Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude.

For det første er jeg helt ny på forummet her :)
Jeg har prøvet google og søge funktionen. Kigget de første 10 sider igennem, men uden held.

Min kontrakt i militæret er netop udløbet og jeg ser nu muligheden for at starte igen med at ryge lidt nu og da :D
Røg en del inden jeg kom ind, men det var altid min roommate der stod for det. Så lærte aldrig hvad der var hoved og hale i skidtet!

Kan nogen forklare mig hvad man skal gå efter når jeg skal finde mig noget hash?
Altså som , hvilken kvalitet? , navnet på det?..
Forstår at der er noget der hedder 80´, 90´osv. men hvad betyder det?

Håber i kan hjælpe lidt :)

Vh kris

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Orker ikke det lange fordrag, men en tommelfingerregel er jo blødere hashen er, jo bedre er kvalitetten.
Det dyrere, er normalt altid bedre end det billige. Plus det smager bedre. Men find dig en ordenlig pusher (lettere sagt end gjort, I know). Men med mindre at du bor i kbh er det bare at prøve sig frem ved dem der nu engang færdes i det miljø.

Junior medlem

Obama skrev:
Orker ikke det lange fordrag, men en tommelfingerregel er jo blødere hashen er, jo bedre er kvalitetten.
Det dyrere, er normalt altid bedre end det billige. Plus det smager bedre. Men find dig en ordenlig pusher (lettere sagt end gjort, I know). Men med mindre at du bor i kbh er det bare at prøve sig frem ved dem der nu engang færdes i det miljø.

Jeg vil se lidt på det så :)
Kommer fra nordsjælland og er tit i kbh.

Hvis der er andre der har lidt mere info ville det være nice :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
80'er og 90'er er kvalitet - gå efter 90'er eller derover, på Staden ved jeg at de har noget de kalder for 100'er og 120'er som så, selvfølgelig, er helt ekstremt godt. Så det er ganske enkelt bare en kvalitetsmåler. Hvad tallene helt præcist betyder, er vist ret uklart.

Junior medlem

The Dude skrev:
80'er og 90'er er kvalitet - gå efter 90'er eller derover, på Staden ved jeg at de har noget de kalder for 100'er og 120'er som så, selvfølgelig, er helt ekstremt godt. Så det er ganske enkelt bare en kvalitetsmåler. Hvad tallene helt præcist betyder, er vist ret uklart.

Det var præcis det jeg ledte efter :) kanon!

Hvor skulle man komme i een joint hvis det var 100'er ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Puha, det kommer sgu an på hvad du selv føler for - nogle kan godt lide et helt gram rent, mens andre nøjes med et halvt og resten tobak. Du kan jo altid gøre det større eller mindre ;)

Junior medlem

Geografisk sted: Lige bag dig
Nu er det ikke for at pointe fingre af nogen som helst, blot undrede jeg mig lidt. - Er de i orden at henvise til salgssteder som staden?
Og lad mig igen understrege, det er ikke for at bringe nogen som helst i fedtefadet, blot en lille tanke jeg fik.

Peace :)

Medlem
Brugeravatar

him88 skrev:
Hvor skulle man komme i een joint hvis det var 100'er ?

Ved det 100'er der er i Horsens, er 0,5 g/pr smøg meget passende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ballin skrev:
Nu er det ikke for at pointe fingre af nogen som helst, blot undrede jeg mig lidt. - Er de i orden at henvise til salgssteder som staden?
Og lad mig igen understrege, det er ikke for at bringe nogen som helst i fedtefadet, blot en lille tanke jeg fik.

Ja for nogen, andre der spørger hvor man køber plastic ruller bliver truet med udsmidning ved gentagelse!

Junior medlem

Jamen mange tak for hjælpen alle sammen :tnx:

Fedt at der bliver taget så godt imod nye medlemmer! Det sker sku ikke på alle forummer.

Go røg :joint:

Junior medlem

Geografisk sted: Lige bag dig
MarLove skrev:
Ballin skrev:

Ja for nogen, andre der spørger hvor man køber plastic ruller bliver truet med udsmidning ved gentagelse!

Det var da .. besynderligt!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg ville have henvist dig til hashguiden, men siden svarer ikke. Nogen der har samme problem?

Junior medlem

Brorlort skrev:
Jeg ville have henvist dig til hashguiden, men siden svarer ikke. Nogen der har samme problem?

Glemte jeg at skrive :D Den duer ikke...

Men har fået go hjælp via pb , så tak til alle :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Bare lige for at pointere - Det er forbudt at poste links her på siden, men butikker etc. er helt i orden. Derudover er staden jo ikke lige frem et nyt begreb som ingen kender til :P

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er IKKE i orden at poste butikker som headshops og lignende.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]