Tak for linket !
Har nu læst en masse, har været helt nede og finde tråde fra 2002 her på psychedelia.
Læste et sted og en gut der vist nok krystaliserede pulveret og gav det den rette PH værdi, og så sniffede... ja fandens meget ?
Han opnåede ikke helt det han ville, men blev fandens dårlig.
Har nu læst ret mange negative oplevelser om folk der indetager det ved snifning, ondt i næsen, snurren i arme og ben der føltes klamt.
Følelse af transportsyge / voldsom kvalme - og mest CEV visuals.
Jeg prøver at bestille 3 g hjem, ved ikke hvor mange frø der ca er der, men jeg regner da med der er over 15 stk ?
Nå men, det første jeg vil prøve er at proppe dem 8stk ned i en gryde ved svag varme og vente på de popper.
Så piller jeg skallen af, og tager det inden i ud, og pulverisere det.
Først vil jeg prøve at gå forsigtigt frem, ligge meget lidt oven på et lille bonghoved med admindelig tjald,
bare lige for at prøve det af og se hvordan det smager, eller om der måske bare skulle være den mindste effekt.
Jeg ryger det når jeg er skæv i forvejen, mere for ikke at sige ( woow ) når jeg tager det første bonghoved med det,
og få ren placebo effekt kun, selv om jeg syndtes selv jeg er ret god til at mærke efter i min krop hvis jeg virkelig mærker noget.
Virker det ikke ? så laver jeg et bonghoved med mindre bongmix og mere yopo, måske et kvart frø ?
og hvis det ikke virker tager jeg en masse små bonghoveder kun med yopo til det virker, og holder røgen nede så længe jeg kan.
Jeg håber det vil virke

hvis det ikke gør, laver jeg en streg yopo fra et frø præcist og sniffer den.
Vil der egentlig ikke ske noget ved at æde det ?