Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 14:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det høje
Hali halløj!
Jeg er teenager, ryger tjald 3-4 gange om ugen og klarer mig fint i skolen, så gider ikke høre mere om det! :)
Der sker det heldige at jeg er alene hjemme i en hel uge hvor det jo også er ferie for mig.
Vi er 3 drenge. Mig og to af mine gode venner. Den ene er fra min gymnasieklasse; ham jeg altid ryger med, og den anden er min gamle folkeskole-kammerat.
Vi har altså tænkt os at lave lidt mad ud af hvad jeg tror bliver max 7g hash hvor lidt nok også skal blive til en joint senere på dagen. Ville høre om nogle af jer har nogle gode opskrifter? :roll: Vi tænker pandekager, men hvis noget er nemmere og/eller sjovere så kom endelig frem! Nogle idéer til hvad vi ellers kan lave af sjove ting - skæve? Jeg har tv, PlayStation 3 og en computer. Det skal siges at det er i en lejlighed med en overbo, så al festligt lir kan godt udelukkes :( Og min mor kommer altså hjem DAGEN efter de kommer på besøg og overnatter. Så hvordan med lugt og hashrester på køkkenredskaber - hvad kan gøres ved det?
Tak! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Lugt og hashrester på køkkenredskaber er sgu ingen problem. Hvilke køkkenredskaber havde i også lige tænkt jer at bruge? Hash kan i bund og grund bruges i alt mad som indeholder fedtstoffer, altså mælk, smør, chokolade, margarine und zu weider... Og det kræver jo bare at i nolder det ud i en gryde med det givende fedtstof i. Hvad angår underholdning kan jeg helt klart anbefale et gammeldags spil UNO! Virkelig grineren og dybt undervurderet! Playstation og computer kan godt blive lidt kedeligt i længden fordi man tit har en tendens til at blive ekstremt asocial ved denne form for underholdning. Gemmeleg i mørke kan også anbefales ;) Men ellers bare sørg for at holde jer igang, lav nogle forskellige ting og så ellers bare hyg jer :D Så kan aftenen sgu ikke gå helt i vasken ;)

:peace:
Nikolajsen

Cannabis entusiast

Senest rettet af Jaaz 18 okt 2010 01:50, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Du skal du bare sørge for at lufte godt ud (eller ryg med dør/vindue åbnet, selvom der er røvkoldt :( ). Begræns desuden området hvor deres ryges, til et enkelt værelse. Prøv heller ikke at fjerne lugten med den nye Axe Twist - the fragrance that changes, det vil virke mistænkeligt at der lugter sådan.
Sæt noget godt musik på, hav noget til fråde med, og sæt jer omkring et bord. Spil noget kort af en eller anden slags, men som Nikolajsen siger, så stjæler PS3'en tit fokus og I ender i en stener :P Det kan jo også være I slet ikke behøver noget at underholde jer med, udover snakketøjet ;)

Held og lykke, og god hygge ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Har heller ikke de bedste erfaringer med at koge konstant om en konsol/pc/tv, det er nice hvis man ryger selv, men ikke hvis man er flere, en rigtig stenerfilm er godt hvis man er 2, men det er skam undtagelsen.

Så længe man ikke skal regne for meget, så kan man snildt tage et brætspil frem. Matematiske evner har det med at ryge ad h til i en hashrus, så det kan ikke anbefales :P. Gode eksempler er som sagt UNO, trivial pursuit/bezzerwisser, ludo, tegn og gæt/gæt og grimasser.

Noget andet man kan gøre, er at værten eller folk generelt kommer i tanker om et sjovt emne, folk kan løbende skrive flere emner ned i forbindelse med den klassiske åbenbaring man får med hash :D
ellers kan man bare sidde og snakke om tykt og tyndt, hvis der i forvejen er en sjov person iblandt jer, så er der god chance for at minimum 1 af jer får grineflip :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]