Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Østrig
Her den anden dag, sad mig og en buddy og røg noget af vores egen hash. Hans var rimelig hård og lysebrun, og min var næsten sort og rimelig blød. Jeg blev fortalt, at jeg havde købt 3 gram, men da jeg hakkede en 6-del af, lignede det mere et gram imo. Men jeg gættede på, jeg bare havde et dårligt øjemål, så jeg endte med at at putte det, jeg gættede på, var 0.7 gram i. (har nok været lidt mere end det, tror jeg er blevet solgt lidt for meget til prisen, da han ikke havde en vægt og solgte efter øjemål, en ven)
Vi var løbet tør for papes, så biblen måtte desværre lide for min joint. (undskyld til alle forargede kristne). Selve jointen smagte fint, papiret brændte dog ikke så godt, men det gik.
Efter noget tid blev jeg virkelig tung i kroppen og lagde mig ned. Jeg havde en smule kvalme og var rimelig svimmel. Det føltes som om, at hele kroppen snurrede efter mine øjnes bevægelser, som var styret af mine tanker. Efter noget tid føltes det som om, jeg begyndte at rutsche ned i en uendelig lang rutschebane. Jeg åbnede øjnene og styrtede hen til en pose, der lå på gulvet, i hvilken jeg kastede en pizza op, jeg havde spist 5 timer inden.
Så jeg mistænker indtil videre 3 ting for at kunne forårsage det:
1. Min dovenskab, der fik mig til at bruge oldgammelt, helligt papir (papiret var mindst 100 år gammelt, bogstavelig talt. Det var en gammel bibel) i stedet for at sørge for noget ordentligt papir nogle timer før.
2. For meget hash. Var på ingen måde sikker på mængden.
3. Dårlig ristet smøg. Smøgen blev ikke helt ristet nok.

Hvad tror I kan være årsagen? Skal lige siges, jeg røg lidt af samme klump dagen før.

Medlem

1) Det kan være at blækket som øjensynligt har været trykt i det papir du brugte, har produceret en røg som ikke har været hel sund.
2) Det er i hvert fald også en oplagt mulighed. Jeg har selv prøvet at kaste op, og jeg tror det var af den årsag også.
3) Det skal jeg ikke kunne kloge i, überhaupt :D

tror lige jeg vil følge med her... :P

Medlem

Brugte en tom side uden blæk.

Medlem
Brugeravatar

En god mængde hash + dårligt rist :D

Medlem

Geografisk sted: hulen
bare det at det ikke er normalt cones kunne være grunden hvis du ikke er vandt til det for det smager jo mega klamt :) der er stadig blæk smag på den side :) selvom den er blank ihvertfald mange stoffer fra de andre sider

Medlem

det kan være niko forgiftnge.... men det kommer lige efter du har røget (1/2 min
jeg tro det er trygsværte... vil du sige den er gamle passer det findt... for man hande tungmataler i trygsværte i gamle dage, og de er ikke gode at ryge :(
men hved det ikke men det tro jeg

ps. det kan også være gud der fik dig ned :) lol

Medlem

Geografisk sted: hulen
rettelse 0.7g pæn sort ryger og blød ja hvad med at prøve med 0,2 så kan det være du ikke brækker dig :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den frådige dal
Jeg er næsten 100 på at der pga. bibelpapiret.
Engang sad jeg i samme situation og manglede papir, så jeg rullede en lille fed med en bong(kvittering). Da jeg havde røget den midt på dagen blev jeg ret normalt skæv så vidt jeg husker, men jeg vågnede midt om natten og gik ud og brækkede mig uden rigtigt at have haft kvalme hverken før eller efter.
Den dag i dag fatter jeg ikke at jeg var dum nok til at ryge på en kvittering, der jo var fyldt med blæk og alt muligt andet lort. Det skal lige siges at jeg var 13 - 14 år, så jeg ser det lidt som en bekræftelse af at jeg begyndte at ryge lige tidligt nok.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det skærer i mit bibliofile hjerte at du har revet af en side ud af så gammel en bog for at ryge en joint :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nomad skrev:
Det skærer i mit bibliofile hjerte at du har revet af en side ud af så gammel en bog for at ryge en joint :(

Det er heldigvis ikke det sidste eksemplar i verden han har brugt :wink:

Medlem
Brugeravatar

LOL, skulle man endelig brænde en bibel af så var det her jo trods alt med et "anerkendelsesværdigt" formål :D

Jeg har prøvet at ryge REN hash på pibe og blev mega dårlig fordi jeg fik for meget. Der behøver altså ikke være noget galt med hverken din bibel eller med tobakken.

