Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg røg noget godt pot igår og fik mega nedern på og ville bare uden for
Dagen efter har jeg stadig lidt nedern på og en trøkken i højre øre og lidt summen i hovedet, men lige så snart jeg glemmer det er der ikk noget det er kun når jeg tænker på det,
er det noget jeg skal være bekymret for?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt ude og skide.
Jeg har næsten kun røget pot og fra tid til anden noget sort marokko, og det er flere gange om ugen og i rimelig store mængder, men har aldrig selv oplevet noget lignende. Jeg tror ikke at det er noget du skal være bekymret over, så det eneste råd jeg kan give er at holde en pause og så næste gang du ryger så måske ryge lidt mindre? måske skyldes det ganske enkelt at du har fået for meget?

Junior medlem

Neeelix skrev:
Liquid0c3l0t skrev:
Jeg har næsten kun røget pot og fra tid til anden noget sort marokko, og det er flere gange om ugen og i rimelig store mængder, men har aldrig selv oplevet noget lignende. Jeg tror ikke at det er noget du skal være bekymret over, så det eneste råd jeg kan give er at holde en pause og så næste gang du ryger så måske ryge lidt mindre? måske skyldes det ganske enkelt at du har fået for meget?

jeg røg en halv joint med rent pot, tror du det kan være en psykose?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare rolig. Hvis du havde en psykose, ville du bestemt ikke være i tvivl. Du har nok bare haft en dårlig oplevelse på urten og det har medført lidt paranoia:) Du behøves ikke at være bekymret overhovedet. Jo mere du tænker på det, jo værre bliver det.

Junior medlem

Arthur Spooner skrev:
Bare rolig. Hvis du havde en psykose, ville du bestemt ikke være i tvivl. Du har nok bare haft en dårlig oplevelse på urten og det har medført lidt paranoia:) Du behøves ikke at være bekymret overhovedet. Jo mere du tænker på det, jo værre bliver det.

Tak man du har lige redde min dag:)

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet noget lignende hvor jeg fik nedtur på og hård mave. Gik over af sig selv. Altid have i baghovedet at urten ikke er farlig! :O)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Neeelix skrev:
Arthur Spooner skrev:

Tak man du har lige redde min dag:)

Det var godt:) Psykoser opstår oftes ved et længere varig overforbrug. Sæt dig lidt nærmere ind i det, og du vil undgå den slags forvirringer en anden gang. Happy smoking :joint:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt ude og skide.
Neeelix skrev:
Neeelix skrev:
Liquid0c3l0t skrev:

jeg røg en halv joint med rent pot, tror du det kan være en psykose?

ja okay en halv joint burde ikke kunne gøre det xD
og de andre har ret :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Hey.. Jeg tror godt du kan være ganske rolig.. Jeg har selv haft en hash psykose da jeg var knapt så gammel og knapt så stærk psykisk.. Det kan stadig give mig nogle små flashbacks den dag igag, men det er intet nu.. Og hvis du havde en hash psykose nu, ville du være skræmt fra vid og sans Og slet ikke være i tvivl! Og ikke vide hvad op og ned var fx.!! Jeg tror det du har fået er en ordenlig noia!! Det ka ske for hvem som helst og være ganske ubehageligt!! Men hash-psykose tror jeg ikke på da du er i stand til at bare kunne skrive et indlæg herinde!

PEACE Morpheus!

Junior medlem
Brugeravatar

Hvad er en hash-psykose defineret som? Hvor hyppigt forekommer det? og kan det forekomme selv hvis man har røget i lang tid ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Shiiiit majn top3 fra g..chh

Hash]Hash Vs. Alkohol

http://videnskab.dk/content/dk/krop_sun ... skizofreni (-propaganda fra staten-)

http://www.berlingske.dk/viden/hashpsykose-oeger-risiko-skizofreni (-propaganda fra staten-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]