Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i hampen.
Til nogle af jer lidt mere rutinerede farmere vil jeg gerne lige spørge - Hvordan synes i forskellen mellem jeres indoorgrow og købeskunk er? hvilket er smag, styrke etc. og samme spørgsmål bare outdoor grow.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Jeg synes personligt at meget af det skunk man kan købe på ikke er tøret ordentligt. En god rygere tager tid både og at dyrke og tørre.

Medlem
Brugeravatar

hjemmelavet er bedst :) synes jeg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det kommer jo helt an på hvad du køber og om pusheren er der for at tjene kassen eller også gerne vil sælge noget kvalitet.

Det kommer også an på hvor god du er til at dyrke og om du kan finde ud af at tørre det ordenligt.

Men jeg en mistanke om at dem der dyrker til pusherne ikke altid lader planterne stå til de er helt modne og nogle tørrer det nok heller ikke tilstrækkeligt.

Hvis man gider kan man ihvertfald sagtens lave bedre hjemmedyrk, man skal bare sætte sig ind i tingene. Især hvis din hjemmelavede hash oftest blive bedre, da mange pushere med vilje putter ekstra plantemateriale for at få flere gram at sælge.

Moderator
Brugeravatar

Indendørs synes jeg helt sikkert at hjemmedyrk er bedre end det, på det kommercielle marked, jeg har godt nok ikke handlet på staden, men primært i Århus, og Amsterdam, hvor kvaliteten er nogenlunde ens. Fordelen i at dyrke selv, er jo at man kan få det som man selv vil have det, i de sorter man vil have, det er ikke vakuumpakket, og tørret under mere eller mindre dårlige forhold. Det blive nødt til at være en generalisering, da der også findes godt hjemmedyrket røg på det kommercielle marked, dyrket af folk med sans for andet end kun profit.
Udendørs synes jeg generelt det er bedre på der kommercielle marked, når vi taler potens. De har det med at være noget luftigere i skudene, og ikke helt så trichom indsmurt som indendørs. Ryger man lidt mere, eller laver hash på sit udendørs, så kan det dog rusmæssigt, sagtens konkurre med det kommercielle marked. Problemmet med udendørs er imo. at udbudet af sorter, der bliver færdige herhjemme er noget mindre end indendørs, man har ikke fuld kontrol over vand og vejr, hvilket flere gange har ført til overvanding og undernærring, samt mug for mit vedkommende, derudover kan skadedyr være et problem. Men herudover er det dejligt at være ude-dyrker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
BisMann skrev:
Indendørs synes jeg helt sikkert at hjemmedyrk er bedre end det, på det kommercielle marked, jeg har godt nok ikke handlet på staden, men primært i Århus, og Amsterdam, hvor kvaliteten er nogenlunde ens. Fordelen i at dyrke selv, er jo at man kan få det som man selv vil have det, i de sorter man vil have, det er ikke vakuumpakket, og tørret under mere eller mindre dårlige forhold. Det blive nødt til at være en generalisering, da der også findes godt hjemmedyrket røg på det kommercielle marked, dyrket af folk med sans for andet end kun profit.
Udendørs synes jeg generelt det er bedre på der kommercielle marked, når vi taler potens. De har det med at være noget luftigere i skudene, og ikke helt så trichom indsmurt som indendørs. Ryger man lidt mere, eller laver hash på sit udendørs, så kan det dog rusmæssigt, sagtens konkurre med det kommercielle marked. Problemmet med udendørs er imo. at udbudet af sorter, der bliver færdige herhjemme er noget mindre end indendørs, man har ikke fuld kontrol over vand og vejr, hvilket flere gange har ført til overvanding og undernærring, samt mug for mit vedkommende, derudover kan skadedyr være et problem. Men herudover er det dejligt at være ude-dyrker.

Syntes også lige det skal nævnes at det er LANGT mere miljøvenligt at dyrke udendørs. Noget jeg egentlig syntes der er for lidt fokus på på dette forum. Syntes nu også man har et rimeligt udvalg af sorter, lidt ærgeligt at man ikke kan dyrke rene sativa'er men jeg har da stadig massere af år hvor jeg kan udforske nye sorter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]