Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
Ville mao inhibitoren kunne intesivere mit cannabis trip, ligesom med psilosybin?.

Og i så fald skal man ryge Passions blomsten først og så derefter efter Cannabis, eller skal det være i den samme joint?
Er der forskel på at ryge Passionblomsten, med skunk eller hash?

Nogen der har nogle erfaringer, eller meninger om dette ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Svjv nedbrydes cannabinoiderne ikke af monoaminoxidaserne, så nej, det ville det ikke. Til gengæld kan moden mango forbedre din high, hvis du spiser den en halv til en hel time inden du ryger...

Moderator
Brugeravatar

noname skrev:
Svjv nedbrydes cannabinoiderne ikke af monoaminoxidaserne, så nej, det ville det ikke. Til gengæld kan moden mango forbedre din high, hvis du spiser den en halv til en hel time inden du ryger...

Hvordan/hvorfor?

Til topic, det er da også træls med Maoi, med alle de madvarer man skal holde sig fra, og da især når man er skæv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
^^ svjv er passionsblomst slet ikke en så kraftig MAOI så man behøver at holde sig fra bestemte madvarer.

Fortæl endeligt hvad virkningen er hvis du prøver. Begge substanser er jo rygbare, så kunne være du skulle prøve at ryge dem sammen hvis det skulle være.

PS: Jeg er også nysgerrig omkring det med mango!

Moderator
Brugeravatar

Mango indeholder nogle af de samme terpener (aromatiske stoffer, der giver cannabis sin smag og duft) som cannabis, og udover at dufte nice modulerer de også effekten af THC.
Der er en ret interessant tråd om det her --> http://www.treatingyourself.com/vbullet ... hp?t=31074
Og ellers er der utroligt meget om emnet på google (søgeord: mango, terpenes, cannabis).

Prøvede det af i sidste uge, og synes bestemt jeg fik en effekt ud af det. Blev meget mere frisk i hovedet, samtidig med, at jeg var godt skæv, men det kan selvfølgelig diskuteres, om det er placebo eller ej. Men det er hvertfald ikke sidste gang jeg muncher en mange inden jeg skal ryge :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Denne nye viden gør mig en kende mere bitter over at være så ekstremt allergisk overfor mango som jeg er :/

Moderator
Brugeravatar

Flere andre frugter burde kunne give en lignende effekt. Det handler bare om at læse op på, hvilken THC-effekt man gerne vil booste, og så finde en frugt, der indeholder masser af den pågældende terpen :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]