Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 jun 2010 22:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jul 2009 00:46
Indlæg: 255
Geografisk sted: Hanguk
Jeg skal have taget pisprøve her imorgen, og jeg er selvfølgelig ikke clean. kan jeg nå at få lortet ud hvis jeg drikker en masse vand? Og kan ikke nå at få en anden til atpis i en flaske/pose inden imorgen, så går og er lidt desperat.

ANDRE TIPS?

på forhånd tak :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2009 22:04
Indlæg: 183
Jeg har hørt at, at drikke citron hjælper til at få tingene hurtigere ud af kroppen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2009 22:04
Indlæg: 183
Men er det stoffer de leder efter?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jul 2009 00:46
Indlæg: 255
Geografisk sted: Hanguk
ja det er hash de leder efter, hvis de leder efter andet også så er jeg på skideren!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Søndergaard skrev:
ja det er hash de leder efter, hvis de leder efter andet også så er jeg på skideren!


Du er på skideren. Jeg tror ikke på det er muligt at få det ud af kroppen så hurtigt. Søg lidt på siden; der findes massere af tråde om præcis dette emne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Lidt sæbe i prøven kan købe dig tid, hvis prøven blir kendt ugyldig - dette kan klares med lidt sæbe på fingrene og så pisse på fingrene og ned i beholderen - brun sæbe har jeg hørt sku være bedst ... - kender et par stykker der klarede det på denne måde.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jul 2009 00:46
Indlæg: 255
Geografisk sted: Hanguk
lyder som en mulighed, vil prøve :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 22:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2009 22:04
Indlæg: 183
HopIFjordeN skrev:
Lidt sæbe i prøven kan købe dig tid, hvis prøven blir kendt ugyldig - dette kan klares med lidt sæbe på fingrene og så pisse på fingrene og ned i beholderen - brun sæbe har jeg hørt sku være bedst ... - kender et par stykker der klarede det på denne måde.....


Ja, den har jeg også hørt før.

-Du bliver bare nød til at prøve et eller andet, for som du selv siger; du er på skideren..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2010 01:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2007 10:24
Indlæg: 576
du ligger som du har røget..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2010 02:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Prøv sæben og held og lykke, lad os se hvad den siger.. .og giv os endelig melding tilbage når det er.
Må man spørge hvorfor du skal have sådan en pis prøve ?

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2010 15:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Har også hørt at det skulle hjælpe at drikke en smule eddike.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2010 16:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2009 17:08
Indlæg: 487
Geografisk sted: Århus
Der findes ingen mirakel midler, eller andre skøre ting som man kan drikke. Du har røget hash. Det sidder i pisset, blodet, fedtet samt rygmarven.

Det kommer helt an på hvad for en prøve det er. De fleste der købes i håndkøb på apoteket osv. er ikke lige altid til at regne med. Jeg har selv hørt fra flere steder at den med sæben skulle være god. En kammerat prøvede for et par måneder siden. Han tilføjede simpelthen lidt sæbe til urinen. Det skal lige siges at han er en meget hærdet hash ryger i mange år, på daglig basis. Den viste negativ. Men igen det beviser ingen ting da de prøver der er alt, alt for utilregnelige til at du kan være sikker. Just my two cents..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2010 21:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Kristian12 skrev:
Der findes ingen mirakel midler, eller andre skøre ting som man kan drikke. Du har røget hash. Det sidder i pisset, blodet, fedtet samt rygmarven.

Det kommer helt an på hvad for en prøve det er. De fleste der købes i håndkøb på apoteket osv. er ikke lige altid til at regne med. Jeg har selv hørt fra flere steder at den med sæben skulle være god. En kammerat prøvede for et par måneder siden. Han tilføjede simpelthen lidt sæbe til urinen. Det skal lige siges at han er en meget hærdet hash ryger i mange år, på daglig basis. Den viste negativ. Men igen det beviser ingen ting da de prøver der er alt, alt for utilregnelige til at du kan være sikker. Just my two cents..


Der er jo lige præcis flere mirakelmidler og andre skøre ting man kan drikke, for at snyde. Så længe det er de immunologiske testkits hvertfald, og tror det er de færreste tests af den slags (med mindre det er Politiets), der bliver analyseret for indhold.

Husk at meld tilbage hvad du prøvede, og hvad resultatet blev!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2010 02:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 nov 2009 06:17
Indlæg: 266
Geografisk sted: Der hvor man ikke kan bunde
Hør om en ven kan donere noget pis til dig. og så gem det og brug det istedet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2010 02:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Må vi høre hvordan det gik?

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2010 13:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2007 13:33
Indlæg: 688
Geografisk sted: Farveladeland
Da jeg blev pistestet engang for mange år siden, hvor man satme bare ikke måtte ryge tjald og de gamle fandt ud af det - der havde jeg en kammerats pis til at stå i en Harley Davidson parfume - kun indkøbt til dette formål. Møghamrende dårlig og billig parfume som er gullig i farven. Derfor vækkede det ikke noget opsigt at den stod på toilettet, og kunne altid bruges.. Fandme spøjst at ha en andens pis til at stå, men det virkede da. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2010 15:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Holder urin i så lang tid ? :P

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2010 16:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2010 16:51
Indlæg: 213
Cooker skrev:
Da jeg blev pistestet engang for mange år siden, hvor man satme bare ikke måtte ryge tjald og de gamle fandt ud af det - der havde jeg en kammerats pis til at stå i en Harley Davidson parfume - kun indkøbt til dette formål. Møghamrende dårlig og billig parfume som er gullig i farven. Derfor vækkede det ikke noget opsigt at den stod på toilettet, og kunne altid bruges.. Fandme spøjst at ha en andens pis til at stå, men det virkede da. :D



denne historie får alle DK's unge til at købe denne parfume nu. overvejer selv at gøre det xD :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2010 16:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
...men sjovt, hvis en eller anden skulle få lyst til at låne et pift HD-parfume (omend det er meget usandsynligt!) :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2010 12:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2010 08:30
Indlæg: 10
Geografisk sted: Sønderjylland
Har sjovt nok også en HD parfume til at stå i skabet 8)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team