Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01 Indlæg: 666 Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
En af mine venner, som er stærkt imod mit cannabis forbrug, fandt forleden - efter en diskussion om samme emne - en hjemmeside, som han syntes jeg burde læse igennem. Jeg valgte selvfølgelig at tjekke den ud, men kunne simpelthen ikke tage den seriøst. Aldrig før har jeg set så latterlig og "angribende" en side. Den får cannabis til at ligne djævelen, og på samme tid prøver den at få alkohol til at se bedre ud.
Så jeg ville lige dele denne hjemmeside med jer, så i også kunne få et godt grin. -Og kom gerne med fejl, observationer og/eller lign. fordi jeg har tænkt mig at fortælle personen om alle de latterlige og deciderede forkerte argumenter som den kommer med.
Hashen har en voldsom virkning på lungerne. Det er fordi man får mere røg ned og holder det længere i lungerne, end med normal tobak. Udover ømhed i halsen og risikoen for lungebetændelse, så svarer en joint til fem cigaretter, hvad angår kæftfremkaldende kemikalier. Hash indeholder mellem 400 og 450 forskellige giftstoffer.
Citat:
Hollænderne fremstiller en bestemt form for marihuana, som hedder Nederweed. Den regnes for at være op til 30 gange stærkere end normal marihuana og kan indeholde op til 70% THC, i forhold til almindeligt hash, der normalt indeholder 6-8%. Siden Nederweed er kommet på gaden, er antallet af hash psykoser i Holland steget med 25%.
Citat:
Hvad så med psyken? Man forsvinder nærmest som person.
Citat:
Alkohol består af ét stof: ethanol. Hash indeholder over 400 forskellige giftstoffer og kræftfremkalende kemikalier.
Godt at de ikke nævner at alkohol kan fremkalde kræft i struben, mundhulen, svælget, spiserøret, leveren, brystet, tyktarmen og endetarmen. Det skal de jo ikke vide...
Citat:
Hollænderne fremstiller en bestemt form for marihuana, som hedder Nederweed. Den regnes for at være op til 30 gange stærkere end normal marihuana og kan indeholde op til 70% THC, i forhold til almindeligt hash, der normalt indeholder 6-8%. Siden Nederweed er kommet på gaden, er antallet af hash psykoser i Holland steget med 25%.
RETTET: Hvis i er interesseret så er der også noget om dem på YT.. Uploader det lige hvis i har lyst.
Well der er jo kun en ting at sige til det.. ignorance!
_________________ Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.
Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19 Indlæg: 746 Geografisk sted: kbHoe
Den side er også nævnt forbigående i dette topic - og det bliver vist slået fast mere end én gang, at den side er fuldkommen ubrugelig - i hvert fald hvis man ønsker saglig viden om stoffer.
Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01 Indlæg: 666 Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Ubrugelig er ikke ord nok.... Ifølge siden her er jeg en person hvis psyche er "væk", og er impotent, men det gør ikke noget fordi jeg er alligevel midlertidigt steril når jeg ryger. Men det kan nok skyldes at mine karakterer bliver dårligere fordi at jeg ikke kan "huske" at gå i skole, og har social angst og panik. Mens min familie ser mig "falde hen" uden at jeg selv opdager det... Tjooeh, det sku nok rigtigt.
_________________ “The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.” ― Neil deGrasse Tyson
"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins
"Sig nej til stoffer, sig ja til livet" er en forening, som blev startet af en gruppe scientologer
Reagerede på præcis samme måde da jeg læste det...
_________________ Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.
De får det til at lyse så sindssyg dramatisk! Prøv f.eks. at lave det samme om en simpel flyve tur.
Citat:
Om morgen var Nikki død. Grunden: Forgiftet af ecstasy. "Men det vil aldrig ske for mig", tænker du. Måske ikke, men har du virkelig lyst til at løbe risikoen?
EDITED
Citat:
Om morgen var Nikki død. Grunden: Styret ned i et fly. "Men det vil aldrig ske for mig", tænker du. Måske ikke, men har du virkelig lyst til at løbe risikoen?
_________________ “The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.” ― Neil deGrasse Tyson
"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins
"Det begyndte med stoffer for sjov. Det var min bedste kammerat, som påstod, at der var for meget kylling i mig til, at jeg turde ryge en joint og drikke en øl. Jeg var 14 dengang. Efter syv år på druk og stoffer fandt jeg mig selv, hvor alle afhængige ender. Jeg tog ikke længere stoffer for at blive høj, jeg tog bare stoffer for at føle mig en lille smule normal." - Paul