Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Depri-Go-Away
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Igår indtog jeg en helvedes masse øl og sprut, blev lukket ude på et toilet med to piger som ga' mig en streg coke, åd 2 røde rubiner (farligt lækre kex... *SMÆK*) og kom så hjem ved 12-tiden idag...

Jeg har sovet ca. 5 timer, og det kan vel ikke overraske nogen at jeg var isoleret og deprimeret, og til mit held var min pakke fra Maya netop kommer idag, indeholdende 250 gr. Griffonia ekstrakt (20% 5-HTP)...

Jeg indtog for ca. 2 timers tid 1 gram ekstrakt (200 mg. 5-HTP), 45 mg. B6-vitamin og 500 mg. C-vitamin, og fandme om min dagen-derpå-MDMA-depression ikke er væk som dug fra solen - it works!

"Før var jeg tit træt og deprimeret, så prøvede jeg 5-HTP... nu har min Serotonin det majet bedre!" - mit gode humør kom tilbage i løbet af en lille times tid, det kan varmt anbefales!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
hmmm! Måske kunne det være at man burde købe sådan noget..justin case [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Griffonia Simplicifolia er en naturligt forekommende 5-HTP kilde (så vidt jeg ved stammer de "rene" 5-HTP produkter dog også fra denne plante)...

5-HTP er 5-HydroxyTryptophan - ved indtagelse sammen med B6-vitamin bliver ca. 80% metaboliseret til 5-HT, 5-HydroxyTryptamin som er Serotonin... Kort sagt, ren Serotonin tilskud!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Coolt nok, burde måske lige købe lidt til at have liggende.

Medlem

Geografisk sted: DK
ja det lyder fandeme cooLt.
Det må jeg sq også få anskaffet mig.
Takker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Sådan - nu kan vi gufle Xtc hele tiden uden at blive sindssyge *gg* juhuu - glæder mig squ mere til næste sommer nu end før... Tænk sig at guffe en masse af det der serotonin noget - for derefter at gufle en forbandet masse knalder - det må jo give en federe effekt - like serotonin boost på serotonin boost - lækkert der...

Medlem

Holder du pause her om vinteren eller hva??

Insane psychedelia user!

Nu hvor vi er ved B6, så er det vel ikke for meget offtopic at skrive at det desuden også virker godt på ens drømme (hvis du aldrig drømmer) at ta 50 mg. om dagen, kan forresten købes i Matas...
MVH
punk

formerly known
as O(fficer)P(ervert)

Ja jeg holder pause om vinteren - det burde alle da gøre - og så flippe den når der er varmt og dejligt *gg* - men det er da godt at vide hvordan man fixer den ellers trælse nederen efter et par dages kiks i min hjerne...

Medlem

Hvad er Griffonia?? Hvordan virker det??

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
ikke godt at huske sine drømme...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har selv ikke haft den stor effekt af 5-HTP som antidepressiv. Men nu har jeg heller aldrig været rigtigt depri når jeg har prøvet det, jeg har mest bare forsøgt at hæve mit humør til ud over det sædvanelige.
Men jeg synes at det har en effekt når man preloader et par timer før MDMA med det.
Men det kan selvfølgelig også bare være placebo. Af den RIGTIGT lækre slags... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]