Medlem

Nomad skrev:

Jeg har i det mindste ikke revet en side af, der indholdte nogle hellige ord ;) Det var en af de tomme sider på bagsiden. Desuden er jeg atheist, så jeg ryger nok i helvede alligevel :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er jo bare fordi du har fået for meget hashhh indenbords, så begynder det er snurre rundt :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
ryze skrev:
Så jeg mistænker indtil videre 3 ting for at kunne forårsage det:
1. Min dovenskab, der fik mig til at bruge oldgammelt, helligt papir (papiret var mindst 100 år gammelt, bogstavelig talt. Det var en gammel bibel) i stedet for at sørge for noget ordentligt papir nogle timer før.
2. For meget hash. Var på ingen måde sikker på mængden.
3. Dårlig ristet smøg. Smøgen blev ikke helt ristet nok.

Hvad tror I kan være årsagen? Skal lige siges, jeg røg lidt af samme klump dagen før.

eller nummer 4...
4. Gud straffede dig... Tænk nu.. Hvis du havde magten til at gøre ALT?.. Og en person brændte din bog.. Ville du så ikke også fucke lidt med hans trip? :roll:

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Well, så må jeg nok være jordens bedste unge. Rullede en joint ud af en salmebog :) Ingen bivirkninger til mig! Tak Gud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
er det virkeligt så svært at fremskaffe noget papir ? :lol:
jeg tror hellere jeg ville fortrække det hurtige smut ned på tanken/ kiosken engang,
end at straffe mine lunger med old gammelt papir :)

Det kan jo være alle nr 123's skyld at du blev dårlig,
men jeg tror personligt at det er en kombination af det hele.

Hvis du vil have en god ryger må du ofre dig lidt,
og gøre noget for det, ellers vil dette sikkert bare gentage sig.

GOD ryger ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
eskapisme skrev:
er det virkeligt så svært at fremskaffe noget papir ? :lol:
jeg tror hellere jeg ville fortrække det hurtige smut ned på tanken/ kiosken engang,
end at straffe mine lunger med old gammelt papir :)

Det kan jo være alle nr 123's skyld at du blev dårlig,
men jeg tror personligt at det er en kombination af det hele.

Hvis du vil have en god ryger må du ofre dig lidt,
og gøre noget for det, ellers vil dette sikkert bare gentage sig.

GOD ryger ;)

Tror nu os jeg havde valgt et bedre alternativ til Papiret. hvis ikke man har et stykke papir som er mindre end 100 år gammelt der hjemme vil jeg da os mene der er et eller andet galt :P

Medlem

Tja, skal også lige siges, jeg var meget forhastet med rygningen, og det eneste jeg lod tage sig noget tid, var at holde røgen lidt tid nede i lungerne. Men næste gang vil jeg nok prøve at chille lidt mere, vente lidt længere mellem sugene og købe noget papir på forhånd, så jeg ikke står klokken 01 om natten og får lyst til at ryge en joint, men ikke har noget papir. Tak for alle svar ;)

Junior medlem

Btw. hvordan limer du papiret sammen, tape? :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er nu ikke fordi jeg er kristen at det plager mig, jeg er bare bibliofil og tanken om at ødelægge en bog er mig grundlæggende imod :)
En anden gang vil jeg anbefale at I ryger jeres hash ren på en pibe lavet af en gulerod, f.eks., fremfor at bruge tilfældigt papir, for så slipper I for papir der er behandlet med kemikalier og jeg kan garantere at det vil smage en del bedre :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]