er det normalt at noget pot er meget bedre end det meste hash og skunk? jeg har fået fat på noget seriøs hjemmedyrket pot, den lille pige Rosá Bellá som min ven kalder den, er blevet færdig med at tørre idag, så jeg valgte at slå et smut forbi ham og hente noget af den vidunderlige urt, men da jeg så kom hjem, og havde fået lavet et godt mix, et 80/20 mix (80% pot, 20% tobak), som jeg altid laver et mix når det er pot, nå men, så slog det mig at jeg aldrig har set eller lugtet noget ligende, det har en sød bitter lugt, rigtig, rigtig god lugt! og det er meget rødt/orange, super lækkert urt! jeg smækkede så bongen op på bordet, lavede det første hoved og tændte så op, og sugede hele hovedet (det var et for stort hoved, så det slog mig i lungerne rigtig hårdt, dog ingen hoste) og efter 5-6 minutter havde det fuld power, mine øjne var varme og bløde (super lækkert) og jeg havde en super lækker følse i kroppen, varm glad, spændt, og jeg skulle så have 2 minutter til at tage imod trippet og komme mig over at det var så sindsygt, ja og nu sidder jeg her, det her er forgået inden for den seneste time, men jeg spørger så = (jeg har røget rigtig meget hash, i den højeste kvalitet de sidste 2 år, og skunk der var i lige så høj kvalitet, nogle gange bedre end hash'en, og min tolerance er god, og høj, så det er ikke noget med at jeg er nybegynder eller ikke kan tåle det, eller en der ikke har nogen tolerance)
Kan det virkelig passe at det er så godt dette pot? eller er det bare mig der tror at det er så godt? Det er nærmest en ny måde at være skæv på, for mig, og så alligevel ikke.
(undskyld hvis der er stavefejl, eller diverse fejl, jeg er pænt skæv)
|