Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Så fik jeg endelig prøvet det Ephedra lort, som efter sigende skulle give et energibbost. Jeg kan kun sige én ting: Det virker IKKE! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg havde købt 10g som en prøve. Jeg startede med 2-3 g i et en bombe. Da jeg efter 15min ikke havde mærket nogen virkning, kastede jeg mig ud i 2-3g mere. Der skete stadigvæk ikke noget. Jeg fik kun en ting ud af det. Jeg blev sindsygt sløv - men kunne ikke sove. Jeg var vågen hele natten, selvom jeg var fandens træt og gabte konstant. Dagen efter tog jeg så de sidste 5g på en gang. Der fik jeg stort set samme virkning, bortset fra at jeg også fik lidt hjertebanken og let forhøjet puls...

Så kunne jeg ligesom godt tænke mig at vide hvad der gik galt. Det Ephedra jeg spiste havde fået fugt, og lidt meget klisret og klumpet. Tror også det havde en vis alder (Men langt fra 2 år, som det burde kunne holde sig)

Mit spørgsmål er så lige om jeg er imun, eller om det var Ephedraen der var af dårlig kvalitet? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
? jeg har ikke noget direkte svar men bivirkningerne har du da fåed med hjertebanken og søvn besvær personligt kan jeg meget bedre lide guarana sår er man ikke nede dagen efter jeg får oxo lidt tig af de skide amfetaminer mv doeneg

Ephedraen var nok af temmelig lorte kvalli

Hvis jeg spiser 4g eph så bliver jeg grumt hyper og få senere pisseondt i maven - men ephedra er noget lort at gå og æde - det er jo forløberen for efedrin - og det er ikke sundt for hjertet

Medlem

Geografisk sted: DK
Ja det kan godt være man bli'r lidt hyper man jeg syns ikke man får det opperen-kick man får af en god gang amf...

cracka en anden gang skal du nok vente mere end 15 min før du fråder mere, du er heldig du ikke fik det dårligt da 6 gram er ret meget. Men jeg er personligt dybt enig i at ephedra sucks, men jeg skal inaturligvis ikke udelukke at andre kan syns det er vildt cooL, det kan godt være jeg bare var uheldig med de gange jeg prøvede det... Men jeg tror med sikkerhed at jeg bare holder mig til amf fra nu af.. Det ved man sq hvad er
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Personligt synes jeg ikke ephedra kan bruges til fest alene.. Så skal det blandes med hash, alkohol osv...men når man gør det, virker det også udemærket...

Men til styrketræning og opkviker i dagligdagen er det perfekt.. (i små dosis´er..)

Medlem

Jep, det var sikkert gammelt, spom Elven siger. Man kan sige meget for og imod ephedra, men det er efter min mening det bedste energiboost man kan hente i planteriget. Og det virker nbogle gange lidt for godt.

/para

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I kan jo heller ikke forvente at i bare æder noget Ephedra og sidder på jeres flade røv og får det for vildt... Har i prøvet at trampe det igang til en ordentlig fest?

Personligt tager jeg det kun sammen med Guarana...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har også taget det en del gange, jeg syntes det giver et godt kick. Jeg plejer at tage omkring 3x800mg til at starte med, det giver et godt buzz og man er frisk og får en god talker på.

Sidste weekend tog jeg 10x800mg. hen over hele natten fik dog lidt for meget til sidst - men jeg kan nu godt lide lidt hjertebanken osv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
400 mg. Woody, 400 mg...

Insane psychedelia user!

8000mg ephedra = 1g. efedrin! Det kan sgu´ umuligt være sundt! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Giver det en bedre virkningen, jo mer man indtag? Plejer at holde mig til de 4g.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var gelatine kapsler str. 00 - ifølge ethnoplanet kan de indeholde mellem 700 og 800 mg pulver. Og hvad jeg så var de fyldt helt til toppen ...

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Selvfølgelig er det ikke sundt, men det er vel ikke mindre sundt end at sniffe et gram amf på en aften.

Jeg har det dog med at pisse meget på meget ephedra, er det kun mig??

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
nej poO den med at skulle pisse hele tiden har jeg også prøvet.
Eller rettere det føles som om jeg skal pisse, for det er fandme svært til sidst [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hehe jeg har det lige modsat, jeg skal overhovedet ikke pisse [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] selvom man drikker en masse. Det er ligesom at tage festblæren med heh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]