Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jun 2010 16:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 21:00
Indlæg: 1824
Geografisk sted: Electric Ladyland
Hejsa, jeg har lidt overvejet at kaste mig ud i lidt mere avanceret dyrkning, bl.a. har jeg overvejet Voacanga Africana, en ganske flot og spændende plante der indeholder Ibogain som en lille bonus.

Jeg har læst denne tråd fra Shroomery, men jeg tænkte at I måske havde erfaringer med denne plante, og dermed et par guldkorn at give videre?

Mvh
Anders

Til orientering:
Erowid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2018 13:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2018 13:07
Indlæg: 1
Hej And

Jeg søger netop de informationer som du søgte for 8 år siden. Jeg bliver nød til at spørge om du gjorde dig nogle erfaringer selv, du måske vil dele ud af? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2018 15:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Wicca_ skrev:
Hej And

Jeg søger netop de informationer som du søgte for 8 år siden. Jeg bliver nød til at spørge om du gjorde dig nogle erfaringer selv, du måske vil dele ud af? :)

Han har ikke været online siden 2016 :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2018 22:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Der er ikke meget Ibogaine til stede i planten og det bliver nok også en større process at skulle ekstraktere det hvis du skulle kunne få en plante stor stor nok til at kunne begynde at høste barken. Frøene indeholder Vipocetine som modvirker kramper, og agerer som en vasodialator men ellers skulle der ikke være yderligere spændende alkaloider men kommer selvfølgelig an på hvad du vil bruge den til


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team