Krimse - jeg tror det har noget at gøre med måde du ryger på.
Du fylder lungerne fuldkommen med røg ( hvis du suger okay store hoveder )
og der er i hvert fald en del belastning imens man suger, om det er overbelastning ved jeg ikke.
En af mine venner der har røget bong i 15 - 17 år oplevede efter en aften med heftig bongrygning
at hans lunge klappede sammen / kolapsede eller sådan noget, så han røg på hospitalet i en helveds fart.
Han har så også svært astma os.v
Jeg har hørt rygter om ( ved ikke om den er sand ) at vandet gør røgen fugtigere og derved mere skadeligt,
har lidt svært ved at tro på dem må jeg indrømme, men sommetider når man suger et bonghoved er det ufatteligt meget
røg man får presset ned, nogle gange unødvendigt meget røg, mange suger jo til bonghovedet er tomt, og er hovedet
lidt hårdt presset suger man som en i helvede ( igen belastning af lungerne ) jeg tror bare det er det hele, mere røg, os.v
Men ja jeg har også undret mig lidt over det før, man kan jo ryge et bonghoved og blive lige så skæv som hvis man røg
en hel joint, og man ryger mere tobak hvis man ryger en hel joint, det må da skade mere ?
Jeg gennemrister min tobak i gryde, så meget af jeg næsten ikke kan gøre et toilet papir brunt
når jeg puster en lunge ud igennem det, ikke i forhold til med en normal smøg
( self hvis jeg har proppet meget tjald i så jo )
TIL TOPIC:
Jeg kan godt finde på ( hvis jeg har meget skunk ) at tage et kvart til et halvt gram og nærmest pulverisere det,
og blande det op i et færdiglavet bongmix uden at varmemixe skunken self.
Det smager sku meget godt, men som sagt kun noget jeg gør hvis jeg har meget skunk og tjald,
og bare gerne vil sidde og lege lidt med det eller hvad man siger

, har også prøvet det smager af røv, men det kommer som regel and på skunken.
Men rent skunk på bong er altså også lækkert !