Super Obama

. Jeg tænkte også jeg skulle lave en form for liste og skrive mine ''tanker'' eller ''visioner'' ned, så det er lidt lettere at føre ud i livet, (i hvert fald for mit ved kom)
3-6 måneder

, Uuuv, det bliver svært, men ja, enten - eller. Jeg må bare hoppe ud i det, men 3-6måneder lyder fornuftigt, for på min sidste pause, som varede i 2 måneder hvor jeg selvfølgelig blev ramt men ikke helt ''psykisk ramt'' hvis du forstår, bare en tilpas i kroppen og en smule snaksagelighed, men som du beskriver, man glemmer hvordan det er, sådan havde jeg det lidt, og det var det fedeste ved at ryge igen - se hvor hashen føre mig hen hehe..
Tror du motion vil hjælpe på at få ''renset'' ud, eller spiller det ingen rolle, ikke som i man bliver mere skæv efter en lang fysisk aktiv dag, men hvis jeg eksempelvis begyndte at træne igen?

_
NU vil jeg altså prøve at UNDGÅ at prale, men det er altså ikke kvaliteten som fejler noget, selv min hjemmelavet ice, som jeg vil skyde på rammer de 40-60% THC, ingengang sætter mig på plads, ja selvfølgelig er det mig den er gal med hehe, Jeg er Narkoman

Heheh
XxHeXeHxX - Jeg misunder din ven, det er virkelig det jeg ''længtes'' efter, for Cannabis rusen er en himmelsk rus, efter min mening den bedste der findes, Man læner sig netop tilbage, og så får man bare en lykke rus som siger spar2

, Kan godt huske tilbage på den første periode man røg, folk der ikke var skæve fik en god grinern i selskab med en, ligesom selv den mørkeste søndag som idag, kunne være en dag man nød fyldt ud..
Men du er ikke alene min gode mand, Det har også fyldt alt for meget i mit liv, og det kun folk som enten tager den gode eller ryger, som siger mig noget, Mine lærer, familie, og fornuftige venner ovsovs syntes jeg er kedelige, de siger mig ikke noget. Ja jeg bor også 10 min fra øen, jeg sidder og tripper over om jeg skulle tage derind nu, efter jeg har påbegyndt mit rygestop dags dato, jeg føler allerede der mangler et eller andet, jeg plejer at ryge når jeg står op, i skolen/arbejde, efter, og ved aftensmad samt inden sengetid, og dagen idag har været mærkelig, endnu mørkere end den plejer at være.. Iøvrigt så kan jeg ikke lide du undskylder dit ''lange'' indlæg, det er super du gider at bidrage, og jeg er ikke bedre selv hehe

...
____
Hey helepladenfuld, Ja morgenfeden er en dårlig vane, heldigvis har jeg prøvet at begrænse det, jeg er i forvejen god til at sove længe, så det bliver problematisk herop til uddannelse ovs.
men du skriver hvad folk tænker

hehe, jeg vil sammenligne det lidt med en cola-blæser, man skal bare have mere for at få det ''normalt'' om ikke for meget at sige, at få det godt igen''
Nu er alkohol og cannabis ikke helt til at sammenligne, men jeg forstår skam din pointe, 100%..
Nu ved jeg det ikke er kvaliteten, uden for meget pral igen, så ryger jeg sgu ikke hvad som helst hehe

.
Men du har helt ret, ens dag bliver også halv dvask når man ryger om morgen:(
Tak for alle de gode råd folkens! det har hjulpet, og har påbegyndt rygestop dags dato, (shit jeg er rastløs og har røget 18 smøger hvor jeg plejer at ryge 8-10) hehe
Mvh
David