Vores setting er flg:
Tripsitter: En af vores rigtigt gode venner, som vi stoler fuldt på. Han har sagt ja til at gøre alt hvad han kan for at vi får et godt trip.
Rummet: 1 middelstort værelse uden ting der sådan "kan blive farlige." Der er 2 store vinduer hvis vi får brug for frisk luft.
Sidde/ligge pladser: 1 stor og lækker seng. Masser af puder, dyner og tæpper. Der er også 2 stole.
Drikkevarer/mad: Finder vi ud af når det er. Men ellers er der nem adgang til at tripsitter kan rende i køleskabet og tilbage på 2 sek.
Personer tilstede: Mig og 3 af mine venner og så tripsitter. Ingen andre.
Stemning: Afslappet og roligt.
Visuelle indtryk: Kunst og planter er der ikke noget af, men der er derimod en dejlig stor og hvid væg som jeg op til flere gange har stenet på.

Vi er også så heldig at have et vest vendt vindue så vi kan nyde en solnedgang. Tror jeg kunne være interressant.
Omgivende lyde: Hvad musik angår har jeg en pakke psychedelisk musik på min computer som tripsitter styrer. Lyde udefra er der ingen af, da det er et meget roligt kvarter og døre og vinduer er lukket.
Forstyrrelser: Ingen. Dørene kommer til at være låst og ringeklokken pillet fra/slukket. Tripsitter kommer til at holde mobilen, og søger for at den er på lydløs.
Vejret udenfor: Vi tar det som det kommer

Vi har siddet og gennemtænkt alt hvad der stod i wikien, så vi regner da med at det er en ordentlig setting.
Med hensyn til hvad vi håber at få ud af det, må det være at opleve noget "ud over det sædvanelige" men på en god måde. En smule visuals er et stort ønske.