Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 00:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey folkens, nu håber jeg, jeg har posted det rigtige sted og at jeg ikke bryder nogen regler ved dette inlæg.

Jeg har længe gerne villet prøve hallucinerende stoffer især LSD har fanget min opmærksomhed og er nok det stof jeg helst vil eksperimentere med. Så i min søgen efter svar og viden om stoffet er der 2 spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at få svar på, håber i kan hjælpe.

1: Hvor udbredt er LSD i Danmark? Er det noget jeg nemt vil kunne få fat på eller skal jeg til større byer. Jeg bor nemlig i en by i udkantsområdet på omkring 10.000 mennesker og jeg er i tvivl om det derfor vil være muligt for mig at få oplevelser med LSD mens jeg stadig bor her.

2: Hvor vigtig er kvalitet når det kommer til LSD, er det noget jeg skal lægge specielt mærke til, f.eks. et bestemt mærke hvis ja, så må i meget gerne give et eksempel på et godt starts-mærke for en firsttimer.

Håber i kan hjælpe
~~~Hindbær~~~
:peace:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
For det første vil jeg sige velkommen
For det andet så er det nok svært, da anskaffelse ikke er vores spidskompetence herinde
For det tredje så kan du selv samle psykedeliske svampe der nok er bedre end lsd i den danske natur

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak
Nej ved jeg godt, tænkte bare der måske var nogen der havde erfaring også på den måde kunne dele lidt viden om hvor let tilgang de har haft til LSD

Jeg har også haft svampe i tankerne, men så vidt jeg har forstået så giver svampe en meget stærkere oplevelse så derfor tænke jeg, jeg ville starte stille og roligt ud.
- Hvis jeg skulle gå på svampeudflugt så er efteråret vel det bedste tidspunkt?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hinbær skrev:
Jeg har også haft svampe i tankerne, men så vidt jeg har forstået så giver svampe en meget stærkere oplevelse så derfor tænke jeg, jeg ville starte stille og roligt ud.

Det passer ikke, det kommer alt sammen an på dosen (ud over set & setting osv.)
Svampe er derimod (til en vis grænse) nemmere at dossere, da du ikke ved mængden af LSD der er på de forskellige mærker.

Junior medlem
Brugeravatar

Okay, mange tak for de hurtige svar. Så ved jeg da jeg skal fordybe mig lidt mere i svampe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Ville også foreslå svampe, Lsd kan svinge helt vildt i kvaliteten. Personligt har jeg det heller ikke så godt med hjemmebryggede kemikalier. Men vil da sige at hvis du kender din dealer godt og han kan stå inde for hvad det er så skulle det da ikke være noget problem. har selv fået dejlig Lsd her i DK som virkede lige efter hensigten og med fornuftig doserings vejledning af ham som skaffede mig det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hinbær skrev:
Nej ved jeg godt, tænkte bare der måske var nogen der havde erfaring også på den måde kunne dele lidt viden om hvor let tilgang de har haft til LSD

Personligt synes jeg LSD kan være svært at finde frem til. Jeg ved ikke hvor mange kontakter du har indenfor miljøet, jeg har f.eks. ikke så mange. Så man skal være lidt heldig med hvem man kender, synes jeg. Svampe er en helt anden sag - det er noget nemmere. Og som de andre siger, er svampe en god mulighed når man skal have sin første psykedeliske oplevelse :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Kaktus Klausen skrev:
For det tredje så kan du selv samle psykedeliske svampe der nok er bedre end lsd i den danske natur

findes der LSD i den danske natur? :wink:

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja, svampe er på nogle måder et bedre begynderpsykedelika end LSD, ikke mindst fordi det virker i noget kortere tid. Og ja, så er det snart efterår, og dermed svampesæson. :)

Mht. til LSD anskaffelse så er det eneste der virker at holde øjne og ører åbne, spørge omkring dig og måske lære nye mennesker at kende. Alt sammen væbnet med en god portion tålmodighed. At spørge på psykedelia virker til gengæld slet ikke. ;)

Uanset hvad du får fingre i, så start med en lav dosis, psykedelika kan være ret voldsomt.

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for svarene
Jeg har i hvert fald tænkt mig at gå på svampejagt her når vejret vender, bor i et område med masser af marker så kan være jeg er heldig

Og Drupe, tak for de gode råd med at være tålmodig og starte med små mængder det vil jeg helt klart gøre. Var selvf. også godt klar over jeg ikke ville komme i besidelse af LSD ved at spørge her inde. Det var heller ikke min hensigt med emnet. Ville bare undersøge, hvor udbredt LSD er i Danmark.

Her den kommende tid vil jeg i hvert fald undersøge de forskellige svampe der vokser i Danmark. Indtil videre er jeg kun støt på Spids Nøgenhat (ved at kigge nogle få emner igennem her på forum) men den virker også som en meget udbredt svamp.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Spids Nøgenhat er også den eneste der er værd at gå efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]