Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 11:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
En af mine venner, som er stærkt imod mit cannabis forbrug, fandt forleden - efter en diskussion om samme emne - en hjemmeside, som han syntes jeg burde læse igennem. Jeg valgte selvfølgelig at tjekke den ud, men kunne simpelthen ikke tage den seriøst. Aldrig før har jeg set så latterlig og "angribende" en side. Den får cannabis til at ligne djævelen, og på samme tid prøver den at få alkohol til at se bedre ud.

Så jeg ville lige dele denne hjemmeside med jer, så i også kunne få et godt grin.
-Og kom gerne med fejl, observationer og/eller lign. fordi jeg har tænkt mig at fortælle personen om alle de latterlige og deciderede forkerte argumenter som den kommer med.

Siden er http://www.nejtilstoffer.dk/index.php/p ... 0hash.html

Nogle få citater;
Citat:
Hashen har en voldsom virkning på lungerne. Det er fordi man får mere røg ned og holder det længere i lungerne, end med normal tobak. Udover ømhed i halsen og risikoen for lungebetændelse, så svarer en joint til fem cigaretter, hvad angår kæftfremkaldende kemikalier. Hash indeholder mellem 400 og 450 forskellige giftstoffer.

Citat:
Hollænderne fremstiller en bestemt form for marihuana, som hedder Nederweed. Den regnes for at være op til 30 gange stærkere end normal marihuana og kan indeholde op til 70% THC, i forhold til almindeligt hash, der normalt indeholder 6-8%. Siden Nederweed er kommet på gaden, er antallet af hash psykoser i Holland steget med 25%.

Citat:
Hvad så med psyken? Man forsvinder nærmest som person.

Citat:
Alkohol består af ét stof: ethanol. Hash indeholder over 400 forskellige giftstoffer og kræftfremkalende kemikalier.
Godt at de ikke nævner at alkohol kan fremkalde kræft i struben, mundhulen, svælget, spiserøret, leveren, brystet, tyktarmen og endetarmen. Det skal de jo ikke vide...
Citat:
Hollænderne fremstiller en bestemt form for marihuana, som hedder Nederweed. Den regnes for at være op til 30 gange stærkere end normal marihuana og kan indeholde op til 70% THC, i forhold til almindeligt hash, der normalt indeholder 6-8%. Siden Nederweed er kommet på gaden, er antallet af hash psykoser i Holland steget med 25%.

RETTET:
Hvis i er interesseret så er der også noget om dem på YT.. Uploader det lige hvis i har lyst. ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c7N2v2mPgSY&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PbObK-hZy0o&feature=related[/youtube]

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Senest rettet af HrKnudsen 13 dec 2010 19:33, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Well der er jo kun en ting at sige til det.. ignorance! :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Den side er også nævnt forbigående i dette topic - og det bliver vist slået fast mere end én gang, at den side er fuldkommen ubrugelig - i hvert fald hvis man ønsker saglig viden om stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Der skulle have stået "Sig hej til stoffer - Sig ja til livet!" :cheers: :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Ubrugelig er ikke ord nok....
Ifølge siden her er jeg en person hvis psyche er "væk", og er impotent, men det gør ikke noget fordi jeg er alligevel midlertidigt steril når jeg ryger. Men det kan nok skyldes at mine karakterer bliver dårligere fordi at jeg ikke kan "huske" at gå i skole, og har social angst og panik. Mens min familie ser mig "falde hen" uden at jeg selv opdager det... Tjooeh, det sku nok rigtigt.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Citat:
"Sig nej til stoffer, sig ja til livet" er en forening, som blev startet af en gruppe scientologer

:roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Snoezel skrev:
Citat:
"Sig nej til stoffer, sig ja til livet" er en forening, som blev startet af en gruppe scientologer

:roll:

Reagerede på præcis samme måde da jeg læste det... :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Haha, tror sgu det er den side, alle mine skolekammerater har deres information om hash fra :D

Medlem

LOL!! :D God griner der..
Læs iøvrigt deres pjæce om heroin, og find statistikkerne... dér handler det ligepludselig om hash -.-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De får det til at lyse så sindssyg dramatisk! Prøv f.eks. at lave det samme om en simpel flyve tur.
Citat:
Om morgen var Nikki død. Grunden: Forgiftet af ecstasy. "Men det vil aldrig ske for mig", tænker du. Måske ikke, men har du virkelig lyst til at løbe risikoen?

EDITED
Citat:
Om morgen var Nikki død. Grunden: Styret ned i et fly. "Men det vil aldrig ske for mig", tænker du. Måske ikke, men har du virkelig lyst til at løbe risikoen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
"Hvad så med psyken? Man forsvinder nærmest som person."

Det lyder da ikke så ringe :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
HalalHippie skrev:
"Hvad så med psyken? Man forsvinder nærmest som person."

Det lyder da ikke så ringe :P

:stupid:
Hehe, jeg tænkte også: "Jamen er det ikke det, som er meningen?"

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
Snoezel skrev:
:stupid:
Hehe, jeg tænkte også: "Jamen er det ikke det, som er meningen?"

Ja, man kunne jo risikere at udvide sin forståelse af hvem/hvad man er. MEGET farligt! :roll:

Medlem

Hahaha.. Er glad for du delte den hjemmeside.. Så kan jeg sove godt i aften , - Efter jeg har røget en nat joint ;D ..

Medlem
Brugeravatar

jeg kan simpelthen ikke få kontakt til siden :(

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Siden er nede. Måske fandt ejeren af hjemmesiden emnet her :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Billede

Medlem
Brugeravatar

"Det begyndte med stoffer for sjov. Det var min bedste kammerat, som påstod, at der var for meget kylling i mig til, at jeg turde ryge en joint og drikke en øl. Jeg var 14 dengang. Efter syv år på druk og stoffer fandt jeg mig selv, hvor alle afhængige ender. Jeg tog ikke længere stoffer for at blive høj, jeg tog bare stoffer for at føle mig en lille smule normal."
- Paul

er jeg den eneste der tænker fake and gay?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
I deres folder om ecstasy beskriver de et eksempel med en der tog "flydende ecstasy"
Dummeflade lige der! SMACK!

-Tramper :)

Medlem
Brugeravatar

er der ikke en gæstebog vi kan hatespamme?

ej, sådan er vi ikke herinde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]