Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ayahuasca?
Medlem
Brugeravatar

Hej,

ved at emnet har været oppe utallige gange, men finder det lidt svært at holde hoved og hale i trådene :?

Jeg skal sammen med en ven til at prøve ayahuasca for første gang. Vi har begge trippet forskellige psykedelia før og er spændt på aya.
Som en førstegangsdosering har vi fundet frem til at købe 10g Syrian Rue og 20g Mimosa Hostilis. Er den en tilstrækkeligt mængde til to brugere?

Og i så fald, skal SR koges før mimosa, sammen eller seperat?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
http://de1.erowid.org/chemicals/ayahuas ... uasca.html

Der kan du måske finde nogle af de svar du leder efter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg vil mene at I bør koge ekstrakt på SR først. Men jeg vil mene at 3g. Syrian Rue er nok pr. person. Man bør altid holde MAOi doser så lave som muligt, og husk endelig listen med madvarer I ikke må indtage derefter..

Altså kog det seperat, vil jeg mene.

Jeg tror det er en okay M. Hostillis, hvis i vil starte lavt, hvilket jeg vil sige at i bør pga. mine egne erfaringer med 25g. M. Hostillis første gang. (og vidst også alt for meget citronsyre.)

Edit: Bræk er en mulighed.. ;)

//blazR

Medlem
Brugeravatar

Fedt. Tak for links, meget nyttigt:)

blazR - er det for lavt (10g mimosa) til at give et fedt trip, tror du?
Kunne det eventuelt krydres med et par gram chacruna?

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Jeg vil også sige at 10g syrian rue er alt for meget jeg plejer at bruge 2-3g
Du kan sagtens få et fedt trip ud af 10g mimosa pr person, hvis du bare laver et godt udkog.
Kog det gerne med lidt citron da det hjælper med at trække DMT'en ud, bare ikke for meget den skal nok blive sur nok i forvejen ;)

Medlem
Brugeravatar

Heh. Lyder som om smagen er en oplevelse i sig selv:)
Har glædet mig til det længe, så vil gerne have en fed oplevelse ud af det.
Forlænger mængde af syrian rue trippet og hvordan adskiller syrian rue sig fra caapi, er det blot mere effektivt?

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Nej syrian rue forlængere ikke trippet, det virker som en maoi hæmmer(og det burde bruge en god del tid på at læse om og sætte dig ind i), som gør at din mave ikke nedbryder dmt'en fra mimosa hostilis og der med giver muligehed for at indtage det oralt.
Om man vil koge syrian sammen med mimosa hostilis eller hver for sig, er en meget individuel sag. Der går som regl lidt længere før det virker hvis man koger det sammen end hvis man første drikker maoi hæmmeren og så venter ca 20 minuter med at drikke mimosa'n.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Helveg skrev:
er det for lavt (10g mimosa) til at give et fedt trip, tror du?
Kunne det eventuelt krydres med et par gram chacruna?

Start I bare ud med 10g. m. hostillis :)

Man kan altid prøve det en anden god gang hvis det bliver en god oplevelse. Det er derimod værre nogengange hvis stoffet tager røven på en.

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et lille råd der ikke har noget at gøre med dit spørgsmål som sådan.
Lad være med at spise noget et godt stykke tid for i tripper, mindst 6 -7 timer ellers er der stor chance for at i ser jeres mad igen. Det kan dog også bruges i en nød situation, hvis det bliver ubehageligt, så sæt en finger i halsen. Det kan forkorte trippet betydeligt. Specielt hvis det bliver gjort i starten af trippet.

Medlem
Brugeravatar

Heh. Helt sikkert..
Tror jeg er ved at være så klar til det, som jeg kan være.
Skulle meget gerne blive i morgen, så jeg vil lige vende tilbage med en melding bagefter :D

I øvrigt, nu der er de her rimelig strikse fasteforbehold, så skulle der vel ikke også være regler for hvad man må indtage under trippet (sodavand, chips, frugt) :?: Bananer for eks. er på listen over de forbudte varer.

Moderator
Brugeravatar

Jo, de omtalte fødevarer der står på listen skal du holde dig fra, sålænge MAOI'en er aktiv.

Medlem
Brugeravatar

Tak for rådene..
Nu er der gået lidt tid, men kan sige at vi indtog det af 2 drikke.
Det var rigtig fedt. Lidt ala lucid dreaming, men mere virkeligt og så igen ikke.
Har været i rummet at flyve, kørt racerbil og "genset" en masse ting.. :o
Syntes egentlig ikke at smagen var så slem, måske fordi vi til sidst filtrede drikken igennem en klud, som fangede en masse skidt. Kastede heller ikke op

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Brown skrev:
Nej syrian rue forlængere ikke trippet

A hva? Ja, det er en MAO-I, men det forlænger da trippet fra 0 tid til ~4 timer+.

Junior medlem

BisMann skrev:
Jo, de omtalte fødevarer der står på listen skal du holde dig fra, sålænge MAOI'en er aktiv.

Jeg har drukket mere end 100 gange hos mange forskellige shamaner i Peru, Colombia og her til lands. Og de har næsten alle haft forskellige opfattelser af, hvad man må spise og drikke før. Min erfaring er, at jo mindre du spiser og drikker op til indtagelsen jo bedre. PÅ den anden side har jeg også prøvet, at der absolut intet skete, selv om jeg havde fastet i to dage. LIge som jeg har prøvet at have taget en streg coke om morgene og ædt junk food hele dagen og have det vildeste trip.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det var dog utroligt mange gange du har indtaget Ayahuasca, mærker du ingen konsekvenser?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]