Aight. Jeg har røget hash hver dag i en måned nu (og egentlig største delen af 2010), men igår løb jeg tør. Jeg havde længe vidst, at jeg ville komme til den dag, hvor jeg ikke havde mere, så jeg havde frygtet for hvordan det ville gå.
Som regel ryger jeg en halv fed om morgenen, en halv om eftermiddagen og en hel om aftenen (fordi jeg har ferie). Personligt kan jeg nemt undvære hash om dagen, fordi jeg har så meget at lave, men om aftenen keder jeg mig riiigtig meget, og jeg blir også mere irriteret, når jeg er træt, så det er ikke et fedt tidspunkt at få lyst til tjald (for mig).
Jeg besluttede mig for at cykle en kort tur på min cykel, bare for at fordrive tiden lidt. Normalt (hvis jeg cykler alene) cykler jeg i 20 min., men igår rendte jeg så ind i en ven. Vi cyklede vel omkring 1,5-2 timer, hvilket var hårdt, men også enormt hyggeligt.
Da jeg kom hjem havde jeg hverken lyst til tjald eller tobak, jeg havde ikke nedern på, fordi jeg ikke kunne ryge, og jeg følte mig sund og frisk i kroppen.
Så et godt tip til folk, der vil pause eller helt kvitte tjalden: dyrk noget motion.
Edit: Det er sikkert old news, at motion er godt mod afhængighed, men til jer, der ikke vidste det, eller ikke troede på det, kan jeg hermed bekræfte det.
-BnB
_________________ there is someone in my head and it's not me
|