Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 11:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hjælp!
Junior medlem

Hej Alle.

Jeg har røget hash i snart 6 år og der har aldrig været noget problem, har altid bare røget og bare blevet skæv.
Men her fra lidt over et halvt år siden begyndte jeg på Mdma, og det var hver weekend med masser af det, til sidst valgte jeg at stoppe, (her fra ca en måned siden) fordi hvergang jeg blæste på det, fik jeg den vilde nedtur og troede jeg skulle dø. Efter jeg så stoppede med Mdma kom mit problem med Hashen. Når jeg sidder i dag og lighter min joint begynder jeg at få smerter i højrehjernedel. (virkelig ondt) det føles som om der er en der bare tager fat i hovedet/hjernen og bare river op i den... Nogen gange kan det også føles som om den brænder.

Jeg ved det lyder lidt mærkeligt men kan ikke forklarer det på andre måder, og ville hører om nogen af jer har oplevet det samme?

Det skal siges at jeg ikke rigtig ryger hash mere, da jeg ikke har lyst, det er virkelig en ubehagelig følelse.

Håber i kan hjælpe mig da jeg da ville være lidt ked af ikke at kunne ryge en joint i ny og næ, men kan godt selv mærke det ikke bliver en hverdags ting mere.

Titel: Re: hjælp!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
laaaaaaaaaaang pause, så kroppen kan komme på ret køl igen. andet kan du vist ikke gøre

Junior medlem

Ja du har helt ret. Tak for svaret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Vil give Hazer ret mht en god lang pause. Har dog ikke den store erfarring med mdma, men kender godt den smerte du har haft, dog bare på toppen af skalden. Fandt dog ud af i mit tilfælde at det var pga. underernærring, dårlig søvn og for meget af noget ikke særligt godt hash.

Jeg vil helt klart anbefale dig at gå til lægen med smerterne. Det kan være du har taget lidt skade af al den mdma, MEN, jeg er ikke sikker, så du må ikke tage den sætning for alvorligt fra min side.
Hvor længe har det stået på med smerter? Er der et gentagent mønster, f.eks hvis du ikke har spist så meget, sovet dårligt eller andet du har lagt mærke til?

Ønsker dig god bedring med det og følger med i udviklingen.

Mvh.

Medlem

Kæft hvor lyder det klamt det der Mdma fatter ikk i gider at røre sådan noget lort ( hårde stoffer )

din hovedpine kan også skyldes mega skod semi røg som man altid får hovedpine af hvis man ryger sådan noget dårligt noget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kæft hvor lyder det klamt det der Mdma fatter ikk i gider at røre sådan noget lort ( hårde stoffer )

din hovedpine kan også skyldes mega skod semi røg som man altid får hovedpine af hvis man ryger sådan noget dårligt noget.

MDMA er ellers noget dejligt noget, men man skal ikke tage det hver weekend som trådstarter har gjort.

Og ja dårlig røg kan også godt være et muligt svar på problemet, men det ændrer ikke at det nok er bedst med en pause. Selv med overforbrug og god røg, så kan hovedet godt få problemer med at følge med.

Junior medlem

Vil give Hazer ret mht en god lang pause. Har dog ikke den store erfarring med mdma, men kender godt den smerte du har haft, dog bare på toppen af skalden. Fandt dog ud af i mit tilfælde at det var pga. underernærring, dårlig søvn og for meget af noget ikke særligt godt hash.

Jeg vil helt klart anbefale dig at gå til lægen med smerterne. Det kan være du har taget lidt skade af al den mdma, MEN, jeg er ikke sikker, så du må ikke tage den sætning for alvorligt fra min side.
Hvor længe har det stået på med smerter? Er der et gentagent mønster, f.eks hvis du ikke har spist så meget, sovet dårligt eller andet du har lagt mærke til?

Ønsker dig god bedring med det og følger med i udviklingen.

Mvh.

Det har stået på i en måneds tid, og jeg plejer at få det kun når jeg røg hash, men nu kommer det også når jeg ikke er skæv. :/

Og så vidt jeg ved skulle en god casmir ikke være det værste ryger, så tror heller ikke det er det der er problemet.
I har nok bare ret i at holde en laaaaaaaaaaaaaaang pause og lige tage et smut forbi doktoren ;-)

tak for svaret.

Junior medlem

Ja, jeg er sku heller ikke så glad for det mere.
Og som sagt ryger jeg ikke lorte ryger, men altid god pive, så det kan ikke havde noget med det at gøre tror jeg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]