Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy. :-D

Mig og nogle af mine gode kammerater kunne godt tænkte os at prøve et psychedelia.
Vi har alle røget cannabis i nogle år nu og vi kunne godt tænke os at prøve noget mere psychedelisk! :-)
Det skal lige siges at vi kun ryger os skæve i weekenderne, da vi sætter stort på vores arbejde/uddannelse!! Altså vi kan godt ryge en pind i ny og næ, men mest er det i weekenderne..
Anyways!
Jeg ville bare lige høre hvilket stof i anbefaler. Noget som LSA, Svampe, Meskalin osv.. Helst ikke LSD lige i første omgang. Det er en jeg/vi gemmer ;-)

En anden ting er at vi har 100% styr på set og setting. Vi mangler bare lige at vide hvilket stof vi skal prøve :lol:

Dedikeret medlem

Se denne tråd:
Psykedelika - begynder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Der er svampe i naturen pt... LSD, 2c-x eller svampe er mest oplagt. LSA og meskalin er efter min mening ikke de bedste starts-stoffer da de giver ubehageligt meget bodyload(LSA især)

Nogen synes ikke LSD er et godt startsstof grundet dets lange virkningstid. Til gengæld har det den fordel at der er et meget mindre bodyload...

Husk på at psychedeliske stoffer variere i potens(reel mængde før i bliver påvirket) men det er stortset lige vilde trips i kan få på dem. Det er dosis-bestemt.

Men trådstarter> hvad er jeres settings så? Fortæl hvad jeres planer er og hvad i håber på at få ud af det? :)

Junior medlem

Vores setting er flg:
Tripsitter: En af vores rigtigt gode venner, som vi stoler fuldt på. Han har sagt ja til at gøre alt hvad han kan for at vi får et godt trip.
Rummet: 1 middelstort værelse uden ting der sådan "kan blive farlige." Der er 2 store vinduer hvis vi får brug for frisk luft.
Sidde/ligge pladser: 1 stor og lækker seng. Masser af puder, dyner og tæpper. Der er også 2 stole.
Drikkevarer/mad: Finder vi ud af når det er. Men ellers er der nem adgang til at tripsitter kan rende i køleskabet og tilbage på 2 sek.
Personer tilstede: Mig og 3 af mine venner og så tripsitter. Ingen andre.
Stemning: Afslappet og roligt.
Visuelle indtryk: Kunst og planter er der ikke noget af, men der er derimod en dejlig stor og hvid væg som jeg op til flere gange har stenet på. :-D Vi er også så heldig at have et vest vendt vindue så vi kan nyde en solnedgang. Tror jeg kunne være interressant.
Omgivende lyde: Hvad musik angår har jeg en pakke psychedelisk musik på min computer som tripsitter styrer. Lyde udefra er der ingen af, da det er et meget roligt kvarter og døre og vinduer er lukket.
Forstyrrelser: Ingen. Dørene kommer til at være låst og ringeklokken pillet fra/slukket. Tripsitter kommer til at holde mobilen, og søger for at den er på lydløs.
Vejret udenfor: Vi tar det som det kommer ;-)

Vi har siddet og gennemtænkt alt hvad der stod i wikien, så vi regner da med at det er en ordentlig setting.
Med hensyn til hvad vi håber at få ud af det, må det være at opleve noget "ud over det sædvanelige" men på en god måde. En smule visuals er et stort ønske. :-)

Junior medlem

Nu har jeg snakket lidt med mine venner, og vi er nået frem til den konklusion, at vi prøver svampe. Dette er grundet den lette tilgængelighed, og at vi har læst en masse gode triprapporter om dem. Og så er der jo nogle penge at spare, så vi kan få noget lækkert skunk til comedownet :-D

Medlem
Brugeravatar

Helt klart en god ide at starte med svampe.
Et superlækkert psykedelika både til begyndere og mere berejste psykonauter.
Håber at I får en lækker oplevelse :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Eventyrland
Det ser da ud til at i har forberedt jer godt :-)

Jeg startede på LSA med nogle Baby Woodrose frø, og jeg har ikke fortrudt det, men som nævnt tidligere så giver det altså også noget maveonde, så jeres valg af svampe er nok et rigtig godt udgangspunkt.

God fornøjelse og pas på jer selv :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Mit første psykedelika var DMT, en tur i "hullet". Det kan jeg ikke anbefale. Det var meget overvældende og min indre unghane havde svært ved at kapere et mentalt butt fuck af sådanne dimensioner, så gem den lidt til senere.
Svampe er så langt nemmere at starte på, for man kan bedre dosere dosen, så du f.eks. får effekten ind over måske 3 gange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]