Jeg skal til at prøve ayahuascha - igen - meget snart, men jeg vil gerne lige have nogle erfaringer lagt på bordet.
Det er sådan at jeg har prøvet det to gange efterhånden (stepperude + chaliponga aka. diplopterys cabrerana) - Det er ca. et halvt år siden sidst nu.
Begge gange blev jeg enormt svimmel, så jeg lagde mig i sengen - hvor det gik væk(når jeg lå stille), men samtidig blev det meget værre som virkningen rigtigt sparkede ind, jeg var tvunget til at ligge ned i et par timer.
Det var ikke sådan hvor det hele gyngede rundt, ligesom på alkohol, fordi når jeg endelig lå ned, forsvandt svimmelheden 100%!! og jeg kunne nyde trippet, men - jeg behøvede kun lige at løfte hovedet, og så ''bang!'' så kunne jeg godt se at jeg ikke engang havde en lille chance for overhovedet at rejse mig op før virkningen var aftaget.
Trippende var(udover svimmelheden) rigtigt gode, men jeg tør simpelthen ikke hvis den her svimmelhed rammer mig igen!
Så - kan jeg gøre et eller andet imod det her?
Evt. sænke stepperude dosen? Hvad er lavst mulige dose af stepperude hvor der stadig forekommer MAO-I aktivitet nok til at få virkning ud af DMT'en?
Jeg har søgt rundt på nettet om ayahuascha, og jo - som bivirkninger står svimmelhed på listen, men.. Er det virkeligt SÅ udtalt? Har jeg gjort et eller andet galt, eller er det simpelthen meningen at jeg skal være fuldstændig pacificeret mens jeg tripper? :/
Kom med erfaringer og råd, på forhånd mange tak, hilsen Euforiseret