Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej psy.

Jeg har haft lidt kig på nogle forskellige vaporizers. Jeg fandt nogle relativt billige inde på en side. Jeg kiggede bl. a. på Blue Jeanie Vaporizer og Vapolution Vaporizer.

Jeg fandt nogle reviews af begge, og det lød til at Vapolutions var lidt bedre, men også dyrere.

Men er der nogle der har erfaringer med nogle af vaporizerne? Eller har bedre forslag til en vaporizer til lidt billigere penge? (Ligesom dem jeg har kigget på) Så helst ikke noget Volcano, det har jeg ikke penge til.

Det kunne være cool.

Medlem

Geografisk sted: La La Land
En ven af mig har en vaporizer, personligt kan jeg bedre lide røgen fra tobak istedet for dampen fra en vamper, jeg er ikke sikker på hvilket prisklasse hans ligger i eller hvilken model men den ligner sådan en lille tyggegummi automat :P Hvis du prøver at droppe tobakken, kan du jo prøve nogle forskellige herb-blandinger som f.eks knaster... Men hvis røgen skal helt væk, så er det vamperen...

Medlem
Brugeravatar

Kan godt anbefale en vaporizer. har selv en vapolution. der er dog nogle ting du skal være opmærksom på med den. det tager lidt længere tid at blive skæv, den er 3-4 min om at varme op, og derefter skal du ha "dampet" et kammerful eller to (de er ret små) hvilket måske nok tager en 5 min hvis man er hurtig. og så går der jo også 5-10 min før man kan mærke effekten fuldt ud. så sammenlagt tager det nok et kvarter før man er skæv. til gengæld skal man ikke rulle en joint hvilket jo også tager lidt tid, alt efter hvor øvet man er. Den er dog lyn hurtigt tjent ind igen, fordi man udnytter skunken meget bedre!
Man kan desværre ikke ryge hash på den(måske hvis man er meeget kreativ...).
Jeg er heller ikke det mindste i tvivl om at den er meget sundere end at ryge det.
Jeg har været rigtig glad for min i hvert fald.

beklager den vage formulering, men det er sent og jeg gider ikke sidde og rette i det nu, gonat :)

Junior medlem
Brugeravatar

Okay. Tak for svar. Jeg har prøvet knaster, det er ok, men kan bedre lide tobak.

Ventetiden er ikke en væsentlig faktor for mig. Tak for svar.

Kigger videre. Har ikke bestemt noget endnu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kig efter Da Buddha og Silver Surfer. Absolut nogle af de bedste vaporizere i den prisklasse.
Hvis du vil have noget transportabelt så kig på Vapor Genie eller Magic Flight Launch Box.

Udover en Volcano så synes jeg de fire vaporizere er de eneste der er værd at kigge på og i sidste ende overveje. Resten virker enten ikke efter hensigten, går i stykker pga. dårligt valgt materiale eller også betaler man for meget i forhold til produktet man i sidste ende sidder med.
De fire er de eneste der er noget værd i min verden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]