Hej alle sammen !
sikken en dejlig tid vi er i fortiden .. høsten står i hus og alverdens ekstrakter bliver lavet og røget i de små hyggelige danske hjem ..
og blandt hyggen , røgen, prutterne og røverne .. så støder man ind i mellem på spørgsmål som man ikke selv kan besvare ! ..
for at komme til sagen ..
så har jeg en go ryger-ven som jeg ryger med regelmessigt .. vi laver "tit" nol og har flere gange overvejet at kaste os over ICE istedet .. den anden dag snakkede vi så lidt frem og tilbage om hvorvidt det egentligt kunne svare sig at lave ice istedet for nol ...
for i bund og grund er det jo det samme man ryger ..
hvis man feks havde 10 planter af samme sort.. hvor af man trak nol på de 5 og lavede ice på de andre 5 .. så burde virkningen fra de 2 færdige produkter jo give samme "high" .. ik ? .. for ellers er man vel ude i noget med at stoffet i sig selv endrer virkning under en af proceserne .. og det kan det vel ik' ?
jeg er selvfølgeligt godt klar over at der er nogen estetiske årsager til at man kunne vælge ice istedet for nol .. det smager måske bedre og er meget MEGET lættere at håndtere .. men bortset fra det ..
jeg har godt prøvet søgemaskinen på sitet , men jeg fandt ingen diskutioner som ramte netop dette emne