:
Dedikeret medlem

st0fr skrev:
Ayers Rock skrev:

Så meget som jeg er enig med tanken bag det du siger tror jeg ikke det er vejen for cannabis legaliseringen. :)

Jeg kan umiddelbart ikke se hvorfor det skulle have den modsatte effekt. Hvis du mener andet er du velkommen til at skrive hvorfor, så kan det være jeg modererer min tankegang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
jeg er sgu enig her... synes ikke man skal gemme sin jointrygning. Vi er nødt til at få en bredere accept i samfundet. Men samtidig skal man heller ikke søge politistationen med en joint altså.. det er jo bare supiditet.

OG fuck nu skolejoints. Det er det værste jeg ved. Man kan seriøst ikke blive skæv. OG det er et helvede at lave dem og fuck... det er lort

mini

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
det kommer også an på lejlighed. måske har man ikke noget imod at stå med en joint foran fremmede på strøget, men hvis man som nævnt fx er til familiesammenkomst er det jo ikke sikkert man føler for at fyre den brede lige op i mormors ansigt. skolejoints er også mere eller mindre eneste mulighed for at ryge på skolen eller gymnasiet hvis altså man ikke vil sidde og gemme sig for diverse autoriteter - så er det rart at kunne. god guide :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg må indrømme at jeg synes man mere eller mindre har et problem hvis man skal ryge i skolen/gymnasiet eller en familiekomsammen. Kan du vente i 6 timer? Ingen personlig kritik men prøv at overvej det!

Man kan sagtens blive skæv på skolejoints. Den eneste saglige undskyldning for rent faktisk at bruge dem må komme fra Xpert der sagde at han ville rulle 20 af dem og ryge dem på roskilde-jobbet :D Det fandeme go' stil så det stinker langt væk.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:

Det er ikke ligefrem god HR hvad angår de bøde-realiteter vi har her i landet.

Første gang: 2000 kr.
Anden gang: 3000 kr.
Tredje gang: 4000 kr.

(Altså for besiddelser op til 9,999 gram.

Det er mange penge. Skal folk absolut demonstrere, så gør på cannabismarchen, som altid løber af stablen først i maj. Her ser politiet igennem fingre med den civile ulydighed.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Ayers Rock skrev:
Jeg må indrømme at jeg synes man mere eller mindre har et problem hvis man skal ryge i skolen/gymnasiet eller en familiekomsammen. Kan du vente i 6 timer? Ingen personlig kritik men prøv at overvej det!

Man kan sagtens blive skæv på skolejoints. Den eneste saglige undskyldning for rent faktisk at bruge dem må komme fra Xpert der sagde at han ville rulle 20 af dem og ryge dem på roskilde-jobbet :D Det fandeme go' stil så det stinker langt væk.

Det handler jo ikke om at vente 6 timer for fanden... Det handler om det er noget andet at ryge når man er i skole. At optage faglig viden mens man er skæv er på en eller anden måde sjovt IMO. Jeg tager det ikke personligt men overvejer det netop.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
spioner er det eneste jeg kan finde ud af at lave, alt andet er for svært ! :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Malkavian skrev:
Ayers Rock skrev:

Det er mange penge. Skal folk absolut demonstrere, så gør på cannabismarchen, som altid løber af stablen først i maj. Her ser politiet igennem fingre med den civile ulydighed.

er det rigtigt eller forkert, at når hash/skunk/pot er mixet sammen, enten bare i form af en ren mix, eller mix i en joint, så kan politiet ikke gøre noget??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Polle pot skrev:
Malkavian skrev:
Ayers Rock skrev:

er det rigtigt eller forkert, at når hash/skunk/pot er mixet sammen, enten bare i form af en ren mix, eller mix i en joint, så kan politiet ikke gøre noget??

Forkert. Om du så har pulveriseret hashen og blandet det op med kardemomme-pulver er det ulovligt (men sværere at opdage selvf.)

De kigger ihvertfald tit min tobak igennem for klumper på Staden

Hvor har du hørt det? For så ville jeg da bare altid nolre min tjald ud og mixe det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Xpert skrev:

Forkert. Om du så har pulveriseret hashen og blandet det op med kardemomme-pulver er det ulovligt (men sværere at opdage selvf.)

Hvor har du hørt det? For så ville jeg da bare altid nolre min tjald ud og mixe det

Dunno, kan ik huske det, men man kan godt forestille sig, at politiet ikke har nogen mulighed for at veje det ordentligt op, og derfor ikke kan buste én, hvis man kun har mix!?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Polle pot skrev:
Xpert skrev:

Dunno, kan ik huske det, men man kan godt forestille sig, at politiet ikke har nogen mulighed for at veje det ordentligt op, og derfor ikke kan buste én, hvis man kun har mix!?

Så giver de vel et skøn? Eller siger, der er 3g mix ca. 60/40 så du bliver knaldet for 1,4g fx.

Men nu går grænsen jo ved 9,999g så om du har 0,001g på dig eller 4 giver dig samme bøde. Så selv fire små noller i et mix giver en bøde som 2g hash i lommen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]