Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
http://nyhed.jubii.dk/shownews.sc?id=67150&news=141
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg holder hermed 1 minuts stilhed for alt den fede hash som pan'erne sidder og ryger nu

[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Fuck HA og Fuck BA - og FUCK ALLE DER MESSER MED CHRISTANIA - hvorfor fanden kan de ikke bare acceptere at det er fristedet og at de ikke skal nærme sig det......

MEN ISÆR FUCK ALLE DE MOTHERFUCKING INDVANDRER DER VIL OVERTAGE DET.....

Dedikeret medlem

Raven styr din skumle noia, det her er deprimerende og det er sq et underligt tidspunkt at fyrer dine pia k synspunkter af....

Zikterion: Hvis du gad sætte dig ind hvem jeg er så havde du aldrig sagt det - jeg har squ ikke noget imod at vi bor i et multietnisk samfund - det har bare sat mere skub i danmarks natteliv - hvad der pisser mig af er at de ikke fatter at vi sagtens kan lave vores kriminalitet selv - så det jeg mener er at kriminalitet i danmark skal udføres af danskere og ikke af folk fra andetsteds - men det fatter du vel bare ikke en skid af vel - fordi du er så snothamrende forvirret at du ikke fatter noget vel - du skal fandme ikke på noget tidspunkt sammenligne med med PIA-K du er da for lam i skallen - tjernobyl barn - fuck da dig og dine kæledyr......

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
tjernobyl barn!!! - du er vist den hjerneskadede deforme gut på det her board!!

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
var det ikke bagmanden ude på staden der blev nakket, HA svin håber fandme han får livstid, det er sådan nogle røvhuller der ødelægger det for os, ked af det men jeg er sgu glad for at han er blevet taget, og i morgen er der masser af hash igen. 1-0 til cristania mod Ha´erne.

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
rolig nu, nej det var jeg nok den forkerte til at sige, men aligevel slap lige af han er kun et menneske (Titan AE)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Titan AE er en rimlig kewlt film ;o)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg synes Elven Raver har for meget fritid... Han burde finde sig et job eller et eller andet andet at lave i stedet for at svine folk til.

Insane psychedelia user!

Ja...nu vil jeg blive beskyldt for at kysse røv egen, men øh, der er 2 former for indvandere, der er nice guys, og der er gangzta wannabe's og nr.2 kan vi fandme godt undvære......

Dedikeret medlem
Brugeravatar

..Bred enighed. ER, få dig et skide job, eller skru dit hoved ordentligt på inden du debatterer her.

For hash, mod udslip,
Tias.

Fjolser - jeg tager fra mit hus klokken 05:15 hver morgen og er hjemme igen klokken 16.15 - jeg har omkring 6 timers fritid hver dag - og så har jeg weekenderne - men btw - jeg stemmer på Pia her til folketingsvalget - hun er nok den eneste politiker jeg kan se noget fornuftigt i lige nu - og så slipper vi osse for en del gangsta wannabees - men må jeg gætte ingen af jer har set alle de nydanske gangstas der render rundt - jeg er midt imellem dem til hverdag - og de er fandme ikke sjove - så ud med dem......

Og ind med HA og BD - uden alle nydanskerne bliver vores kriminelle underverden til at være i igen - de er alt for sindsyge - danskere er meget mere afslappede - derfor siger jeg dansk kriminalitet for danskere - jeg siger ikke danmark for danskere - jeg siger dansk KRIMINALITET for DANSKE KRIMINELLE hermed mener jeg ikke nydanske kriminelle - og stop familie sammenføringerne med tilbagevirkende kraft ligeledes - stop flygtininge strømmen eller byg byer til dem hvor kun de må være - hold krigsofrene fra alle os normale mennesker - det er squ det eneste jeg vil have.....

Medlem

Har personligt altid syntes at Christiania var et hyggeligt sted at komme, hvor man kunne købe sit tjald, og sidde og ryge det.... men efter at alle de F****** indvandere er begyndt at rende rundt derude, er jeg sku' blevet bange for at være der... (bryder mig ikke om den stemning de skaber)... nok pga. alt for dårlig erfarring med sådan nogle [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]... og det synes jeg sku' er syndt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Så ja!, jeg stemmer nok også på Pia K!
Der skal ikke flere ind i landet... og dem der laver ballade skal ud!... har intet problem med dem der er her, og som har integreret sig på fornuftig vis [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
mildt sagt: hvor er I dumme at høre på. Jeg troede forumet her handlede om drugs og ikke politik. Underligt nok. Depression. Nok fordi jeg har den forkerte hovedfarve. Men tilbage til the roots.
some poetry and drugs. Er ikke dette det handler om?

Ja, virkelig: uanset hvor såret og røvrendt man måtte være, kan man altid finde samtidige hvor som helst i tiden og og landsmænd hvor som helst i verden. Og hver gang dette sker, og så længe det varer, er man så heldig at føle, at man er noget i universets uendelige ensomehed: noget mere end et støvvfnug, mere end bare et flygtigt øjeblik.
Eduardo galeano

snak om pot, andet kan I ikke!

Junior medlem

Geografisk sted: Koben from anarchysmoke.dk
Dyrk selv....
Legaliser brug og dyrkning....
Christiania er efterhånden bare blevet et åndehul for småborgerlige pushere med noia...

De er bange for at miste en omsætning dagligt på 30-50000 kr...forståligt nok.

Osama er ikke velkommen der. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]